İYİ OKUMALAR ÇİKOLATALARIM
Derin'den
Yatağımdan kalkıp telefonumu şarjdan çıkardım.Akşam yine stalk yaptığım için bitmişti.Tuş kilidini açıp Demiri aradım.Üçüncü çalışta açtı telefonu.
'Efendim güzelim' dedi mayhoş sesiyle,yeni uyanmıştı anlaşılan.
'Okula gelicekmisin diye sorucaktım' dedim onun gibi çıkan sesimle.Düşünür şekilde sessler çıkarıp 'Gelmem bu gün benim yerime imzalarsın ama çıkışa almaya gelirim' dedi.Kısa bir konuşma yapıp,kısa giymememi söyleyip kapattı.Zaten kış ayındayız ne kısası,götüm donuyor burda.
**
Merdivenlerden inip salona girdim.Annem ve babam salonun bir koşasıni ayırdığımız yemek masasında oturuyorlardı.Gülümseyip "Günaydın" dedim.Babam kafasını gazatesinden hafif kalkdırıp Annem gibi oda 'Günaydın' dedi."Kala ay Kaya nerde?" diye sordum.Annem "Sabah erkenden işinin olduğunu söyliyip çıktı" dedi şüpeci sesiyle.İşiin Cemre olabiliceği aklıma gelince pot kırmak istemeezce başımı salldım."Bu aralar çok işi oluyor,sen biliyormusun işini?" diye sordu Annem.Ağzıma attığım salamı yutup olumsuz anlamda kafamısalladım "Hayır,bilgim yok" dedim.Annem uzun bir süre gözüme baktıktan sonra kafasını sallayıp önüne döndü.Yalan söyleyemiyordum.
**
Okula girdiğimde kimseye bulaşmadan sınıfa çıktım.Bu gün 3 ders vardı ama hepsi birbirinden zor dersti.Demirin yerinde olmak istiyordum şuan.Uyumak.
Ders arasında bağzen Demiri aramştım maksat rahat vermemek ya da kantinde oturmuş kahve içmiştim.Zaman sıkıcı geçmişti ama en sonunda bitmişti dersler.Ama malesef hocalarla konuşmam gerekti ve bu yüzden daha okuldaydım.Nalet.
Demir'den
Derin'in beni aramaların sonucu ne uyku kalmıştı nede dinlenme zevki.Aşağı indiğimde Babamı!koltukta otururken gördüm.Umursamaz bir tavırla geri çıkıcakken "Dur" dedi.Derin bir nefes alıp ona döndüm."Ne var" dedim sert sesimle.Hafif gülüp "Ne kadarda kabasın oğlum!" dedi dalga geçer bir tavirla.Siirlerim bozulurken "Boş konuşma zamanım yok,söyle" diyip bekledim söyliyiceği şeyi.
**
Kaşlarım benden habersiz çatılırken hayatımda bir kere mutlu olmuşken şimdi bunu bozmaya çalışıyorlardı,çalışııyordu.Babam! kafasını bana çevirip "O evlilik olmıycak Demir.Eğer olursa sonucuna katlanırsın." dedi.Çenem gerilirken "Buna sen karışamazsın!"diye tısladım.Ayğa kalkıp "Öylemi? istersen eskiyi bir hatırla" diyip piç bir gülümseme sundu ortaya.Ayağa kalkıp ona doğru yürümeye başladım. "Ben o kızla evleniceğim.Buna karışamazsın baba!.Eğer eskisi gibi'de tehtit ediceksen et.Artık karşında küçük Demir yok şunu o beynine yok.Ne Derine birşey olmasına izin veririm nede başka birşeye.Adımlarını düzgün at artık büyümüş bir Demir Sargın var çünkü karşında!!" diye bağırıp odadan çıktım.
Bu yaşıma kadar yapmadığı şey kalmamıştı.Pezevenkliğin kitabını yaza bilicek adam! yin ehayatıma burnunu sokmaya çalışıyordu.Eskiden kaybettiğim gibi kaybetmiyicem bu sefer.Onun kozu varsa benim daha büyükleri var.
Derin'den
Sonunda bulmayı başarmıştım hocalarımı ve işimi halletmiştim.Okuldan çıkıcağım için mutlu olurken kısa sürmüştü bu mutluluk.
Derin derin nefes alırken korkuyordum.Bana birşey olmasından korkuyordum.Demiri kendimden mahrum bırakmaktan korkuyordum çünkü karşımda bana doğru gelen kişi emndim ki bana zarar vericekti.
Okuldan çıktığımda normal bir şekilde yürürken birden görmüştüm onu.Oan arabamı almadığım için kendime nalet okudum.Ne yapıcaktım şimdi? kuzu kuzu bana zarar vermesinimi dinliyicektim.Olmaz!."Yaklaşma bana" dedim karşımdaki piç insana.Yüzünde o çirkin gülüşü vardı,yine."Sadece biraz eğlenicez ve Demiri biraz kızdırıcaz" diyip göz kırptım.Amacı belliydi.Ben eskiden nasıl bu çocuğu sevmiştim? aklım almıyor."Siktir git " diye tısladım.Yüzüne gülümseme yerleşirken aklımda onu oyalama planı yapıyordum.Onu eğer oyalarsam elimdeki telefonumdan hemen Demiri arayabilirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZ KAMPI
Teen FictionEn yakın arkadaşı sayesinde bir kampa giden kızın hikayesi.Başına neler gelicek habersiz.Ama ya bu masum kızımız aşık olursa.İşler karışıcak.Karşı çıkılacak ama kızımız Derin sevmekten vazgeçicekmi.Ya peki Demir,Derine karşı anı Duyguları besliye bi...