-Dediğim gibi multiye beyendiğim Şarkıları koyuyorum-
Beril'denKolduğun üstün'de oturmuş düşünüyorum.Neyimi,her şeyi.Hayatımı,aslında kötü bi hayatım yok sevdiklerim yanımda bi kişi hariç.Çağlar.Öğrendiğime göre durumu iyiyimiş.Benimle konuşmuyor daha uzak duruyor benden gittiğinden beri.Onuda anlıyorum aslında bu savaşı o veriyor.Onu unutamadım ama hayatıma başka birilerini sokmaya çalışıyorum,düşünmemeye çalışıyorum.Oda böyle istedi benden zaten.Bana son konuşmamızda 'Hayatına bak.Ben ölsemde,ölmesemde hayatına bak.Başka birileri girsin hayatına bırak.Sevsinler,sev' olmuştu.Dediğini yapmaya çalışıyorum olmada deniyorum.
Dışardan mutlu gözüküyorum farkındayım ama içim hep buruk.Derin'e bunu söylemediğim için kendimi kötü hissediyorum ama yapıcak bişey yok,onada bu acıyı yaşatamam.
"Beril?" diye adımı duyduğumda kafamı arkaya çevirdim.Derin kolarından destek almış bana bakıyor.
Derin'den
Gözlerim yavaş yavaş odaya giren ışıklarla açılırken gözlerimi açtım.Kollarımda destek alıp kendimi yukarı kaldırdım.Beril,koltukta oturmuş dikkatli bir şekilde dışarı bakıyor."Beril?" Dedim şüpeyle "Napıyosun" diye sordum ardından.Kafasını ve omzunu silkti ve yerinden kalktı.Yanıma gelip oturdu."Hiç uyku tutmadı"
O arada kapı öküz gibi yumruklanaya başladı."Derooo,uyanmadınmı yaa.Deroo" diye bağıran Yankıyla yerimden kalktım ve kapıyı açtım."Ne var sabah sabah yaf" dedim bikkin bıkkın." Dero sen çok güzelsin yaf." Diyip iç çekti.O arada arkadan Demir gelip kafasına vurdu ve dengesini kaybetip yere düştü.Ben kahkalarla gülerken Yankı kızgın kızgın Demire bakıyordu."Tamam gel gel" diyip elimi uzattım,çocuk gibi gülüp elimi tutu ve Demire dil çıkarıdı.Tutup çektim Yankıyı."Derin,ufak tafek görünüyon nasıl kaldırdın acaba bu danayı" diyerek Yankıyı gösterdi Demir.Kıkırdayıp " Box yaptım uzun bir süre" diyip omzumu silktim.Kafasını sallayıp " Acıktım ben" dedi ve beni kolumdan tutup aşağı sürükledi.
"Lan dur" diyip kendimi kurtardım."Hadi kadın yemek yap" diyip mutfağa soktu beni."Kadınına ya.Tabi tek yemek yapmayı ben biliyom,yığın bütün yükü Derine oh" diyip bileğimdeki lastik tokayı alıp saçlarımı topladım."O zaman kırep yapıyım" diyip dolaba ilerledim.İyi ki Beril akıl edip doldurtmuş dolabi yoksa sıçardık.Arada aklı çalışıyo aslında.
"Kaldır koca poponu ve sofrayı kur" dedim arkamdan oturmuş beni izleyen Demire."Ben mi öhe ama" diyip omuz silkti.Anlaşıldı " Beril!!" Diye bağırdım.Merdivenlerden inme sesi geldiğinde aşağı indiğini analdım."Yaf ne var ya bi sal beni çocuk" diyip küçük emrah bakışı attı."Sofra" diyip önüme döndüm."Ya ben anneme yardım etmiyorum sana niye ediyorum ya" diye homurdandığında kafasına geçirdim bir tane."Çok konuşma bücür" diyip önüme döndüm.Evet kısa boylu değil ama benim yanımda kısa kaldığı için hep bücür diyerek dalga geçiyorum.
"Kırepler geldii" diye bağırıp dışardaki denize bakan masaya koydum kırep tabağını." Hepsi benim hepsi" diyerek dalan Yankıya kafadına geçirdim."Yaf acıdı" diyip kırep aldı."Hadi zıkkımlanın" diyip yemeye başladım."Bide ne yapıcaz bu gün" diye sordu Beril."Ben ütün gün güneşlenip kitap okuyucam" diyip ağızıma peynir attım."Sıkıcımısın sen ya" dedi Demir omzumu silkip "Sadece düşünmek istiyorum ve kurtulmak" dedim.
*
Dolabım'dan beyaz siyah bikinimi alıp giydim.Saçlarımıda salıp havlumu aldım ve omzuma astım.Telefonumu ve gözlüğümü alıp çıktım oda'dan."Ben denize giriyorum" diye bağırıp şezlonga eşyalarımı bırakıp denize atladım.Uzun bir süre derinlerde yüzüp nefessiz kalınca yukarı çıktım.Şezlonga baktığımda bizimkiler uzanıyordu."Hani girmiycktiniz noldu" dedim."Ben demedim" diyip işten sıyrıldı Demir."Eee gelin güreşelim o zaman" diyip elimi 'gel' dercesine salladım.Yankı denize atlıyıp yanıma yüzdü Berilde geldiğinde "Demir hayla oturuyordu."Demir hadi lütfen" diyip dudağımı büzdüm.Hep çatık duran o kaşları bir anda yumuşadı ve yerinden kalkıp yanımıza yüzmeye başladı.
Yanımıza geldiğinde omuzlarından destek alıp çıktım.Demir ilk başta şaşırsada kendini toparlıyıp bileklerime koydu elini.Bütün vicudumu elektirik ve sıcaklık sararken boynuna sardım ellerimi.Bu sıcaklık nerden geliyor hemde denizde."Başlayalım" diyip ellerimi Yankının omuzlarına oturmuş Berilin omuzlarına koydum oda benim gibi yapıp omuzlarıma koydu elini.Ben Beril'den daha güçlüyümdür ama Beril'de az değildir benim kadar olmasada oda Box yapmıştı benimle.Berilin boynundan tutum sağa çektim ve aşşağı düşürdüm."Yesss.biz kazandık" diyip omzundan atladım ve boynuna sarıldım.Bunu neden yaptım bende bilmiyorum ama çok sallakça olduğu kesin.Buna beynimde idrak ettiğinde direk ondan ayrıldım ve "Özür dilerim" diyip yüzmeye başladım.Denizden çıkıp içeri girdim ve merdivenleri koşarak çıktım.Denizden çıktığımda üstüme bişey almadığımiçin ve odanın camı açık olduğu için bütün vicudumu soğuk sardı.Tüylerim ürperirken odadaki banyoya girip üstüme bornozumu sardım.Hasta olmassam iyidir.
*
"Of of hepte ben ya" diyip daha çok sarındım örtüye.Odanım kapısı tıklandığında "Gir" diye bağırdım.Kapı açılıp içeri bir demet Demir girdi."Bizimkilersenin için eczaneye gittiler.Bende senle kaldım" diyip kapıyı kapattım.Beril şimdi Yankıylamı gitti hadi inşallah."iyi" diyip örtüye daha çok sarındım.Yaf bi daha denizden çıkıncadirek sarıncam ya ."Ateşin varmı" diyerek yanıma geldi ve yatağın kenarına oturdu." Bilmiyorum ama çok pis üşüyorum" dedim.Elini uzatıp anlıma dayadı ve dayadığı an gözleri boyoz gibi açıldı "Lan yanıyon sen" diyip üstümden örtüyü çekti ve ben o anda donmaya başladım."Ya bırak üşüyorum" diyip örtüyü almaya çalıştım ama izin vermedi "Kızım yanıyosun havale geçircen bak.Üstündekileri çıkar soğuk duşa gir çabuk ben hazırlıcam eşyalarını" diyip yataktan kaldırdı beni"Oldu canım banane ya" diyip ayaklarımla yere kuvvet uyguladım ama yok çocuk maşşalah herkül."Derin beni zorlama bak ben aldırırım" diyip banyoya soktu beni "Ba-na-ne hem yapamassın öyle bir şey" diyip ellerimi bağladım."Sen öyle san" diyip beni banyoya soktu ve suyu açıp en soğuya ayarladı."Donuyorum ya" diyip kaçmaya çalıştım "Kaçma daha kötü olucaksın bak" diyip beni daha çok suya soktu.Soğuktan gözlerim dolarken ellerimle kendimi ısıtmaya çalışıyordum ama ne fayda.Gözlerimden yaşlar soğuk yüzünden düşerken daha fazla dayanamayıp suyu elimle kappattım ve bir adım atıp Demire sarıldım.Şu an beni tek ısıta bilicek kişi o denizde ıssıtıysa şimdide ısıta bilir.Kollarını bana sarıp beni odaya sürükledi.Evet dediğim gibi ısınmaya başlamıştım ama bunun nedeni onun sıcak olmaması olduğunu biliyorum.MALESEF
"Sen bekle ben giyinip geliyim" diyip eşyalarımı alıp banyoya girdim.Üstüme pijamalarımı geçirip saçlarımı kuruttum ve odaya girdim.Girdiğimde Demir yatağıma uzanmış ve gözleri kapalıydı.Uyuyormu acaba "Demir" dediğimde ses vermedi.Yuh ama burdamı uyudun sen şimdi.Ne yapsam Beriller gelene kadar beklesem ne değişicek pislik yapıcaklar ve kaldırmayacaklar.ben şimdi buaya ahkummuyum.Yapıcak bişey yok benim yatağıma yatan o banane ya.Yatağa gidip yattım ve Demire döndüm örtüyüde üstümüze örtüp onu izlemeye başladım.
Bebekler gibi uyuyor ve o kadar tatlıki mıncırasım geliyor.Acaba sevgilisi olmasa bana bakarmıydı.Of ne diyorum ben ya kaynana gibi tövbee.Neyse gel uykucum biz uyuyalım seninle gel.
******
Heyyyy.Dediğim gibi geldi bölüm.Öbür bölümü başlıyıcam şimdi.Ve yorumlarınız çok değerli benim için.Yorum yapmay ve o Yıldız'a basmayı unutmayın.Öpüldünüz💋💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZ KAMPI
Teen FictionEn yakın arkadaşı sayesinde bir kampa giden kızın hikayesi.Başına neler gelicek habersiz.Ama ya bu masum kızımız aşık olursa.İşler karışıcak.Karşı çıkılacak ama kızımız Derin sevmekten vazgeçicekmi.Ya peki Demir,Derine karşı anı Duyguları besliye bi...