Piskoloji Çifti

5.2K 237 20
                                    

Iyi Okumalar🍫
Multi-Derin
Derin'den

Yastığı kafama dahada bastırıp "Kalkmıycam Kalkmıycam inat değilmi Kalkmıycam" dedim boğuk çıkan sesimle.Yastığı kafamdan çekmeye çalışıp "Demiri ararım bak" dedi.Eeee "Ara" dedim ve omuz silktim.

Oflayıp "Kızım kalkıp ya" dedi.Sonunda pes edip "Ne var Allah'ın cadısı ne?" Dedim ve doğruldum yataktan.Zaferle gülümseyip "Yok bişey,sadece uyanman gerekiyor" dedi.Ama demez olaydı çünkü kafasını yastığı geçirmem bir olmuştu."Mal,beyinsiz,kit" diye bağırdım.

"Kaya'ya sesleniyorsanız çağrıyım" dediğinde elimde olmadan güldüm."Değüşük inson" dedim garip bir şekilde.

"Derinn!" Diye bağırarak odama girdi Kalas.Kafamı ona çevirip "Ne bağrıyorsun be" diye çirkefleştim.Beni takmayarak "Sonuçlar açıklanmış!!" Dedi.

Heycanla yatağımdan kalkıp çalışma masama koştum.Direk leptoba açıp sonuçları açtım."Aaaaaaaa" diye çığlığı bastığımda Beril ve Kalas yanıma koştu."Kazanmışım" diye tekrar bağırdığımda ikiside yerinde zıplamaya başladı.

"Çık kız ben bakıcam" dedi Beril zıplatmayı bırakıp."Evet be" diye oda bağırdığında ekrana baktım."Oh benim puanımı geçmemişsin aferin" diyip saçını okşadım kıkırdayarak.

"Çıkın lan,babama hava atmam lazım" dedi Kaya.Gülüp "Ilk önce puanım yüksek olsunda atarsın" dedim."He oda var" diyip bilgisayara oturdu.

Gözlerimin açıp "Kalaslar kalası,senin içinde matamatik dehası varmı lan" dedim.Kafasını hayretle sallayıp "Valla ha" dedi."Durun babama nispet yapıcam" diyip odadan koşarak çıktı.

"Demir?" Dedim aklıma gelmesiyle.YTağımın üstündeki telefonuma koşup aldım.Rehpere girip BayÖkzün üstünde durdum.

'Efendim' dedi uykulu sesiyle.Gülümseyip 'Uyandırdımmı?' Dedim.Onaylarcasına sesler çıkarıp 'Evette Noldu' dedi.'Notlar açıklanmışta,baktınmı diye aradım' dedim.'Birazdan size gelirim beraber bakarız' dedi eserken.'Tamam,sevgilim' dedim.'Sevgilim?' Dediğinde direk yüzüne kapattım telefonu.

"Sevgilim dedim ben bak ben sevgilim dedim ve ben bu kelimelerden nefret ederim.Ya ben sevgilim dedim.İyiki aşkım falan demedim yoksa ölürüm,ya ben ..." Diyicektimki Beril kafama vurup "Sus lan" dedi.Kafamı sallayıp "Sende haklısın tabi yani çok konuştum.Ama aslında biliyorsun beni ben çok konuşmam yani arada çok konuşurum.Hatta hiç konuşmama be...." Derken Beril çığlık atıp koşarak odadan çıktı.

Arkasından gülüp "Ben çok konuşmam" diye bağırdım.Berilde dememin arkasına bir çığlık daha attı.

***

"Şi-şimdi senn be-benimle beraber pijkolojimi ok-okuyacaksın?" Dedim heycandan kekeleyerek.Gülümseyip "Evet" dedi.Ellerimi açıp boynuna atladım."Seni çok çok çok çok seviyorum biliyorsun deme" Demir ve onu boğarcasına Boğaz'ını sıkmaya başladım.

"Küçük biraz daha beni boğmaya devam edersen ölücekm" dedi."Banane ya" diyip sarılmaya devam ettim."Piskoloji çifti" diyerek odaya Beril,Yankı ve Kalaslar kalası girdi.

"Kıskanmayın kâfirler" diyip Demiri boğmaya bıraktım ama ellerimi beline indirip sarılmayı kesmedim.Demirde kolumu omzuma atıp kendi kendine çekti."Valla benimki hemşire olucakmış,ne boksa o" dedi Yankı.Beril inleyip "Yok anlamıyor bu çocuk" dedi.

Demir "Kaya sen ne olucaksın hiç bahsetmedin" dedi.Ensesini kaşıyıp "Mimar olucam" dedi."Kıçımın mimarı" dedim mırıldanarak.Demir duymuş olmalı ki kıkırdayıp burnuma vurdu.

"Kutlayalım bunu o zaman" dedim.Hepsi kafasını sallayıp "Bencede" dediler.Onlara şaşkınca bakıp "Aynı anda nasıl söylediğiniz lan" dedim.Beril "Bu salak acıkmış belli" dedi.Ee doğru dedi ama açım lan.

***

"Biraz daha yersem patlıycam" diyip koltukta geriye yaslandım.Demir ağzını silip benim gibi geriye yaslandı.Demire yaklaşıp kafamı göğüsüne koydum ve ellerimi beline doladım.Derin bir nefes alıp kokusunu içime çektim.O huzur dolu kokusunu.

Demir elini omzuma atıp kafasını saçlarıma gömdü."Çikolata kokulu küçüğüm" diyip derin  nefes aldı.Gülümserken gözüm Kaya'ya Çarptı.Bize bakıyordu ve yüzü asıktı."Kaya yenge Ada'yı yokmu" diye sordum.Göxlerini bana çevirip "Yok" dedi.

"Gegmisin yoksa sen" diye ortaya atıldı Yankı.Biz kıkırdarken Kaya,Yankıya bakıp kafasına masadaki tuzluğa attı."Hakettin aşkım" diyip Yankıyı yanına çekti Beril.

"Gel aşkım gel" diyip oda Berili kendine çekip kafasını omzuna koydu.Beril elini Yankı'nın saçlarına daldırıp gözlerini kapattı.

Kafamı kaldırıp Demire baktım.Gözledimiz birleştiğimde gülümsedim.Oda gülümseyip "Gölerinin maviliği beni sana çekiyo be hatun" diyip burnumu öptü."Aynıyız desene adam.Kahverengi gözlerin her gözden daha Anlamlı" dedim.

Biz bir irimize gülümseyerek bakarken Yankı'nın Bağrışıyla herşey bozuldu."Lan Yarından sonra okul var".

****

Hey hey hey.Beklettim farkındayım ama yorum ve oylar çooooooooook düşük.Çok fazla okuyucu var ama yorum veye beyenmiyorlar.Lürfen Yorumlarınızı ve Beyenilerininizi eksik etmeyin çünkü sizin oyladınız ve yorumlarınıza göre devam ettiriyorum hikayeyi.Öpüldünüz.🍫

YAZ KAMPIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin