Bölüm 21

6.5K 275 23
                                    

İyi Okumalar 🍫

"Evet,seni dinliyorum" diyip bana çevirdi kafasını.Balkonda oturmuş sıcak çikolata içiyorduk.Daha Ağustos ayında olmamıza ragmen yağmur yayıyordu.Kafamı dışardan çekip bana bakan Beril'e çevirdim."Kaçış yok?" diye sordum.Kafasını evet anlamında salladı.Derin bir nefes alıp konuşmaya başlıyıcaktım ki Beril beni değil telefonuyla oynuyordu."Bir dakika" dedi ve son bişey yapıp telefonunu önümüzdeki basaya bıraktı."Evet" diyip heycanla bana baktı.Tekrar ciğerleimi yağmur kokusuyla doldurdum ve bıraktım nefesimi."Bak hani biz pariye gittiğimiz'de ben tuvalete gidicem diye kalktım ya" dedim durdum."Evet" dedi ve başını eline yasladı."işte ben tuvalete gitmedim yani,Gizem yanımızdan gittikten sonra ben onu bi erkekle yukarı çıkarken gördüm" dedim ve durdum.Ellerimle önüme gelen saçları arkaya attım ve bi yudum aldım,sıcak çikolatam'dan."Sürtük" dedi ve elini salladı ,devam etmem için."İşte ben bunları görünce böyle bi yalan uydurdum ve yukarı çıktım.Onların girdiği odaya girince bunlar işi götürüyorladı.Bu beni görünce şaşırdı kaldı falan.Sonra ben buna dayanamayıp "Sürtük,sen ne adi bir insansın lan" diye bağırdım.Gazımı alamamış olmalıyım ki sonra "Sen sen onu hakatmiyosun Gizem.Sevmiyosun bile"dedim.Gizem böle bana kızgın kızgın bakarken  "Senmi onu hak ediyosun,senin gibi varoşmu hak ediyo.Sen asıl benden sürtüksün sevgilisi olan çocuğun yanında geziyorsun.Asıl sürtük sensin.Varoş sürtük"dedi." diyip sustum.Şu an anlatırken bile gözlerim dolmuştu.İçim sızlıyordu anlatırken."Sonra bana geldiler bende dayanamadım  "İlk önce ben sürtük değilim ben senin gibi her gün 3 kişiyle birlikte olmuyorum ben daha ilk öpücüğümü bile saklıyorum lan.Ve etrafında gezmiyorum ben senin ona hissetmediğin aşkı yaşıyorum.Aşk ne onu bile bilmiyorsundur sen.Sen sevdiğin adamın yanına gidince o kalbin sanki yerinden çıkıcak gibi atmasını,sana bir-iki adım attığında heycanlanma hissini,elleriniz yanlışıkla deydiği zaman küçük çocuklar gibi kızarmak nedir bilmessin Gizem.Aşk ne bilmessin."diye bağırdım.Sonra arkamı dönüp kapıya gidicektim ki,kapıda Demiri gördüm." dedim sıkıca yumdum gözlerimi o zamanki gibi.O ana tekrar dönmüştüm sanki."Şişt" diyip yanağımı okşadı Beril.Gözlerimi açıp anlatmaya devam ettim."sonra bu beni belimden tutu ve kendine çekti,bende ani çekişyle korkup ellerimi boynuna sardım.Benim dudaklarıma baktıktan sonra beni evin arka kapısına götürdü ve dışarı çıkardı.Kapıya beni yasladı."işte burdan sonrasını söylemek ölüm gibi bişeydi.Gözümden akan göz yaşımı silip "Sona işte Demire bana şey dedi" dedim ve sustum yine.Beril şüpeyle bakıp "Ne dedi" dedi.A be bero,bi kere anla yaf."Seni öpe bilirmiyim dedi" dedim ve sıcak çikolatamı diktim.Acaba öldüre bilirmiyim kendimi sıcak çikolatayla "Aaaaaa mutluluk dansı yapıcam birazdan" dedi ve ellerini çırptı.

"Sen ne dedin" dedi hemen."Bende ilk hayır anlamında başımı salladım.Demir sonra 'Neden' diye sordu.Bende "Çünkü ben seven birine vericem" dedim ama Demir bana yaklaşıp 'O zaman doğru kişiye vericeksin' dedi ve öptü" dedim ve elimle yüzümü kapattım."Dero bu ne demek biliyosun deme,yani bu kadar geri zekalı olma" dedi ve ellerimi yüzümden çekti."Bilmiyorum Beril.Hiç bir şeyden emin değilim.Yani belki başka b,işey vardı cümlesinin altında bilmiyorum" diyip demirlerden sarıttım kollarımı.En alt kattaydık ve balkon yerle birleşikti.En sevdiğim özelliklerindendi ama annemle taşınıcağımızı söylemişti.Üzülmüştüm baya ama Berillerde bizile aynı yere taşınıcaklarını örenince içimdeki hüzüm gitmişti azda olsa.Beni ayağa kaldırdı ve odama sürüklemeye başladı."Şimdi giyiniyorsun ve yağmurda yürümeye gidiyoruz" dedi.Beril yağmuru çok sevmezdi ama ben sevdiğim için böyle bir fikir sunmuştu ortaya.Sevinçle ellerimi çırpıp odama girdim.Beril'de arkamdan.Kız bildiğin 2 gündür evine gitmiyordu yahu.Eşyalarıda bendeydi yani bi kısmı.Üstümüze şimdi ne giyicez muhabetti açmadan aklıma Beril'le beraber aldıklarım geldi."Bu gün ikiz olalım" diyip benim dolabımda duran kıyafetleri çıkardım.Benimki 'altı gırı tonların'da üstümde belimde biten beyaz kısa kollu tişört.Beril'in asker yeşili pantolonu ve benim gibi belinde biten siyah kısa kollu tişört.

YAZ KAMPIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin