İyi Okumalar🍫
Multi-Demir'in aldığı Bileklik.
Derin'den
Derin bir nefes alıp gözlerimdeki Yaşları geri gönderdim.
Demiri dün akşam evden kovduktan sonra odama girdiğimde yatağımın üstünde bir kutu vardı.Gidip açtığımda karşıma yarım bir yin yang bilekliği çıkmıştı.
Alıp baktığımdaysa kutunun içindeki notu görmüştüm.'Öbür ucu bende.Bu bizim birbirimizi tamamladığımızın simgesi.-Demir' yazmıştı.Bende tabi direk alıp takmıştım.
Gece onu aradığımdada açmamıştı bende üstelememiştim çünkü saat geç olduğu için uyumuştur diye düşünmüştüm.
Telefonumun sesini duyduğumda yatağımdan telefonumu aldım.CadıRella Arıyor.....
'Ha yavrum' diye açtım telefonu.Verdiğim tepkiye kıkırdayıp 'Giyinmiş olduğunu söyle,çünkü şu an evden çıkıp makyaj yapman için sana geliyorum' dediğinde kapı çaldı.
'Giyindim'de benden istiyorsan şimdi makyaj yapmamı çünkü sen normalde üşenirsin buraya kadar gelmeye.Demek oluyor ki sivilceyle birlikte gelen adet dönemi' dedim uzun bir açıklama yaparak.Oflayıp 'Beni bu kadar iyi tanımandan bazen nefret ediyorum' diyip telefonu kapattı çünkü kapıyı açmıştım.
"Kardeşimsin farkındasın deme" diyip kapıyı kapattım."Filin kardeşi" dedi alayla.Kafasına vurup "Sus orangutan beyinli bok" diyip yukarı çıktım."Hayal Dünya'n baya geniş" diyip arkamdan geldi.
"Hım elbisene bakmadan önce şu sivilceni halledelim" dedim.Kafasını sallayıp sarı saçlarını arkaya attı.Gördüğüm sivilceyle gözlerim açılırken "Oha amına koyıyım ne regılmış" diyip cımbızla elime aldım."Kurtar beni doktor" diyip gözlerini yumdu.
Cımbızla patlatıp içinden çıkanları peçeteye sildim.Kapatıcıyı alıp direk kapattım ve o iğrenç görünümden kurtardım Berili."Sivilceni katlettim" diyip mutluluk dansı yaptım."Allahım her eve Derin gibi sivilce patlayıcısı lazım" diyip güldü.Bende gülüp makyajını yapmaya başladım.
Elbisesi beyazdı ve bu yüzden biraz kahve tonlarında çok abartmadan bir makyaj yaptım."Sister makyajın tamam" diyip ayağı kaldırdım onu.Yanında getirdiği elbiselerini alıp odamdaki banyoya gitti.
O giyinirken üstümü pisletmeden siyah koyu bir göz makyajı yaptım üstümede uyumlu ve şeftali rengi ruj sürüp makyajımı tamamladım.
Üstüme giydiğim siyah,beyaz Çiçekli büstiyer ve altımda mini siyah eteğimi giymiştim.Ayağıma tabiki vazgeçilmezim siyah topuklu ayakkabılarımı ve tek renk olarak pembe çantamı almıştım.
Aynada kendime bakarken Beril banyodan çıktı.İkimizde birbirimizi süzüp aynı anda "Woww" dedik.Gözlerimiz buluştuğunda biraz birbirimize bakıp aynı anda kahkayı koyduk.
Ben bir anda ciddileştim ve "Tamam yeter" dedim ama tabi yine bir anda citti olmaya dayanamayıp güldüm.
-Giydikleri-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZ KAMPI
Teen FictionEn yakın arkadaşı sayesinde bir kampa giden kızın hikayesi.Başına neler gelicek habersiz.Ama ya bu masum kızımız aşık olursa.İşler karışıcak.Karşı çıkılacak ama kızımız Derin sevmekten vazgeçicekmi.Ya peki Demir,Derine karşı anı Duyguları besliye bi...