Multi Beril.
Iyi okumalar💜
Derin'den
Beynim artık hata veriyordu.Sabahtan beri ders çalışıyordum çünkü sınava giricektim.Bunuda benim salak arkadaşım Beril sabah tepemde dikilerek hatırlatmıştı.
Üniversiteye başlıyıcaktım ve ben bu zamana kadar hiç çalışmamıştı.Gerçi bu akılla nasıl çalışıcaksam.
"Beynim yandı" diyerek odaya daldı Beril.Kalemimi kitabın arasına koyup sandalyede yayıldım."Al bende'de o kadar" dedim ve şakaklarımı ovmaya başladım."Ya ne güzel yankıyla buluşucaktım" dedi ve yatağıma attı kendini.Gülüp "Bero çokta umrunda sanki sınav" dedim.Oda gülüp "Anne baskısı kardeşim" dedi.Evet canımcım olan Gökçe teyze çalışmazsa Berili gebertirdi."Hadi sen benimkilerden bişeyler giy git.Ben idare ederim seni" dedim ve göz kırptım."Sen asıl dün geçiştirdiğin şeyleri anlat" dedi.Bu kızın sorgusundan kurtulmak diye bişey yokmu yaf."Sadece Demirle tartıştık ve sonsuza kadar görüşmeme kararı aldık,aldım" dedim kısaca.Detaya girmek istemiyordum çünkü ağlıycak gibiydim.
"Tamam belliki kötüsün" diyip yanıma geldi."Hadi hepbirlikte buluşalım" dedi Beril.Kafamı olumsuz anlamda sallayıp "Demir olursa olmaz" dedim."Derin sonuna kadar kaçıcakmısın" diye sordu Beril."Bence mantıklı bir fikir,en azından duygularım yok olana kadar" dedim.Kafasını sallayıp "Tamam,gelmiycek o" dedi ve beni yerimden kaldırdı."Giydir beni Dero" dedi ve ellerini iki yana açtı.
Gülüp dolabımın karşısına geçtim ve kapaklarını açtım.Beril'in bayıldığı üstünde dudak deseni olan tişörtü çıkardım.Altına kısa kot şort çıkarıp,su yeşili şapkamı verdim eline."Koş giyin gel" diyip kıçına vurdum ve banyoya ittim.O banyoya girip giyinirken kendime bordo rengi mini kot şort çıkarıp giydim.Üstüme 'NEW YORK' yazan siyah tişörtümü aldım ve onuda giydim.Son olarak mavi gömleğimi alıp belime bağladım.
Beril banyodan çıkıp beni süzdü ve "Benim daha güzel olmam lazımdı" diyip dudak büktü.Kıkırdıyıp "Herkes bir Derin Uçar olmasada seninde giderin var" dedim ve makyaj masama oturttum.Hemen sade bir makyaj yapıp dudaklaına kırmızı bir ruj sürdüm.Ayağı kaldırıp "Kendim yaptım diye demiyorum ama çok güzel oldun lan" dedim."Hhehe,tabikisi" diyip saçlarını savurdu.Gülüp kendi makyajımı yapmyaa başladım.Kendimede toprak tonlarına bir makyaj yapıp şortumla uysun diye bordo ruj sürdüm.
"Kardeşim Hazırmısın.Kimseye görmeden evden çıkmaya" dedim ve kapıya ilerledim."Hazırım" dedi ve derin bir nefes aldı.Kapıyı Yavaşça açıp etrafa baktım.Kimseyi görmediğimde kapıdan çıkıp merdivenlere ilerledim.Mutfakta yaşayan anneme baktığımda göremedim çünkü kapı kapalıydı."Yağla topukları" diyip aşşağı koşmaya başladım.Berilde armadan hızlıca gelirken kapıya ulaşıp kapıyı açtım.Berilde gelinde ikimizde çıktık ve sesizce kapıyı kapattım.Büyük ihtimal annem dışardan geldi sanacaktı seslerin kapının sesini duymadığı için.Hheeh hayinim ben Hayin.Apartmandan çıkıp arabama bindik ve sürmeye başladım."Ara bakalım eniştemi.Nerde buluşalım" diye sordum.Beril enişte dediğim için kızarırken kıkırdadım.Beril telefonunu arka cebinden çıkarıp aradı.
Onlar konuşurken aklıma dün söylediklerim geldi.Gözlerim yavaş yavaş dolarken Beril "Noldu" diye bağırdı.Kafamı ona çevirip ani firen yaptım."Iyimi peki" diye sordu Endişeli ses tonuyla."Tamam.söylemem" diyip bana baktı yan gözle.Anlamazca ona bakarken telefonu kapattı ve bana baktı."Yankıya söylemiycem dedim ama. Bu senin hakkın.Demir babasıyla kavga etmiş ve babası.." Dedi sustu.Korkuyla "Evet.babası" dedim.Gözlerini kaçırıp "Tokat atmış" dedi.İçime oturan hüzün ve Öfkeyle elimi direksiyona vurdum.Cebimden telefonumu çıkarıp Yankıyı aradım hemen.Açtığında "Giç birşey sormuyorsun ve Demire uyku ilacı verip uyutuyorsun.Biz yarım saate geliyoruz" diyip kapattım.
Kendime ne kadar söz vermiş olsamda görmeliydim onu.Fakat onun bunu bilmemesi gerekiyorBilirse işler daha çok çığrından çıkıcak.Arabayı çalıştırıp son gazla Demirle sürmeye başladım.
15 dakikaya evlerin önlerine gelmiştik.Arabadan hemen inip kapıyı çaldım.Yankı kapıyı açtığında "Uyudumu,uyudu de" dedim yalvaran gözlerle."Uyudu" diyip geri Çekildi.Ben hemen içeri girerken Beril Yankıya sarılıyordu.
Alışkın olduğum odasına Yavaşça girip kafamı uzattım.Özlemiştim yüzünü,kokusunu.İçeri tamamen girip kapıyı kapattım.Girdiğimde o öldüğüm kokusu doldu burnuma.Derin bir nefes aldım ve yatağına doğru yürüdüm.O kadar tatlı ve masum duruyorduki o yarım açık ağzıyla,öpesim geliyordu.
Yatağına oturup elimi saçlarına daldırdım.Yumuşacık Saçları vardı ve ben istediğim zaman onun o saçlarına dokunmak istiyordum.Gözlerim Yavaşça dolarken elimi yürüme indirdim,pürüzsüz yüzüne.Elimle yanağını koşarken göz yaşım yanağına düştü.Hemen elimle göz yaşımı sildiğimde Kıpırdanınca elim çektim hemen.Uyanıcakmı korkusuyla ona bakarken kıpırdatmayın kesti.
Rahat bir nefes verip ona doğru eğildim.Dudaklarına küçük bir buse kondurup ayağı kalktım.Kapıya doğru yürüyüp kapıyı açtım ve dışarı çıktım.Çıkmamala ağzımdan kaçan hıçkırık bir oldu.Gözyaşlarımı silip aşşağı indim.
Aşşağı indiğimde salonda koyun koyuna uyuyan denyoları görünce gözlerim tekrar doldu ve anlamsızca gülümsedim.Sonunda mutlu olmuştu Beril.
Direk çantamdan not defterimden bir Parça kopardım ve kalma çıkardım.Genelikle makyaj ve piskoloji üzerine yoğunlaştığın için yanımda hep bulundururum kalem ve kağıt.
Kalemi açıp 'Çok tatlı uyuyorsunuz pislikler,bence Ayrılma zamanı geldi.:).Kıyamadım yaf size.Uyanınca arayın beni' Dero yazdım ve masaya bıraktım.İnşallah Demirden önce uyandırmanda Demir notu Görmez.
Evin kapısına doğru yürüyüp kapıyı açtım ve dışarı çıktım.Galiba biraz sert kapattım yaf.Ama Olsundu.
Demir'den
Gözlerimi Yavaşça açarken kapının 'pat' diye kapanmasıyla ayağı kalktım.Dışardan Arabanın çalışma sesi geldiğinde cama doğru gidip dışarı baktım.Bu araba.Derin??.
Yüzümde gülümseme oluşurken kapımı açtım ve merdivenlerden indim.Salonda Beril ve Yankıyı koyun koyuna olurken gördüğümde içime hüzün oturdu.Bizde böyle DERİNLE uyuya bilirdik,
Onlara bakarken masada duran kağıt parçası çekti dikkatimi.Masaya doğru yürüyüp notu elime aldım.
'Çok tatlı uyuyorsunuz pislikler,bence Ayrılma zamanı geldi.:).Kıyamadım yaf size.Uyanınca arayın beni' Dero yazısını okuduğumda daha fazla gülümsedim.Demekki gerçekten gelmişti.Ne kadar bitti desede gelmişti.Elimle yüzümü sıvazladığımda elime belli belirsiz bir ıslaklık geldi.Yanağımdan silindiği belliydi ama tam olarak sikmediğini için belli yerlerde islaklıklar vardı.
Ama bu onun ağladığı anlamına gelirdi.Kaşlarım istemsizce çatışırken odama çıktım.Yatağımın ucuna oturduğumda sıcaktı.Ben uca yatamıyıcağıma göre Derin buraya oturmuştu.Kaşlarımın çatıklığı giderken gülümsedim.
Sırf beni merak ettiği için gelmişti.Acaba babamın pardon o piçin yaptıklarını öğrenmişmiydi.En iyisi bunun cevabını Yankı verirdi ama gereksiz yine uyuyordu.Hep uyuyor zaten.
***
Heyooooo.Yine ben.
Bölüm hakında ne düşünüyorsunuz yazarsanız sevinirim.Ve geçen bölümde dediğim gibi SnapChat ve Instagram hesabı açmayı düşünüyorum.Eğer açarsam takip edermisiniz.Lütfen yazın bana.Şimdi derseniz SnapCahat'te ne paylaşacaksın.Bölümün içeriklerini ordan paylaştığım olucak,bazen bir kaç bilgi vereceğim ve bölümleri burda paylaşmadan ordan ha er vericeğim.Bide Kesitler paylaşıcağım.Ve ordan sizlerle konuşma fırsatımda var.İnstagramsa bölümlerin kesitlerini ve Oyuncuların Caps'lerinin bulunduğu bir hesap olucak.
Lütfen fikirlerinizi yazın.Öpüldünüz🍫
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZ KAMPI
Teen FictionEn yakın arkadaşı sayesinde bir kampa giden kızın hikayesi.Başına neler gelicek habersiz.Ama ya bu masum kızımız aşık olursa.İşler karışıcak.Karşı çıkılacak ama kızımız Derin sevmekten vazgeçicekmi.Ya peki Demir,Derine karşı anı Duyguları besliye bi...