Cenk piçi

4.2K 214 7
                                    

İyi okumalar🍫

Derin'den

"Ne yani instagramımı gizlemiyorsam sanane çocuk.Tamam sanane diyemem sevgilim sonuçta ama bi rahat bırak çocuk" diye söylenmeye devam ederken Beril ben gözlerimi kapatmış yatakta uzanıyordum.Ayağıma aldığım darbeyle inleyip "Ne vuruyon kızım ya" diye bağırdım.Beril kaşlarını çatıp anlamazca bana baktı.Ne dercesine bende baktığımda kafasını iki yana sallıyıp "Yok yokk hepiiz anormalsiniz Yankıya özel değil bu" diyip yatağa yattı benim gibi.

"Kızlarrr!" Diye bağırıp odaya daldı Kaya.Kafamı kaldırma zahmedinde bulunmadan "Eh be öküz,kız odası burası kız!tedbirli girsene içeri" diye söylendim."Seni çekemem arza sadece telefonunu aç seninki beni aradı sana ulaşamayınca" dedi ve çıktı odadan.Oflayıp telefonumu açtım ve internete bağlanmasıyla bildirimlerin yağması bir oldu.Aynı zamanda ekranda 'BayÖküz arıyor....' yazısının çıkmasıda.Aramayı cevaplıyıp kulağıma götürdüm telefonu.

'Kızım sen beni delirticeksin galiba bu gidişle.4 saatir telefonun açık değil.Öldüm burda lan.Derin cevap vericekmisin?Derin!' Diye konuşurken 'Sakin ol burdayım evet açmadım telefonu çünkü Berille uğraşırken birde mal kişiler yüzünden delirmek istemedim' dedim.Beril kafasını kaldırıp kaşlarını açttı.'O mal benmi oluyorum' dedi Demir.Onaylamaz mırıltılar çıkarıp 'Hayır,o piç oluyor' dedim.Demir hiç düşünmeden 'Cenk!' Dedi soru sorarcasına değil ama emin bir ses tonuyla.'Ta kendisi' dedim.Oflayıp 'Biz Yankıyla sahile iniyoruz sizde gelin hem şu piçi konuşalım' dedi ve kapattı.Ökzü insan bir bay falan der.Bak bay demiyosan b de olur yani.

"Kalk daçmin sahile iniyoruz,Demirler bekliyor" diyip yerimden kalktım,Berilde ardımdan."Sultanım biz sahile iniyoruz geç kalmayız" dedim.Annem direk "Bu saate" dedi.Saat 9'a geliyordu."Yankı ve Demirde olucak anne" dedim.Annem Demire güvendiği için sesini çıkarmıyıp izin verdi.

"Demir" diyip kollarımı arkadan sardım.Kötü hissediyordum ve bana tek iyi hissediricek insan oydu."Küçük" diyip beni önüne aldı ve kucağına oturttu."Ne bu yüz" diyip saçlarımı öptü."Moralımı bozdu piç" dedim ve kafamı omzuna koydum.Elleri ceplerimi aradığında aradığı şeyi bulmuş olucakki elleri durup telefonumu çıkardı.Parmak iziyle açıp mesajlara girdi.Evet ikinci koruma olarak onun parmak iziydi.

"Amına koyduğumun çocuğu" diye tıslayıp telefonu kapattı."Demir,o dediği şeyi yapamaz diymi" diye sordum korku barındıran sesimle.Cenk beni Demiri elimden almakla tehtit etmişti ve canımızı yakıcağını açık bir dille dile getirmişti.Demir yine saçlarımı öpüp kokumu içime çekti "Çikolata kokulum benim korkma hiç birşey yapamaz" dedi ve kollarını daha çok bedenime sardı,bende.

"Öhöm öhöm yiyişmenizi bölmek istemezdim ama doldurma yiyin birazda" diyip göz kırptım.Beril bana göre daha rahattı bu konularda çünkü seviyorsa giç bir şeyden utanmazdı.Bense gördüğüm an kızarıdım veya yaptığımda.

"Uykum geldi" diyip kullağımın son lokmasını ağzıma attım.Demir kfssını bana çevirip "Kalkalım o zaman" dedi.Kafalarımızı salladığımızda Benle Demir,Berille Yankı el ele yürümeye başladık.O kadar güzel bir görüntü vardıki şuan hep bu anda kalmak istiyordum.Yanki Demire satsşmayı bırakıp Berile sarılıp konışmaya başladı.Demire sokulup "Huzur var sanki" dedim rahat bir nefes verirken.Demir ellerimi tutup kenetledi ellerimizi ve kenetli olan ellerimizi benim belimle sardı.Tumblrlık görüntü vardı şuan ortada.

"Yolun sonu" diyip dudu Beril.Bizde durup birbirimize baktık.Etrafı iyice konturol edip hizli bir şekilde Demirin dudaklarını öpüp evd koştum.Arkamdan onun kıkırdama sesini duyuyordum ve bu beni mutlu ediyordu.Kapıyı açıp dışarda benim içeri girmemi bekleyen adamıma öpüzük atıp kapıyı kapattım.

Şuna tek istediğim şey var oda.Uyku.

&&&&

Heyyy!Tekrardan ben.Çok uzun sire geçmed, askında ama 2 hafta oldu galiba.Bunun için üzgünüm ama kısada olsa bölüm geldi.İf
Sare edin lütfen çünlü şuan uyumadan öncd yazıyodum nasıl oldu biç bit fikrim yok.Belirtin lütfen yoeumlsrda fikirlerinizi.

Öpüldünüz🍫

YAZ KAMPIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin