9.Bölüm

8K 368 10
                                    



💥İyi okumalar💥

"Olmaz" dedim hızlı hızlı.Demir "Hayır yapıcaksın" dedi net bir sesle.Ama bu haksızlık yeminle."Siktirtme belanı" diyip ayağa kalktı Kaya.Beni konulmdan tutup kaldırdı."Ne yapıyosun be!!?" diye inledim çünkü bileğimi sıkıyordu,hemde fazlasıyla.Bana dönüp "Sus" dedikten sonra Demire baktı."Ne boktan boktan şeyler istiyorsun lan" diye bağırdı.Demir hiç bir tepki vermiyip sadece ayağı kalktı.Kaya giderek bileğimi sıkarken acıdan inliyordum yerimde."Abi malmısın,bırak kızı" diyip yanıma geldi Mert."Karışmayın lan,bundan sonra birbirinizle konuşmuyorsunuz,bakmıyorsunuz anlaşıldımı" diye kükredi Kaya.İşte bu bardağı taşıran son damlaydı.Demri ağzını açıcakken ben konuşmaya başladım."Lan,ne yapıyosun sen.Sen kimsin bana engel oluyordun,kural kokuyosun bide.Benim hayatıma karışamasın sen Kaya.Bana karışma" diyip sertçe bileğimi çektim."Kimmiyim,abin'im lan" diye bağırdı yine.Hah! Abimmiş." Nah abimsin.abim falan değilsin sok şunu kafana.Ve sen benim benimle aynı yaşıt olan erkek kardeşimsin ve annem veya babam değilsin.Ama eğer benim zarar görüceğim bi olay olsaydı tamam ama öyle bişeyde yok.Sen bana karışamasın.Ne bana bulaş bu saaten sonra ne de Demire!!" diye bağırıp koşarak kulubeye gitmeye başladım.Kapıyı alıp kendimi yatağıma attım.

Çok geçmeden kapı açıldı ve içeri Beril girdi.Çok geçmesede ağladığım için gözlerim çok fazla kızmış ve burnumda kızarmıştı ama benim ağlamamam gerekiyor."Derin,dur artık bayılıcaksın bak.Zarar veriyosun vücüduna" diye bağırdı Beril.Evet,benim ağladığımda bayılıyordum ve bunun öncesinde burnumdan kan geliyordu.Zararı ise,burnumdan kan geliyo olması kötü bi durummuş ve bu sağlığımı kötü yolda etkiliyormuş."Derin!!!??" Diye bağırdı Beril son gücüyle.Bizim kapı yumruklandığında koşup kapıyı açtı Beril.Bende burnumdan gelen kanı silmeye çalışıyordum.Demir içeri koşarak girip " Lan,noluyo" dedi." Peçete getir Beril" dediğimde beril çantasından peçete çıkarıp verdi.Burnumu sildiğimde bulanıklaşmaya başladı görüşüm." Derin,yinemi" diye acıyla bağırdı Beril.Son duyduklarım o onlardı.Şu an karanlığın içine doğru gidiyordum,karanlık beni kendine çekiyordu.Ölüm'de böylemi acaba,karanlığa mahküm olmak.??

Beril'den

Derin gözlerini kapatığında dahada tedirginleştim.Sağlığına bile bile zarar veriyordu ve bilmediği bişey var.Bunu ona söylememiştik.Derin eğer çok fazla ağlarsa ve komaya girerse ölüm riski vardı."D-demir ar-araba" dedim zorlukla.Ben daha yeni Çağlar'ı atlatmaya çalışırken,Derin'e olmazdı.Neyse ki Çağların durumu gayet iyiymiş.Bu beni rahatlatıyordu işte.Dışarı yansıtmıyordum hiç bir zaman ama içimde hep bir huzursuzluk var.

Dizlerim tutamamya başladığında kendimi yere bıraktım.Yankı direk yanıma gelip kolarını belime sardı.Bu bu onun kokusumu.Çok güzel hatta Çağları'ın kinden bile.Kolarımı boynuna sarıp kokusunu içime çektim." Derin'in nesi var" diye sordu Yankı." Ağladığı zaman burnu kanar ve bayılır.Ama bu sağlığına'da zarar veriyor.Ölme riski oluyor ama bunu Derin bilmiyor" dedim açıklama yaparak." Hadi a- arabayı getirdim" dedi Demir.Demir koşarak Derin'i aldı yatağın'dan.Dışarı koşarak çıktığnda Yankı beni kaldırdı ve kulubeden çıktık.

Arabaya binicekken Kaya'nın sesini duydum." Beril ne oldu Derine" dediğinde ona döndüm bütün kızgınlığımla.Bunu biliyordu ölme riskini'de ama o göz göre göre bunu yapmıştı.İlk önce Yankıya kafamı çevirip " Demir gitsin senle gideriz biz" dediğimde kafasını salladı.Kayaka dönüp " Kaya sen piç'sin.Adi adama nasıl yaparsın lan bunu bilmiyomusun Derinin durumunu.Mal adam ölme riski var amk.Akılsız'sın Kaya" diyip Yankıya doğru yürüdüm.Elini omzuma koyup arabasına doğru yürüdük.

Eğer Derine bişey olursa bittin sen Kaya bittin

Heyooo..Biliyoeum bölümler biraz gecikiyo bunun için özür dilerim💋Bölüm 489 kelime ve çoooook az farkındayıma am öbür bölümde olaylar çok olucak ve uzun olucak.Ve Demirile Derin hakında ne düşünüyorsunuz.Araları hemen ısınsınmı yoksa uzatıyımmı.Ben uzatıca taraftarıyım çünkü o kıskançlık kırızlerini hazmak isiyorum bu yüzden birleşmeleri zor olucak.Neyse çook uzattım.Öpüldünüz❤️❤️

YAZ KAMPIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin