Son Gün

3.3K 159 38
                                    

İyi okumalar💃🏻

Çağlar'dan

Çantamı toparlarken gözüm saate kaydı.1:30.Akşamdı uçağım ama erkenden toparlanmıştım.Zaten bu gün bizimkiler bırakmazdı beni diye düşünüyordum ve bir daha toparlamama zamanım olmazdı.

Kapım hunharca açıldığında arkamı döndüm."Tövbe bismillah" dedim.Derinin üstüne yankı düşmüştü ve Yankı derinin üstüne düştüğü için Demir Yankıyı kaldırmaya çalışıyordu.Beril odaya girdiğinde olanları görünce benimle aynı tepkiyi verdi.Benziyoruz.

"Kalk lan,bağırtma beni" diye ensesinden tutup kaldırdı Yankıyı Demir.Mert "Yankı yafrim " diye bağırarak odaya gerdi ve Demir'in koluna vurup "Bırak kocamı" diyip çekti Yankıyı.Demir Kaş'larını çatıp ikisinide tutup sonra iktirdi.İkiside popo üstü yere düşerken benim gözlerimden yaşlar geliyordu artık.Beril Yankıyı kaldırmaya çalışırken Yankı onuda çekip kucağına oturttu.Gözlerim istemsiz olarak Oray'a kitlenirken Derinin beni izleyen gözlerini fark ettim.Demirinde.Bu ikisi çok dikkatliydi,pislikler.

Yankı'dan

Demir'in bizi yere etmasından sonra gözlerim Çağlar'a kaydı.Beril'e bakıyordu.Kaşlarım istemsizce çatılırken Beni kaldırmak için çabalayan Beril'i tutup kendime çektim ve kucağıma oturttum.Beril Şok'a girerken Bize sabitlenen bakışlarının farkındaydım.Dudağına küçük bir öpücük bırakıp kaldırdım ikimizide.

Ona kızamıyordum ama içim içimi yiyirdu.Neyseki Beril'im hiç bir şeye taviz vermiyordu.

Derin'den

Öküz gibi eğlenip,çocuklar gibi koşup,deliler gibi gülmüştük.Bütün gün boyunca yapmadığımız şey kalmamıştı hatta Mert pamukşeker satan amcaya Maraş dondurmacısıymış gibi taktikler bile yaptı.Koşu yarışları yaptık.Ama...Kardeşimin gitme saati gelmişti.

Neyseki içimizde kalacak hiçbir şey kalmamıştı.Herşeyi yapmıştık çünkü.

Çağlar'ı uğurlayıp iki çift olarak Deniz kenarına gitmeye karar verdik.Beril ve Yankı karşımızda komik bir şekilde kavga ederken ben kafamı Demir'imin omzuna yaslamış Deniz'in karaya vuran dalgalarını izliyordum.Demirde benden farklı değildi.

"Hani bir söz varya 'Ben gökyüzüyüm,sense Deniz.İkimizde maviyiz ama asla kavuşamayız' diye" Dedi.Mırıldandım devam etmedi için."O söz gibiydik bizde.Hatırlasana neler yaladık.Yaşıyoruz ama neyse ki şimdi yaşadıklarımızı beraber yaşıyoruz." Dedi.

Kafamı kaldırıp dudaklarına ufak bir öpücük baş ettim.Oysa anlımı öptü...

"Sen anca kalas ol.Bide Demir'e diyorsun o öküz diye" Dedi Beril Yankıya.Yankı Demir'e ağzını oynatarak küfür ettiğinde Demir piç gülümsemesini serdi ortaya.Bende gülümserken Yankı Beril'e dönüp "Yavrum benim sen niye onlara bakıyorsun" Dedi.Beril Kaş'larını çatip "Ha suçlu ben oldum şimdi öylemi.tamam yankı tamam." Diyip arkasını döndü Yankıya.Yankı boğuyormuş gibi sesler çıkarıp kendini banktan aşağı attı.Biz Demir'le hallerine gülerken onlar hayla devam ediyordu.

Mutluluk sevdiklerimizdi be.Onlardan başkası mutluluk veremez bunu anladım bu hayatta.

*******

Hey hey heyyyy ben geldim
Bir selamınızı alırım hani.Neyse.Özledim sizi ve yoruma gelinde konuşalım.Hasret giderelim azıcık.Bide bir kaç soru sorucam şimdi size cevaplarınızı bekliyorum okuraşklarım.

A)Sizce çağların Beril'e olan duyguları devam ediyormu?

B)Beril Çağlar'a birşeyler hissediyormu?

C)Cenk -piçi- ve O sürtük ne planlıyor,tahminleri alalım.

ÖPÜLDÜNÜZZZZZ ❤️❤️❤️❤️

YAZ KAMPIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin