Oturuyorum ya

3.7K 188 10
                                    

İyi okumalar

Derin'den

Heycan içerisinde ayağımı sallarken,stresliydim.Derin,derin nefesler alırken ellerimin içinin terini pantolonla sürdüm.Beril yavaşça yanıma gelip "Galiba ölüyorum" diyip ayağını yere vurmaya başladı.Mert ve Kayada  yanımızdaki koltuklarda oturuyorlardı.Demir ve Yankı ise önümüzde duvara yaslanmış Demir bana Yankı Beril'e bakıyordu.

"Mallarım!" Diye bağıran bir ses duyduğumuzda hepimizin kafası sağa döndü.Ben ve Beril çığlık atıp yerimizden kalkarken Mert koşuyordu.Kaya Kocaman gülümseyip yerinden kalktı ve Çağlar'a doğru yürümemeye başladı.Mert koşarak Çağlar'a sarıldığında biz Mert'i iktirmeye çalışıyorduk.Koğala kapıştı çocuğa.Merti sonunda iktirip Çağlar'a bu sefer Koğala gibi ben yapıştım."Özlemişim" diyerek ayrıldım.Nabıyım ama Demir'in bakışları beni benden alıyor çünkü.

Beril'de sıkı sıkı ona sarılıp ayrıldı.Kaya ile tokalaşıp sarıldılar.En son Demir'le el sıkışıp Yankıyla sarılıdırlar.Tekrar Çağların yanına gidip kolumu omzuna attım.Demir anında beni belimden tutup kendine çekti.Çağlar yaptığı harakete gülerken bende yanağını öptüm Demir'in.

Demir'in omzuna kafamı yaslıyıp Çağlar'ı süzdüm.Zayıflamıştı,yüz hatları daha fazla belli olmuştu.Saçları baya bir kısalmıştı ama bu ona daha hoş bir hava katmıştı.Yüzümde gülümseme oluşurken başına bunlar Nasıl geldi diye düşünmeden edemedim.

"Ee hadi gidelim" dedi Demir.Hepimiz kafamızı sallayıp yürümeye başladık.Kaya Çağların omzuna elini atmış yürürken Mert onlara 'ben sarılıcaktım ama' diyerek tavır yapıyordu.

***

Midemi sonuna kadar doldurduğuma emin olduktan sonra tabağımı biraz iktirdim.Herkes yemeyini yiyip konuşurken ben onları izliyordum.Gözlerim kapıya kaydığında Demir'in eliyle kenetli olan elim kasıldı.Demir bunu anlamış olmalı ki kafasını bana çevirdi.Gözlerim ona hiç uğramazken hayla karşımda ki iki bedene bakıyordum.Demir gözlerimin nereye baktığını takip ederek kapıya baktı.Kaşları çatılıp bütün bendeni kasılırken onlar bize bakıyorlardı.

Beril "Yok artık" diye bir isayan bayrağı çektiğinde diğerleride üçümüzün baktığı yere bakmaya başladı.Cenk ve Gizeme.

Yavaş yavaş yanımıza gelirlerken Gizemi süzmüştüm.Götünü ciddi anlamda kapatmayan bir etek ve göğüslerini belli eden bir tişört giymişti.Yaptığı bir kilo makyajla barbie Bebek sindi olma adayı olmuştu,resmen.

"Selam" Dedi Cenk.Demir anında "Siktir git burdan" Dedi.Cenk yalancı bir kanka atıp " Hadi ama biraz sohpet edelim" Dedi.Demir yerinden kalkarken kolunu tutup kulağına eğildim "Lütfen" dedim.Bu dediğim kelime ne kadar küçük ve basit gözüksede birbirini seven iki insan için büyük şeyler ifade edebiliyor.Nedenmi? Siz eğer karşılıklı seviyorsanız o insan sizin bir lütfen lafınızdan ne yapmak istediğinizi,ne dediğinizi herşeyi anlaya bilir.

Demir yavaşça yerinden kalkıp onlara doğru yürüdü.Ayağa kalkmıştım ama sözümü çiğnermi korkusundan değil,Cenk'in ona yapabiliceklerinden korkuyordum."Bize bulaşmayı kes,kesin.Elinize hiç bir şey geçmiycek." Dedikten sonra elimi tutup yanına çekti ve elimizi yukarı kaldırıp Gizem ve Cenk'in gözüne sokarcasına tuttup "Bizi ayıramıycaksınız.Ben bu kadını seviyorum oda beni seviyor.Artık o küçük oyunlarınızı oynamaya çalışmayın.Ha Gizem sana gelirsek anla şunu ben seni sevmedim sevmiycem,düş yakamdan" diyip beni cafenin çıkışına sürükledi.Tabikide arkamızdan bizimkiler kalkmıştı ve bizimle çıkmışlardı.

***

"Anneeee Anneeee anne sana birini getirdim" diye bağırarak mutfağa girdim.Annem "Sağır değilim kızım ben" Dedi.Omuz silkip içeri Çağlar'ı çektim.Annem anında "Oğluşum" diyerek sarıldı Çağlar "Sultanlar sultanı" diyerek ona karşılık verdi.Bizim kadronun hepside içeri girdiğinde Kaya "Bana böyle sarılmıyor" Dedi.Hepimiz gülerken Annem abimin koluna vurdu."Hem sarılma hemde döv,oh ne güzel" diyip kapıdan çıkarken tutup kolundan kolumu omzuna attım.Yanağını öpüp "Dövülmeyi hak editörsün bro" dedim.Hepsi gülerken Demir Kaş'larını çatmış bakıyordu.Ellerimi anında çekip Şirince gülümsedim ona.kaya anlamış olmalı ki Demir'e dil çıkarıp saçlarımı karıştırdı.Demir iyice sinirlenince "Derin tuvaleti gösterirmisin!?" Diye sordu demiycem çünkü  bildiğin tehdit içeren cümle kurdu."Haa yok Kaya götürsün ben oturdum şimdi" dedim.Mert "Kanki oturmuyorsun ki" dediğinde kendimi yere atıp "Oturuyorum ya" dedim,Hepsi gülerken Demir göz devirdi.Kimseye çaktırmadan ona öpücük atıp kafamı çevirdim.

***

Beni dövebilirsiniz Cidden.Bölüm kısa farkındayım ama sınav haftam geldi.Gerçi hiç bitmedi ki.Hep uzun yazmaya çalışıyorum ama en fazla 600 kelime yapabiliyorum.Çok fazla zamanım olmuyor ve en fazla 1 saatim oluyor ki kurgu kurmak bir saate çok zor.Artik okulda bir defter turuyorum ne yapa bilirim diye çünkü artık ders işlemekten beynim eriyor.Affedin bu deli yazarınızı.Öpüldünüz💕💕💕

YAZ KAMPIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin