Iyi Okumalar🍫
Multi-Derinlerin evi.
Derin'den
Son kez boş odama bakıp burnumu çektim.Burda çok fazla anım vardı ve bırakmak istemiyordum.Seviyordum odamı.
"Yeter artık,ağlama" diyip yanaklarımı sildi Kaya.Ona dönüp "Ama ben bırakmak istemiyorum" dedim.Üzgünce bakıp "Emin ol bende istemiyorum ama mecburuz" diyip odamdan çıkardı beni."Çocuklar hadi" diyip el çırptı babam.
Son kez kapıdan eve bakıp dışarı çıktım.Merdivenlerden hızlıca inip dış kapıyı açtım.Berili gördüğümde beni görmeden direk çıkıp uzaklaştım evden.
Bu kadar üzülmem belki saçma ama o evde çocukluğum vardı benim.Berille,Kaya'la hatta Mert'le bile.O evin her köşesi yatıraydı benim için.
Telefonum çaldığında annemler arıyordur diye bakmadım.Yere çömeldiğimde telefonun sesi sustu.Tam sonunda diyicekken 1 dakika geçmeden yine çalmaya başladı.Oflayarak elime telefonu aldım ve ekrana baktım.BayÖküz🐮 Arıyor......
'Efendim' dedim telefonu açıp.'Derin nerdesin sen ya,niye açmıyosun telefonunu' diye kızgınca konuştu Demir.Burnumu çektiğimde 'Ağlıyomusun sen' dedi yumuşamış sesiyle.Gözlerimi hemen silip 'Hayır' dedim ve dikleştim.'Sesin boğuk boğuk,arada burnunu çekiyorsun ve derin nefesler veriyorsun' diyip ağladığımı kanıtladı.
'Ağlamıyorum' diye direttiğimde 'Noldu küçüğüm' dedi.Ses tonuyla boğazımdan ile hıçkırık çıkarken Demir küfür mırıldandı.'Noldu,nerdesin' dediğinde açıkla yapmam gerektiğini anladım.
'Bu gün evden taşınıyoruz ve bırakmak istemiyorum.O ev benim Çocukluğumun simgesi Demir.Ben o balkonda neler yapmıştım.Ve o evde sana kızdığımda yaptığım şeyler çok fazla' Dedim ağlamaklı sesimle.
'Güzelim,ağlama.Tamam sakin ol ve hem benim yanıma taşınıyorsun.Buna sevine bilirsin' dedi muzip sesiyle.'Tek ayakta kalmamın sebebi zaten o' diyip eve doğru yürümeye başladım.'Neyse,ben döniyim artık.Öptüm hemde çok çok' diyip kapattım ve son duyduğum kıkırdamasıydı.Bir insan oğlu nasıl bu kadar güzel güler ya?!.
"Sonunda be kızım" diyip koluma girdi Beril.Gülümseyip "Hadi gidelim" dedim ve arabama bindim.Berilde bindiğinde arabayı çalıştırdım.Babamlar bizden önce çıkmışlardı ve Berile konum atmışlardı.Beni beklediği için Berile atmışlardı.Vicdanlı!! kardeşim beklemiş bide.!!👅
"Şimdi Demirin annesiyle komşu olucaksın sen" diyip güldü.Kokuna vurup "İnşallah sever beni yoksa" demiştimki Beril benim yerime "Sıçtın" dediğinde kıkırdadım.
"Merhaba yeni ev" diyip arabadan indim.Berilde arkamdan inip kolunu omzuma attı."Beyendinmi kızım evi" diye evden sorarak çıktı babam."Çooook" diyip babama yürüdüm."Bence en çok odanın duvarlarını beyeniceksin" dediğinde gözlerimi açtım aça bildiğim kadar."Siyah" dediğimde başını salladı.Yerimde zıplayıp "Yaşasın" diyip zıplamaya başladım.
Taki arkadan Demirin sesine kadar."Merhaba,yeni komşularımız sizsiniz galiba" diyip yanımıza geldi.Yerimde durup arkamı döndüm korkarak.Gözlerini babamdan alıp bana baktı ve sırıttı.
Utanarak Berile doğru yürüdüm ve ellerimle oynamaya başladım."Merak etme çokta maymuna benzemiyordun" diyip güldü Beril.Koluna vurup Babamlara baktım.
"Evet,biziz" dedi babam içtenlikle.Bu Demiri sevdiği anlamınamı gelirdi,inşallah."Ben Demir Sargın" diyip elini uzattı Babama.Babam kocaman gülümseyip "Memnun oldun yakışıklı,bende Barış Uçar" diyip elini sıktı.Vallahada sevdi babam Demiri.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZ KAMPI
Teen FictionEn yakın arkadaşı sayesinde bir kampa giden kızın hikayesi.Başına neler gelicek habersiz.Ama ya bu masum kızımız aşık olursa.İşler karışıcak.Karşı çıkılacak ama kızımız Derin sevmekten vazgeçicekmi.Ya peki Demir,Derine karşı anı Duyguları besliye bi...