50.Bölüm-Kesit-

3.2K 147 11
                                    

Medya-Öylesine koydum😜💕

İYİ OKUMALAR ÇİKOLATALARIM

Demir'den

Kaşlarım benden habersiz çatılırken hayatımda bir kere mutlu olmuşken şimdi bunu bozmaya çalışıyorlardı,çalışııyordu.Babam! kafasını bana çevirip "O evlilik olmıycak Demir.Eğer olursa sonucuna katlanırsın." dedi.Çenem gerilirken "Buna sen karışamazsın!"diye tısladım.Ayğa kalkıp "Öylemi? istersen eskiyi bir hatırla" diyip piç bir gülümseme sundu ortaya.Ayağa kalkıp ona doğru yürümeye başladım. "Ben o kızla evleniceğim.Buna karışamazsın baba!.Eğer eskisi gibi'de tehtit ediceksen et.Artık karşında küçük Demir yok şunu o beynine yok.Ne Derine birşey olmasına izin veririm nede başka birşeye.Adımlarını düzgün at artık büyümüş bir Demir Sargın var çünkü karşında!!" diye bağırıp odadan çıktım.

Bu yaşıma kadar yapmadığı şey kalmamıştı.Pezevenkliğin kitabını yaza bilicek adam! yin ehayatıma burnunu sokmaya çalışıyordu.Eskiden kaybettiğim gibi kaybetmiyicem bu sefer.Onun kozu varsa benim daha büyükleri var.

Derin'den

Derin derin nefes alırken korkuyordum.Bana birşey olmasından korkuyordum.Demiri kendimden mahrum bırakmaktan korkuyordum çünkü karşımda bana doğru gelen kişi emndim ki bana zarar vericekti.

Okuldan çıktığımda normal bir şekilde yürürken birden görmüştüm onu.Oan arabamı almadığım için kendime nalet okudum.Ne yapıcaktım şimdi? kuzu kuzu bana zarar vermesinimi dinliyicektim.Olmaz!."Yaklaşma bana" dedim karşımdaki piç insana.Yüzünde o çirkin gülüşü vardı,yine."Sadece biraz eğlenicez ve Demiri biraz kızdırıcaz" diyip göz kırptım.Amacı belliydi.Ben eskiden nasıl bu çocuğu sevmiştim? aklım almıyor."Siktir git " diye tısladım.Yüzüne gülümseme yerleşirken aklımda onu oyalama planı yapıyordum.Onu eğer oyalarsam elimdeki telefonumdan hemen Demiri arayabilirdim.

Tam koluma dokunucakken değerlisine ayağıma tekme atıp iki elimle iktirdim ve koşma başladım.Hızlı koşmam lağzımdı.Telefondan hemen hızlı aramaya girdim ve en üsteki 'BayÖküz' yazısına tıkladım.İkinci çalışta açtığında o ara armaka baktım.Peşimden geliyordu."De-Demir hemen çiçek parkın oraya gel" diye bağırıp telefonu kapattım çünkü konuşurken zaman kaybederdim.

Okulum evimize zaten yakındı ve çiçek park ta bizim evin bir arka sokağındaydı ve be oraya koşana kadar Demir zaten gelirdi."Dur Derin" diye arkamdan bağırdı.Hızımı arttırıp biraz daha hızlı koşmaya başladım.Park görüş açıma girdiğinde Demirçoktan gelmişti.Yüzümde sinsi bir gülümseme olurken koşmayı bıraktım.Cenk büyük ihtimal şaşırmıştı ama ona dönüo "Yoruldum yakala" diye bağırdım ama Demirin duyucağına emindim zaten görmüştü."Şöyle yola gel güzelim" diyip oda durdu.Demire gözüm kaydığında çoktan ara mahalleden Cenkin arkasına gelmişti.

Sen şimdi bittin Cenk bey.

********

Heyyy ben geldim.

Şuraya bir sinsi gülen emoji bırakıyorum.

Bu bölüm değildi sadece bir kesitti.Saat şuan 02:47 ve ben bölüm yazamayacağım için kesit yazıyorum.Ve ben 5'te kalkıcam.Üzdü.Neyse bir kaç güne görüşürüz.ÖPÜLDÜNÜZ.

YAZ KAMPIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin