Pis kız

4.2K 197 36
                                    

Selammmm canlarım.Bu bölümü Taylorrss a itihaf ediyorum.Diğer bölümdeyse benim için çok önemli ve destek olan birine itihaf edicem.Şimdi Iyi Okumalar.

Derin'den

Kafamın içinde halay çeken alarmımı erteleyip tekrar gözlerimi kapattım.Tam uykuya kendimi bırakıcakken 'Dırımmm,Dırımmm' diye s
Alarmım öttü.Alarmım bile garip.

Saate baktığımda saat 7'idi ve benim çok uykum vardı!."Seçtiğim Bölümü'nde,hocasınıda,ödevinide,saatinede..." diye söylenerek kalktım yerimden.Hızlıca tuvalete gidip işimi hallettim ve dolabımın karşısına geçtim.Ne giyicem ben??!

En son karar kıldığım uzun siyah pantolon ve üstünde 'Queen' ve aynı zamanda  '01' yazan tişörtümü giydim.Evet canısı kıraliçeyim,hıh.Ha bide bu sevgili tişörtü gibi birşeydi ve demin Demire 'Sana aldığım o tişörtü giymessen arabanı çizerim' diye mesaj atmıştım ve oda kabul etmişti zor olsada çünkü yapıcağımı biliyordu.Eh delilik var birazcık!

Tişörtler bunlar olarak düşünün bakem

Ağzıma salam ve Salatalık atıp annemi öptüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ağzıma salam ve Salatalık atıp annemi öptüm."Görüşürüz Beste Sultan" diyip uçtum evden dışarı.Demir mutsuzca üstünde ki tişörte bakarken "Pişt yakışıklı" diye bağırdım.Demir sesle direk kafasını kaldırırken "Buyur güzellik" dedi.Sırırıp oyunu devam ettirdim "Manita varmı" diye gevşekçe sordum.Kendini gülmemek için zor tutup "Yok" dedi.Sinirlerim bir anda belli olaya başlayınca aklıma takılan tek bir soru vardı.Cidden bu soruyu ona başkası sorduğunda ne cevap veriyordu.

Tam ağzımı açıp cırlıcaktım ki Beril "O açtığın ağzını ve ellerini avcına batırmayı bırakıp sakin ol arza" dedi."Sokon ol orzo" diye onu taklit ettiğimde gülüp Demire döndü "Yanlış kışıyı seviyorsun evlat,çok yanlış" dediğinde "Beril!" Diye kükrememle elini çekip 10 adım atması bir oldu."Siktir git canım! arkadaşım" diyip yerden taş attım kafasına.Piiisss Kızzz.

Yankı evden çıktığında yürüyen Berili görünce "Anam gitti gız.La bekle bekle" diyip koşmaya başladı.Biz onlara gülerken evden babam çıktı.Demirle olan mesafemi biraz açıp babama baktım."Günaydın Demir" dedi babam.Demir gülümseyip "Günaydın" dedi.Odun çocuk.

*
Derin nefes alıp "Sevgilim" dedim.Normalde ona böyle itihaf etmezdim fakat izin almam lazımdı."Noldu" dedi defterine not almayı bırakmadan."Hııım şey...Bizim kızlarla 2 günlüğüne Cerenin babasının otelinde kalıcazda" dedim.Farkındaysanız izin istememiştim çünkü vermiyicekti biliyorum o yüzden direk gidiceğim, söylemiştim."Hayır" dedi direk " Izin almadın Demir,soyledim sadece" dedim.Sonunda kalemi bırakıp çantasına taktı ve derste olmamızı umursamadan çıkarttı beni sınıftan.Aha sıçtım.

"Niye söylüyorsun o zaman Derin hanım.Madem karar verdin neden bana söylüyorsun ki.Oraya gittiğinde'de söyleye bilirdin çünkü şuan hiç birşey değiştirmedi bunu demen" diyip sinirle çenesini kaşıdı "Iyide neden bu kadar kızıyorsun,gitsem ne olur" dediğim an arkasını dönüp yürümeye başladı.Ardından giderken yürümeye devam ederken "Dur durduğun yerde Derin ve istediğin git,BANANE" dedi ama 'banane' derken sesi acı barındırıyordu.Aha giderim ben şimdi.

"Çok pis bir adamsın Demir Sargın.Ben sana 'yapma' dediğimde hep yapıyorsun ama bana gelince.Adaletsizsin Demir,hemde çok." diyip ters tarafa doğru yürümeye başladım.Biraz ilerlediğimde sağa döndüm ve ordan arkama baktım.Demir dönmüş benim gidişimi izliyordu.Zorla yutkunup "Seviyosun beni" dedim kendi kendime fısıldayarak.Çünkü sevmeseydi bakmazdı.Seviyor ki bakıyor,öpüyor.

**

Il çekip "Yoh kız" dedim.Annem iyice meraklanıp "Kız söylesene kim?" Dedi.Anam yiteer."Gız Beste Sultan,söylemicem aaaa ne sıkıştırıp durun" diye sitem ettim."Aman be" diyip kalktı yerinden.Hele şükür.

"Annneğğğ" diye çığlık attım merdivenlerde.Kaya bile odasından çıkarken ikiside koşarak geldi.Kaya yerde ki telefonu görmüş olucak ki "Sikti..." diyordu ama annemi hatırlayınca sustu."Kızım Allah seni bildiği gibi yapsın.Daha yeni aldık o telefonu sana" diye söylenmeye başladı."Anne alıcaksınız dimi" dedim kızgın kızgın bakıp "Yok sana telefon" dedi.Çığlık atıp annemin ayağına yapıştım "Dünyanın en ponçiriği,en Tatlısı en şekeri.Lütfen ya Lütfen.Lütfen lütfen lütfen ..." davam ederken annem "Tamam sus,sus" diyip beni itti.Aman Zafer kazandım ya itse kaç yazar.Yeni IPhone gelsin bakem.Gelsin Rose Gold.Gelsin 6s.Gelsinde geldin oh oh oh gelsin.

**

"Valla bu telefona bir şey olursa ölürüm ben.Acaba Pamuklu kılıfınız varmı?" Diye sordum satıcıya.Adama bana mal mal bakarken "Tamam bana düz siyah bir kaç verirmisin" dedim.Adam kendisine gelip kabı uzattı."Teşekkürler" diyip alışverişime devam ettim.Paracıklar Paracıklar katlansın hep Paracıklar,baba cebiiiiğğğ.

**

Hey hey heyyyyyyyyyy.

Şunun farkına vardım ki benim biricik aşıklarım Instagram hesabımızı takip etmiyormuş.Üzüyorsunuz ama.Gerçi sizin seçiminiz ama bi beğenseniz çoğ güzel ola bilir yani.

Öpüldünüzzzzz🎀🎀🎀🎀

YAZ KAMPIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin