İyi Okumalar🍫
Gözlerim yavaş yavaş açılırken hissetiğim sertlikle beraber kafamı kaldırdım.Demir,kolarını sıkıca belime sarmış ve bende kollarımı boynuna sarmışım.
Demir Yavaşça kıpırdanıp gözlerini açmaya başlayınca ben direk gözlerimi kappattım.Ne merak ediyordum vericeği tepkiyi."Cadıloz" diyip kıkırdadı.Gülümsemek istesemde yapmayıp daha çok sokuldum ona.Oda benim gibi ellerini belime daha çok sarıp burnunu saçlarıma soktu ve Derin bir nefes aldı."Çikolata kokuyosun" diye mırıldandı ama bende kafamı kaldırıp ' Özel setim Çikolatalı ondan' diyesim geldi ama sustum.
Kalbi'min ritmi normal hal Alınca ve nefesi düzelince uyuduğunu anladım.Şu an uyusam uyurdun ama ya Beril'ler yanlış anlarsa 'Bu saate kadar çoktan görmüşlerdir' dedi iç sesim.Lan aferin akıllı şey seni.
İç sesime uyup uykunun kollarına ve demirin kollarına bıraktım kendimi.Kokusunu içime çekip nefes verdim ve uykuya tamamen teslim oldum.
**
Beril'den
Arabadan koşarak inip evin kapısına gittim.Koşmamamın sebebi o Yankı ve mal mal konuşmaları.Allahım sen hu çocuğa çene diye bişey yapmadınmı bu çok konuşuyo.Ha bide boş konuşuyo.Neymiş '10 ₺ ilacı 20₺ ye ' vermiş.Ya sabır.
Kapıyı açıp direk merdivenlere gittim.Odanın kapısını açıp tam Derin diyicektim ki gördüğüm manzarayla kala kaldım.Demir,Derine sıkı sıkı sarılmış uyuyorken Derin kollarını Demire sarmıştı.Sizi yerim yerim tatlılar.Odanın kapısını Yavaşça kapatıp aşağı indim.
"Derin ve Demir beraber uyumuşlar" dedim gülümseyerek.Yankı'nın yüzünde gülümseme oluşurken benim aklıma gelen şeyle kala kaldım." Ama onlar orda uyuduysa biz" diyip kendimi koltuğa attım.Yok ben uyumama onunla asla.
5 dakika sonra
"Tamam ama sarılmak yok,yanaşmak yok" diyip arkamı söndüm Yankıya."Aman ya sanki çok meraklıyım sana" diyip oda arkasını döndü.
2-3 dakika sonra "İyi geceler Cadı" dediğinde yüzümde gülümseme olurken ayağımla ayağına vurdum "Sanada Gıcık" diyip uykuya bıraktım kendimi.
Demir'den
Neden ona bakarken yüzünün her yerini ezberlemek istiyorum.Neden o gülerken o dolgun dudaklarını öpmek istiyorum.Neden onun kendine has kokusunu içime çekip bırakmamak istiyorum.Neden??
"Demir" dedi Derin gözlerini yavaşça açarken."Hıh" diye cevap verdim.Ne tamam üşengecim.Kollarını bi anda boynumdan çekince boşluk oluştu."Imm özür dilerim ya" diyip yatakta dikeldi.Telefonum çaldığında cebimde unuttuğum telefonumu çıkardım ve ekrana baktım.Derin meraklı meraklı telefonu bakıyordu.Gözleri uzucak şimdi buraya ya."Gözlerin çıktı" dedim ve orada arma bitti ama tekrar çalmaya başladı.Bu sefer açıp "Efendim" dedim düz bi sesle."Nerdesin sen ya öldüm meraktan.Kim var yanında sesin 2 gündür yoksun zaten" diye saydırdı yine.Kızım bi de get "Gizem bittiyse kapatıyorum" diyip kappattım yüzüne.Derin hayla meraklı meraklı bakıyordu."Gizem" dedim kimin aradığını söyleyerek.Kaşlarını çatıp "O kim?" dedi.Bak şimdi ne güzel anlatıcam "Hani benim dudağıma yapışan kız varya hıh o işte" diyip kıkırdadım.Derin'in ise kaşları çatıldı ve yüzü düştü."Sevgilin demek" diye mırıldandı ve kalkıp koşar adımlarla oda'dan çıktı.
Evet ben kabullemesemde Gizemin bana takıklığından uydurduğu sevgilim.
Derin'den
Aşağı indiğimde kimse yoktu.Mutfağa baktığımda yine kimse yoktu bende yukarı çıkıp Beril'in odasına girdim.Tövbeeee anam Beril'e bak sen Yankıya sarmış kollarını uyuyor gerçi Yankı'nın ondan farklı bir yanı yok oda sarmış kollarını Beril'e.Kapıyı güzümde kocaman bir gülümsemeyle kapattım ve arkamı döndüm ama döndüğümde Demirle karşılaşmayı beklemiyordum.Güzümde olan gülümseme kaybolurken o sürtük Gizem geldi aklıma.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZ KAMPI
Teen FictionEn yakın arkadaşı sayesinde bir kampa giden kızın hikayesi.Başına neler gelicek habersiz.Ama ya bu masum kızımız aşık olursa.İşler karışıcak.Karşı çıkılacak ama kızımız Derin sevmekten vazgeçicekmi.Ya peki Demir,Derine karşı anı Duyguları besliye bi...