Oraya geliyorum

3.7K 181 23
                                    

İyi okumalar

Derin'den

Yemeğimi bir güzel mideme indirip odama çıkmaya başladım.Ne bu gün Cumartesi ve ben bütün gün uyumayı planlıyorum.Saçlarımı elimle karıştırıp yorganın altına girdim.Terliklerimi bile çıkarmaya unutmuştum,vay canına.Hızla sağ ayağımla terliğin arkasına vurup çıkarttım,tabikisini bunu sol ayağımlada yaptım.Malmısınz?

Yavaş yavaş uykuya girmeye başladığımda odamın kapısı açıldı.Hiçç istifimi bozmadan uyudum.Bide annemse iş yaptırır valla,Allah düşmenımın başına ver mesin valla.Ha o sürtük hariç.

Yatağımın ucuna biri oturduğunda orası çöktü.Öh be hayvan."Bi gelip dertleşirim dedim uyumuşsun be Arza" diyip yavaş yavaş ayak ucumda ki ağırlık gitti.Kaşlarım çatılırken yavaşça gözlerimi açtım ama çoktan odadan çıkmıştı.

Nasıl bir sonunu olabilir ki benimle dertleşmek istesin?Bide ben,tövbey çok tövbey.Acaba yenge adayımı var,yada sevgilisi.Ay hadi inşallah dememi beklemeyin çünkü dünden sonra karar verdim o benim.Valla vermem kimseye.Kalas malas ama benim abim ve Kalasım.De gedin kızlar.Haksızmıyım ama o çocuk başka kıza verilirmi.Haksızım,ben haksızım.Çık çık çık yakıştıramadım bunu size.

Ama neyse ben uyuya bilirim bence.Niye uyumayım ya Allah Allah.Kıçımı kapıya dönüp tekrar yaptığıma sarıldım.Ha bu arada yani sakın yastığıma BayÖküz lakabı taktığımı ve onun parfümünü sıktığımı düşünmeyin.Ben Derin hiç yaparmışım ya.!!!!!!!!!!!!!!!!! Yazarcım o ünlemler olmadı ama şimdi.Üzdün.

****
Demir'den

Yemeğimi yemiş odama doğru ilerliyordum.Ne bu gün Cumartesi ve camış gibi uyuycam.Yavaşça kapımı açıp yatağıma yattım.Bedenim uykudan ayrılmadığı için hemen uyku sardı bedenimi.

Kapım yavaçşa açıldığında hiç kıçımı kaldırıp bakmadım.Belimin hizasında bir yerde çökük olduğunda biraz rahatsız olsamda annem olabilir diye ses çıkarmadım.

"Ya kuzen bi kere dedim geliyim sana,sende uyuyorsun.Adalet?.Neyse" diyerek kalktı yerinden.Üstümde ki örtüyü güzelce örtüp çıktı odadan.Aklımda bıraktığı sorular sayesinde uyumakta zorlansamda uyumayı başarmıştım.

Yavaşça uykudan uyandığımda gerinmeme rağmen hayla uykum vardı veya sadece birine.Yavaşça yerimden kalkıp direk kendimi dışarı attım.Derinin balkonunun Oray'a gelip yavaşça Demir'lere tutundum ve kendimi yukarı çektim.Biraz zorlansamda sonunda çıkmıştım.Cebimden anahtarı çıkarıp balkon kapısını açtım.Ha dikçeni sende ne işi var.Çaldım.Gerçi buna çalmak demirmiş bilmiyorum ama.

Yavaşça onun kapısına gidip kilitledim.Sonra yatağında beni değiştiren kadına doğru yürüdüm.Şuan yaptığı kıskanmıştım çünkü bildiğin yastıkla aşk yaşıyordu.Yavaşça! Yastığı çekip kendimi yastığın yerine koydum.İlk bir huzursuzlansa'da bana sarılında durdu ve kafasını boynuma gömüp,derin bir nefes aldı.Bend emellerimi beline güzelce sarıp onu tamamen kendime haps ettim.Kafamı saçlarıma gömüp  bende derin bir nefes aldım.

Beril'den

Telefonuma gelen mesaj sesiyle kafamı gömdüğüm yastıktan kaldırdım.Yavaşça alıp açtım telefonu ve gelen mesajın Çağrıdan olduğunu gördüm.İçimi heyecan ve telef sararken hemen okudum.

Gönderen:Çağrımmm
Selam güzellik.Farkındaysan güzelim demiyorum çünkü enişteden korkuyorum,biraz

Yazmış.Yüzümde gülümseme oluşurken,cevap yazdım.

Gönderilen:Çağrımmm

Selam.Sen diye bilirsin Çağrı sen ayrısın,biliyorsun.Ve,Yankı öyle biri değil boşuna dert etme.

Yazıp gönderdim.Ona Yankıyla çıktığımızı söylediğimde Derinden çok sevinmişti desem Cidde'n yalan olmaz.FaceTime bile aramıştı düşünün.

Gönderen: Çağrımmm

Biliyorum.Ve,bir haftalığına Oray'a geliceğim.Sizi acayip çok özledim.Yani düşün Derinin soğuk espirilerini ve Mert'in muzla soda içmesini bile

Yazmış.Gülüp cevap yazdım.

Gönderilen: Çağrımmm

Haha.Gel hemde koşa koşa gel çünkü bende çok özledim,bizimkilerde.Zaten daha dün seninle ilgili konuşmuştuk.Anlarsın ya,gıybet

Yazıp gönderdim.Eminim ki şuna eli ensesinde gülüyor.Tanıyorum çünkü,ne yaparsın.

-------
Çoook geç olmadan yayınlamak istedim.Yazım hataları varsa lütfen affedin.Yakında bütün bölümleri düzenlemeyi almayı düşünüyorum zaten ama daha var.Neyse yorumlarınızı bekliyorum.Öpüldünüzzzzz

YAZ KAMPIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin