İyi okumalar
Derin'den
"Seeeloom benim salak abim ve annem" diyip salona daldım.Abim koltuğa kıçını yaymış telefonuyla oynarken annem dergileri karıştırıyordu.Kimseden tepki alamayınca söylene söylene odama çıkmaya başladım."Ya ya ben bu ailenin çocuğu falan değilim,valla bak.Amerikadan geliyom o kadar bide tek başıma hiçte merak edip 'Kızım iyimisin' falan demiyonuz.Aileme bak be ne kadarda umur-..." Derken kıçıma gelen terlikle odama arkama bakmadan koştum.Beste Sultan yine kızdı iyimi.
"Hee benmi hiçç,yok canım ne ss alıcam yakışıklı erkekleri yaparmıyım hiç ben Demir,aaa" dedim ama bir yandanda instagramdaki arama geçmişimi siliyordum."Güzelim,arama geçmişini silme boşuna" dediğinde oflayıp "Beni bu kadar iyi tanıma" dedim.Homurdanma sesi geldi ardından "Niye?" diye sordu."Çünkü istediğim gibi pislik yapamıyorum" dedim hafif neşeli sesimle.
*
"Çikita muz muz muz çikita muz muz muz" diyerek odamı toparlarken o kapıyı bir aya yakındır açmadığımı fark ettim.Fotoraflarımızı özlemiştim ama artık onların gerçeklerini ve daha güzellerini yaşıyordum.Ama ama girmeyecektim çünkü kendime sözüm vardı.Onunla giricektim eğer gireceksem.
Sonuna odamada bittiğinde direk kendimi duşa attım.Çıktığımda saat 8'e geliyordu.Direk mor pijama takımımı çıkarıp üstüme geçirdim ve saçlarımı tarayıp Güzelce ördüm.
Yatağa sonuna gire bildiğimde saat 9 olmuştu.Telefonumu elime alıp guruba mesaj attım.
Gönderen:Sıkmaya Kıyamadığım Sivilcelerim
Ben:Uyuyorum gençlik benHiç zaman kaybetmeden Mert cevap yazdı.(Merti hatırlamıyorsanız eğer.Bunların en yakın arkadaşlarından biri)
Merto:Uykucumusun kızım sen saat kaç sen uyuyosun
Diye sitem etmiş.Gülümseyip yazmaya başladım.
Ben:Mert bişey söylicem ama dayanamaya bilirsin
Dedim.Hemen cevap yazı.
Mero:Noldu gız
Ben:Temizlik yaptım
Cevap yine geldi ama bu sefer bizimkilerde yazdı.
Merto:Oha amk sen.Büyüksün abla
CadıRella:Dero başımın üstünde yerin var kardeşim artık
Mal Jojuk-Yankı-:Vay be bu günleridemi görücektim
BayÖküz:Güzelim beni şaşırtıyorsun git gide
Yazmışlar.Okurken kahka atsam'da sanki Kızmıyım gibi yazdım.
Ben:Salaklar sanki hiç yapmıyorum
Yazmamla bu sefer Kaya bile 'Yapmıyosun' yazdı.Oha ama ya nasıl aynı anda yazıyonuz,imrendim.
Ben:Tamam çok yapmıyorum ama yaptım bu gün,Alkışlarınız için teşşekkürler
Yazıp telefonu kapattım ve kendimi uykuya bıraktım.Gel sarılmak uykucum ama dikkat et Demir vurmasın valla mal zaten öldürür seni.
"Deriiiiğğğğnn" diye çığrınarak odaya biri girdi.Kafamı kaldırıp "Git la" dedi.Mert üstüme atlayıp sarıldı.Kıkırdayıp bende sarıldım ona.Yaklaşık bir aydır falan görüşemiyorduk ve baya özlemiştim."Anooom canım benimm" diyip yanaklarımı sıktı.Onun bu Çocuksu halleri çok hoşuma gidiyordu ama Yankıda'da vardı biraz çocuksuluk,Demirin aksine.
"Lan!" Diyerek odaya Demir girdiğinde annem nerde acaba diye düşündüm bi.Hakketten la Annem nerde benim?."Aaa canımcımcım eniştemde gelmiş" diyordu ama korkusu dan kendini yatağın öbür tarafına atmıştı."Sikerim seni Mert" diyip kafasına yastık attı.Mert direk kapıya koşup öpücük attı ve çıktı.
"Günaydın" dedim şebek gibi sırıtıp.Demir kapıyı kapatıp bana dığru gelmeye başladı.Tövbey."Günaymadı bana" dedi.Ardından gelip yatağa yattı ve benide koynuna çekti."Benide uyumucaksan dimi?" Dedim ama cevabını biliyordum."Yoo uyutucam ve kapat gözlerini küçük.Oflayıp "Odaya biri girerse yanlış anlar ve annem nerde?" Diye sordum.Uyumadığım için Derin nefes alıp "Annen dışarı çıkmış Kaya söyledi.Ve ayrıca biz seninle sevgiliyiz Derin.Kimin ne dediği,ne düşündüğü umrumda değil" dedi.Bu sözlerinden sonra onu reddemiyiceğim için iyice ona sokuldum.
"Anammmm Kayaaaağğ" diye bir böğrüme sesi geldiğinde gözlerimi açtım.8 tane göz tepeden bizi izliyordu."Ananın gözü" diye mırıldanıp hepsini ittim.Demir sonunda uyandığında "Oğlum senin işin yokmu lan niye bizi gözetliyon" diye kızdı Merte."Sizede yararlanılmıyor hıh" diyip odadan çıktı.Öbürkünler hayal bize dik dik bakarken Demire baktığımda kafasını salladı ve ikimizde aynı anda "Çıkın lan!" Diye bağırdık.Hepsi aynı anda yerlerinden sıçarken Beril Yankıyı tutup dışarı sürükledi,Kaya zaten çoktan uçmuştu.Göt korkusu.
**
Kaya'dan -şaşırdınız dimiiiğğ ama bende ne yazıcam bilmiyorum hsjsj-Demir ve Derini beklerken aklıma yine yüzü düştü.-Buldum ne yapıcağımı gızz.Sinsi planlarım var😹😹🙀-
Sinirle nefes alıp verdim.Evet sinirle çünkü aklıma gelmesinden nefret ediyordum.Mert koluma girip "Yavrum niye yemiyorsun yemeyini" dedi.Kaşlarımı çatıp "Yavrum diyen ağzına domates doldurup uçurumdan atsınlar emi" dedim.Yankı ordan "Derinin kardeşi olduğu burdan belli,bedduâlar galp ben yani" diye dalga geçti.Sırıtıp çayımı elime aldım.
*
"Kalas?" Diye Derin bana seslendiğinde kafamı kaldırdım."Ha?" Dedim.Gözlerini devirip "Yokmu birileri?" Diye sordu.İçtiğim kahve boğazımda kalırken "Ne saçmalıyorsun?" Diye bilmiyormuşa yattım."Ya yenge diyorum yenge,yokmu?" Dedi.Kafamı olumsuz anlamda sallayıp "Yok canım! kardeşim,olmazda" dedim.Derin tam ağzını açıcakken Demir onu susturdu.Anlamıştı piç bişeyler olduğunu,bakışından belli.İşte iki erkek birbirinin derdini anlaya biliyor böyle.*
Bölüm sonuuuuuğTamam dövmeyin devam ediyoruz 673 kelimede bırakmıycam belki 674'de Hajaha.
Derin'den
Demire bakıp iç çektim.Abi bu çocuk çok tatlı ama.Benim erkeklerde en sevdiğim iki hareket var.Biri hafiften kafasını arkaya yatırıp eliyle hem karıştırıp hemde arkaya yatırması.İkincisi ise elini ensesine koyup kafasını eyip gülümsemesi.Çok güzel oluyor bu hareketler erkeklerde ama bağzıları da.Herkese Yakışmaz bu hareketler.Allaha şükür benim sevgilime yakışıyor.
"Söndüm güzelim bakışlarınla istiyorsan odana gidelim" diye pisleştiğinde gözlerimi açıp "Sapıkmısın Demir" dedim."Sen beni ayakta süz ama Sapık ben olayım.Ve ben alıcağım için bu sapıklık olmuyor" dedi."Neyi alıcaksın?" Diye sordum.Piççe gülümseyip "İlkini diyorum ben alıcam" dediğine gözlerim öküz gibi açıldı."Hayır tabikide" dedim."Görücez" dediğinde Kaşlarımı çattım.
Böyle birşeye izin veremezdim ben,yapamazdım.Bana çok Aykırı geliyordu.Demir bu zamana kadar çok fala birliktelik yaşamış biri fakat ben hiç yaşamadım ve nerdeyse hiç bir şey bilmiyorum.Gerçi bilmekte istemiyorum.
***
Sonları birazcık sapıkça olsada biri bana "Artık ilişkileri ilerledi ve 40 bölüme geldin nerdeyse artık şunları şey yap" diye mesaj atmış.İlk okuduğumda anlamadım ama sonradan idrak ettim.Ve şuan Açıklık getiriyim.
Benim yaşım çok büyük değil kesinlikle ama elbet bu bölümlerde gelicek.Ama daha değil.50 bölüme ladar yolları var çünlü kendimi böyle bir şey yazmaya kesinlikle hazır hissetmiyorum.Lütfen o kişiye söyliyorum sende bana bu kadar baskı yapam.Öpüldünüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZ KAMPI
Teen FictionEn yakın arkadaşı sayesinde bir kampa giden kızın hikayesi.Başına neler gelicek habersiz.Ama ya bu masum kızımız aşık olursa.İşler karışıcak.Karşı çıkılacak ama kızımız Derin sevmekten vazgeçicekmi.Ya peki Demir,Derine karşı anı Duyguları besliye bi...