Soru-Cevap

2.5K 76 16
                                    


O zaman başlayalım...

1)Soru:Bu galiba bana gelen en çok soru,Derin&Demir hikayesi bitiyormu....

Cevap:Şöyle diyip;Benim bu iki birbirine aşık olan karakerin aşkını bitirmem mümlün değil.Benim en büyük hayelimdi bir ikizimin olması ve adlarının Demir&Derin olması ve daha  buna çok zaman olduğu için bende böyle yazılara döktüm.Esas soruya gelirsek;Hayır tabikide ama hepimizin bildiği gibi her güzel şeyin bir sonu vardır.Bunu hepimiz görmüşüzdür hayatımızda'da ve yavaş yavaş sadece hikayenin sonuna geliyoruz.Özel bölümler gelicek merak etmeyin.Kitap bitse desem bile Yaz Kampı Özel çıkıcak,telaş etmeyin.

2)Soru:Yeni bir hikayeyemi bışlıyıcaksın,sorusu.

Cevap:Evet kısa bir süre içinde yeni bir hikaye gelicek.Fakat küçük bir spoi vermem gerekirse Derin&Demir aşkından biraz daha farlı olucak.Konu yine aşk ama nefret var.Tutku var.İhanet var.Bu kadar yeter spoi bence.Yakında zaten hikaye tanıtımını görüceksiniz.

3)Derin&Demir senin için ne?

Cevap:Onlar benim zihmimde dolaşan küçük hayeller.Ve ben onları sizlere sunuyorum.Tabikide bu kadar küçük  değil herşey ama ben aktara bildiğimi aktarıyorum size.Onlar benim hayellerim.

4)Kendi yaşadıklarınımı  yzazıyorsun sorusu

Cevap:Aslında buna kısmen diye bilirim.Aşk değil ama ihanet dersek kısmen diye bilirim.

5)Hikayede ki yan karaterler senin gerçek hayattaki arkadşların mı

Cevap:Bunu bana 3 ay önce sorsaydınız Evet derdim direk ama artık Hayır.Zaten fark etmişsinizdir eskiden kullandığım lakapları artık kullanmıyorum.

Neyseeee bence bu kadar yeter.Bilgisayarımın şarjı bitiyor çünkü.Yeni bir blümde görüşek dileyiyle çikolatalarım ÖPÜLDÜNÜZZZ.

YAZ KAMPIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin