💫İyi Okumalar💫
Derin'den
Gözlerim yavaş yavaş açılırken başımın ağırdığını hissedim.Gözlerimi açıp etrafa baktım.Beril yanıma sandalye çekmiş ve uyumuş.Mert ise koltukta yatıyordu.Ne olduğunu hatırlamaya çalışırken hepsi bi anda dank etti kafama.KAYA.Yine onun yüzünden olmuştu bu 2 kez onun yüzünden.Kaya'ya olan kızgınlığım artarken gözüm cama kaydı.DEMİR,YANKI!!?.Onların ne işi var burda.Beril'e kafamı çevirip " Beril" dedim güçsüz sesimle ama Beril buna rağmen gözlerini açtı hemen." Derin,kardeşim" diyip sarıldı bana.Bende tek kolumla ona sarıldım çünkü bi kolumda serum vardı." Ölücem lan bırak" dedim Beril'e.Beril benden ayrılırken sesimize Mert uyanıp direk yanıma koştu." Deromm" diyip oda sarıldı."Mertomm" dedim bende onun gibi.Oda ayrıldığında Cama kaydı yine gözüm.Cama bakarken "Onların bura ne işi var" diye sordum.Beril biraz kıkırdadığında ona döndüm." Noldu be" dedim teredütle.Beril bu sefer kahka attığında kolunu cimciklerim." Tamam,tamam şeyy ıhh...ahah.Tamam sakinim.Demir seni getirdi ve daha 1 saat önce uyudu.Kanka bu sana abayı yakmış galiba" dedi Beril ve ardından direk bi kahka patlattı.Ama ben ne zamandır uyuyorum ki."Ben ne zamandır uyuyorum" diye sordum.Mert " 2 gündür" dedi ve ardından derin bir nefes verdi." Oha" dedim refleks olarak.2 günmu yuh ve Demir 2 gündür hiç uyuyamışmıydı,benim için "Akılılar annemlere haber vermediniz inşallah" dedim İkisinede bakıp." Yok lan o kadarda değil.Vermedik tabiki" dedi Mert.Derin bir nefes verdim." Demiri çağırsanıza.Ay yani şeyy..Yankıyıda tabi" dedim acele acele.Pot kırmıştım ama olsundu." Ben çağırırım" diyip dışarı çıkı Mert.Camdan onlara bakarken Demir direk kalktı yerinden.Kapıya doğru yürüyüp içeri girdi.
"İyimisin" dedi yanıma gelip." Biraz başım ağırıyor o kadar" dedim gülümseyip." Korkutun" diyerek yanıma geldi Yankı.Çok fazla konuşmamıştık onunla ama konuştuğumuzda hep güldürüyordu beni."Oh canıma deysin" dedim gülerek." Deme öyle lan" dedi Demir aniden.Gülümsemem yüzüme yayılırken ." Biz çıkalım'mı" dedi Beril." Sıçacam azına şimdi ha" dedim tehtit dolu gözlerle bakıp."Sakin kardeşim "diyerek koltuğa attı kendini.Benim bişeyim eksik ne eksik..ıh telefonum." Telefonum nerde,nefes alamıyorum onsuz" dedim Berile bakıp." Bende bende" dedi gülerek ve ayağı kalktı.Arka cebinden telefonu çıkarıp Demire uzattı.Demir telefonu alıp bana uzattı ve aldım elinden.Ama alırken parmakları deymişti elime.Farketmemiş gibi davranıyordum ama çok net farketmiştim.
Telefonumu açıp internet pakedimi açtım.Bildirimler,mesajlar yağmaya başladığında gözlerim yerinden çıkıcak zanettim.Arka arkaya mesaj sesi gelmeye devam ederken Demir "Ya kimden geliyo bu kadar mesaj" dedi kızgın sesiyle.Beril arkadan kahka patlatığında yanımda duran su şişesini kafasına attım." Ne oldu,kıskandınmı" diye sordu Yankı.Allahım hepinizmi beni sınıyorsunuz."Yok be" dedi Demir gözlerini kaçırarak.Aha lan bu benimi kıskandı.Hatırların eve dönünce göbek atıcam.
İnstagrama'a girip beyenilere baktım.Sonra ise takıp edenlere.Oha 47K olmuşum lan.Ee naparsın güzelim,ohhh." Bunlar neden hep erkek" diye sordu Demir.Bilmişçe sırıtıp "Çünkü güzelim" dedim göz kırpıp." Egonu sakınce yere bırak Derin" dedi Demir.Gözlerimi devirip telefonuma döndüm.Mesajlara girdiğimde çoğunluk kızdı ve bizim guruptu." Bizimkilere söyledinmi" dedim Berile bakıp." Yok lan.Söyleseydimde Deniz bütün herkesi toplayıp gelseydi" dedi ama doğru dedi.Arkadaş gurubumuz vardı ve Deniz benden hoşlanıyordu.Kaç kez redetsemde dinlemeyip devam etmişti ve ediyordu'da.Ama arkadaş olarak seviyordum ve gayet o konuları açmadığında iyi anlaşıyorduk.
" Evet çıkış işlemlerini haletiğinize göre gide bilirsiniz artık"dedi doktor.Oh be sonunda.
1 Hafta sonra
"Anniş iyiyim ben,bırak çıkıyım işte" dedim anneme.1 hafta geçmişti hastaneden çıkalı ve kampa değilde eve dönmüştük." Tamam ama geç kalma" dedi annem." Tamam sultanım" diyip yanağını öptüm.Koşarak odama çıktım ve direk dolabımın karşısına geçtim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZ KAMPI
Novela JuvenilEn yakın arkadaşı sayesinde bir kampa giden kızın hikayesi.Başına neler gelicek habersiz.Ama ya bu masum kızımız aşık olursa.İşler karışıcak.Karşı çıkılacak ama kızımız Derin sevmekten vazgeçicekmi.Ya peki Demir,Derine karşı anı Duyguları besliye bi...