Az Heyecan

3K 118 101
                                    

Derin'den

Gözlüğümü çıkarıp etrafa bakındım.Karışık şehir..

'Hassiktirr Derin?' Diye arkamdan bir ses duyduğumda kalbim tekledi.Çok tanıdık seslerden biriydi.Yavaşça arkamı dönüp bana şaşkınca bakan gözlere baktım.Hissiz yüzümle 'Hey' dedim alayla.Elinde ki bavulu bırakıp beni kendıne çekti.Sımsıkı sarılırken boşta olan elim ile beline sarıldım.Ne var arkadaşlar? Duygusal olmamam gerek.

Benden ayrılıp yüzüme baktı,ardından saçlarıma..Kaşlarını kaldırıp 'Değişmişsin' Dedi.Ufak tebessüm edip konuşmaya başladım 'Hıhım,sen nereye? Dedim.Derince nefes verip 'Son kontrole' dediğinde kafamı salladım.Bir uçak anonsu duyunca dudak bükü.' Benim gitmem gerek bu kontrolü aksatamam ama bir hafta sonra dibindeyim' diyip bavulunu eline aldı.Kafa salladığımda bana öpücük atıp arkasını döndü 'İlk yüzleşmem Çağrı oldu..Hadi hayırlısı' diye mırıldanıp bir taksi durdurdum.

**
Önümde duran eve bakarken gözlerimden sahneler geçiyordu.

Yüzünden akan makyajı elinin tersi ile silip son sesi ile bağırmaya başlamıştı 'Demir unutma bugünü.Sen bügün içimde yaşayan küçük çocuğu öldürdün.Duydun mu bunu Demir Sargın.'

Kısa saçlarımı geri atıp dik durmaya çalıştım.Dimdik adımlarla eve ilerlemeye başladım.Demir kapıyı açıp yavaş adımlarla evin kapısına yanaştım.Gözlerimi kapattım ve zile bastım.Saniyeler sonra kapı açılma sesiyle gözlerimi açtım.

'Kızım' diyip boynuma sarılan kollar ile içimde kopan bazı şeyler oldu.Bavulumu bırakıp sıkıca kollarımı sardım.Anne kokusu..Acın varken sarılan annense nefes almak her zamankinden zor olur.

Benden ayrılıp saçlarıma baktı 'Eh be kuzum benim' diyip saçlarımı okşadı.'Anne gel girelim içeri' diyip salona doğru ilerlemeye başladım.Tabii girmesem daha iyiydi.

Herkes ayrı ses çıkarmıştı ama temaları aynıydı.'Kardeşim' diyip bana doğru koşan Beril ile kollarımı açtım.Sımsıkı sarılırken Kaya ve Mert'te tepemize çullandı.Onlarla ayrıldıktan sonra koltukta oturana baktım.Kafamı yana eğip 'Kardeşimle evlenen şahıs sizmisiniz?' Dedim.Burukça gülüp 'Enişten olurum' diyip sıkıca sarıldı.Bende ona sarılınca kulağıma fısıldadı 'Geçti mi?' Kafamı olumsuz olarak sallayıp ayrıldım ondan.

Yankı'nın Saçlarını karıştırıp 'Gençler efsane döndü hadi heyecan' diyip koltuğa attım kendimi.

***

Geleli bir hafta olmuştu daha ve her günüm bizimkiler ileydi.Bana fazlasıyla iyi geliyordular ama içimde ki yalnızlığı gideremiyorlardı.Odamın kapısı çalınca telefonu yana atıp kapıya baktım.Gelen Kayaydı.

'Evlenme teklifi ettim' Dedi tek bir nefeste.Heeeh bu eksikti 'Ney ney çök lan şuraya' oturup eliyle kafasını tuttu 'Kızım bilmiyorum bi an aşk duygum çöktü.Çok güzel bakıyordu lan.Bende evlen benimle dedim,kabul etti' isterik bir gülüş sergileyip omzuna dokundum 'Seviyorsan evlen tabi ama bırakma ' diyip kalktım yataktan.

Evlilik işerine diyecek şeyim yoktu ki..

'Hazırlan Bar'a gidiyoruz' Dedi yatağıma öküz gibi yatan Kaya öküzü 'Kim kim?' Diye sordum 'Bizimkiler işte,hadı yarım saatin var' diyip çıktı odadan.

Dolabımın karşısına geçip kapağını açtım ve göz gezdirmeye başladım.Elime siyah dantelli,Keskin göğüs dekoltesi olan bulüzümü aldım.Sonra ise elime kırmızı takımımı aldım.

Giydikleri

Ten rengi topuklu ayakkabılarımı giyip elime siyah çantamı aldım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ten rengi topuklu ayakkabılarımı giyip elime siyah çantamı aldım.İçine telefonu ve para atıp kenara koydum.Aynanın karşısına geçip güzel bir eyeliner çektim.Göz altlarımı kapatıp kırmızı rujumu elime aldım.Güzelce sürüp saçlarımı taradım ve çekmecemden vücud ismimi alıp sıktım.

Odamdan çantamı alıp aşağı indim 'Kayaa hazırım ben' diye seslendim.Annem mutfaktan çıkıp bana baktı 'Derin ne yaptın sen' diye sorduğunda kahka attım 'Eski Derin yok Sultanım' diyip yanağından makas aldım.O arada merdivenlerden inen Kaya ıslık öttürdüğünde gülüp 'Sağolun efendim sağolun' diye dalga geçtim.Annem Kaya'ya dönüp 'Dikkat et şu kıza Kaya bak' diye tembihlene yaparken ben evden çıkmıştım bile.

Kapının önünde bekleyen Beril,Yankı ve Mert'e de kal gelmişti.Kapıdan çıktığımda Mert eilini uzattı gülerek elini tuttum ve etrafımda döndürdü 'Şşh varya yakıyorsun' dediğinde kahka atmıştım.Saçlarımı savurup 'Her zaman ki halim ya' dememle Kaya'nın arkadan haraket çekmesiyle hepimiz yarılmıştık.

'Kalas Bey ben yokken arabama konduğunu biliyorum,alayım' dediğimde küfür mırıldanıp arabamın anahtarını verdi.Ona öpüşücuk atıp arabaya yöneldim 'Hadi gençlik gidelim,Mert benle gel sen' diyip arabaya bindim.

****
Demir'den  (KUDURUNNN)

Kulağıma ki kulaklık ile yürüyordum.Eve gitmem gerekti,annemi özlemiştim.En sevdiğim şarkılardan biri çalarken dudaklarımı oynatarak söylemeye başlamıştım.

Evin sokağına girdiğimde kafamı kaldırdım fakat o an bedenimde ki eski izler yanmaya başladı.O,ne Zaman gelmişti ki? Tabi gelse bile bilemezdim ki.O gittikten sonra bende eve gitmez olmuştum.Sokaklardı en yakınım uzun süredir.

Hey,durun.Gülüyordu.Kulaklığı çıkarıp dinlemek istemiştim gülüşünü ama cesaret edemedim,edemezdim.Çok değişmişti..Kokusu burnumda olan saçları kısacaktı artık,uzun değillerdi.Acaba kokusu aynı mıydı? Yoksa onda sevdiğim şeyleri değiştirmişmiydi?

Bana bakan gözler hissedince kafamı başka yöne çevirdim,Yankı.Git der gibi bakıyordu gözlerime ama daha ne kadar gidebilirdim kişi? Aylardır hasret kalmişim oysa ki bu kadına.Son defa Derin'e bakıp arkamı döndüm.

***

Derin'den

Dün dans etmekten yorulan bedenimi zorla yataktan çıkartabilmiştim sabah ve şimdi Mert yüzünden dışardaydım.Cafe gibi bir yere gelmiştik ama sahil yeriydi,yazın son günleri diye kaçırmışlardı beni.Elimde ki meyve sulu içkimi içerken Beril,Yankı,Kaya ve Cemre geliyorlardı.Onlara elimi sallayıp yine içkime geri döndüm.

Mert'in bana doğru bir kızla geldiğini görünce şaşkınca Kaşlarımı kaldırdım 'Derin,kuzum bu Ilgın.Kuzenim kendisi' diyip güzel görünümlü kızla tanıştırdı.Kız güzeldi.Esmer bir ten,bele kadar kumral saçlar,ince bir bel ve düzgün bacaklar.Boyuda idealdi.Elimi uzatıp 'Derin' dedim oda elimi tutup 'Ilgın' dedi.Elimi çekip içkime geri döndüm ve gözlerimi kapattım.

Ufak bir gürültü çıktığında gözlerimi açıp bizimkilere baktım.Ağzımda ki pipet düşerken,kalbimde düşmüştü sanırım.

Koskocaman Demir Sargın aylar sonra karşımdaydı.Elimde ki içki yere düşerken zihmin ona olan özlemimle karışmaya başlamıştı.Aynıydı..Benim aksime o aynıydı ama bakımsız sakal ve saçları vardı ki bu çok karizmatik yapmıştı onu.Gözleri,duygusuzdu aynı o günde ki gibi.

Bana doğru yaklaşmaya başladığında kendimi toparladım ve ayağı kalktım.Nefes alışımı düzene sokmaya çalışırken o gayet rahat bir şekilde bir kaç adım ötemde durdu ve elini uzattı.

'Hoşgeldin' dediğinde sesine yine vurulmuştu kalbim.Derin bir nefes alıp kendime geldim ve küçümserce uzattığı ele baktım.Elini tutmayıp son defa gözlerine bakıp Mert'e yöneldim.Olayı kavrayıp kolunu omzuma attı ve benimle birlikte ilerlemeye başladık.

İşte gelip çatmıştı o an,aylardır olmasını istememe rağmen olmuştu ve bununla başa çıkacaktım.O duygusuzluk neymiş,görecekti o.Bu sefer o Aşkın'dan ölecekti.Bende Derinsem,yapardım.

***
Yorumlarınızı yazın lütfen,önerileriniz çok önemli.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 01, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YAZ KAMPIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin