3.Bölüm

15.1K 696 93
                                    

💋İyi Okumalar💋

"Şaka diymi bu"dedim karşımda duran 2 kişiyle.Bunlar hem parkta karşımıza çıkan hemde tebin arabadayken korna çalanlar.Yav sizin ne işiniz var.

"Çocuklar -sağı gösterip- bu Demir Sargın -solu gösterip- Yankı Sargın.Bu gidiceğimiz kampta sizinle gelicekler.Şimdi içeri gidip karnenleri alın sonra isteyenler kendi arabalarıyla isteyenler okul otobüsüyle gide bilir" diyip içeri girdi müdür.Ama ben hayla şok geçirmekle meşguldüm.

"Hadi gidip alalım şu kağır parçalarını"diyip sürükledi Beril beni.Merdivenlerden çıkarken hayla orda yanındaki galiba kardeşiyle konuşuyordu.Ben ona bakarken sanki benim ona baktığımı anlamış gibi kafadını bana çevirdi.Ona pis pis bakarken o tam tersine ibnece sırıtarak bakıyor.

"Ön yine benim haberiniz olsun" dedim sınıftan çıkarken.Elimdeki karneyi katlayıp çantama koydum gerçi katladımı buruşturdum'mu bende bilmiyorum.

"Ay aman geç" diyip arkaya bindi Beril'le,Mert.Ben tam arabaya binicekken karşımızdaki arabanın kilit açılma sesini duyduğumda kafamı kaldırıp öne baktım.Kaldırmaz olaydım ya.Oğlum bi siktir git.ay bak azımıda bozdular benim,hepsi onlar yüzünen işte.

"Derin bin artık"diye uyarıcı sele konusan Kalas abimi dinliyip arabaya bindim.Biner binmez arabayı çalıştırdı ve 'R'ye alip geri geri çıkardı arabayı.

Okul otobüsünü takip ederken sıkılmıştım çünlü hiç birimiz konuşmuyorduk.Radyoyu açtığımda   Duman~Yürek çıkmasıyla çığlık atmam bir oldu.Ben bayılırım Duman'a.Kim sevmez'ki duman."Kalas yukarı açsana"dediğim'de Kalas dedim diye bi pis pis baktı ama sonra elini arabanın yukarsına götürüp,bi dümeye bastı.Yukarısı açılırken bende kalkıp camdan çıktım.Son ses açtığım müzikle bağırarak söglediğim şarkı çok iyi hisetrimişti.

Şarkının başında elerimi dalga şeklinde salarken yanımda bi araba belirdi.Takmadım çünkü şu an çokk mutluyum.

Varamadım doyamadım,kokusuna tadına.
Adım adım kovaladım bulamadım izini
Salınarak gezinerek beni deli ediyor
Ölene dek,mezera dek yüreğimi yakıyor -Aman Allah-
Ölene dek,mezera dek yüreğimi yakıyor

Diye şarkıya devam ederken Beril aşağıdan ayağımı dürttü."Ne oldu" dedim aşağı eyilip."Şu an Sargınlar seni izliyor"diyip kıkırdadı.Kafamı Berilin camından tebin gördüğüm arabaya  çevirdim.Annam vallahada onlar.sıçtık.

Radyonun sesini biraz kısıp arabanın içinde söylemeye başladım.

Alışamam değişemem,gelemedim oyuna
Uzanırım erişemem,tutamadım elini
Deli gönül dayanamaz,bildiğini okuyor
Sevilemez,sarılamaz yine seni arıyor-Aman Allah-
Ölene dek,mezera dek yine seni arıyor.

Şarkı bitiğinde boğazım ağırmaya başlamıştı çünkü çok bağırarak söylemiştim."Kaya,benim boğazım pert"dedim kısık bi sesle.Kendim kısmamıştım sesimi kendi kısık çıkmıştı."Hıı,şimdi sıçtık.Dur benzin yerinde dururuz sıçak bişeyler alırız"dedi düşünceli ama dünya kalası abim.

Kaya,arabayı benzin istasyonuna çekip durdu.Yanımıza yine aynı arana durduğunda delirdimmi bilmediğim için arkaya dönüp "Lan,benmi taktım yoksa bunlar yinemi burda"diye sordum."Yok kardeşim,bunlar cidden burda,boğazım gitsede,aklının %5 duruyo"diye laf soktuğunda Beril."Bak senin o %5 bile olmayan beynini sikerim.Lan boğazım acıdı.Ve bana laf sokmaya çalışma seni salandırım biliyosun."diyip önüme döndüm."Ben gidip bişeyler alıyım sana"diyip gitti Kaya.

"Sıcak çikolata bula bildim.Onuda kendi kulandıkları sıcak sudan yaptırdım ya neyse" diyip arabaya binen kalasa döndüm."Bare bişey yaptın söylenme"diyip elinden bardağı aldım.Sıcak sıcak içerken Beril arkadan "Lan kaynar su  var,nasıl içiyosun o kadar kolay"diye söylendi Beril."Karadeniz kızıyız tabi içicem lan.Senin gibi 'mıy,mıy' olmaktan iyidir"diyip önüme döndüm.Boğazım daha iyi olmuştu.En azından acısı gitmişti ve sesim daha iyi çıkıyordu.

"Ben biraz kestiricem"diyip koltuğumu geri yatırdım.Yatırmamla Mertin "Lan,amk senin ben,gel gel içime gir"demelerini takamadın kolduğumu indirdim,ve kendimi bıraktım.

-2 saat sonra-

"Derin,kızım kış uykusunamı yattın,hadi kalk"diye kafamda dikilen Kalasa tek gözümü açıp baktım."Tamam kalkıyorum"diyip koltuğu öne aldım.Arabanın üstünde duran aynalı bölümü açıp tipimi düzelttim.Saçlarım iyice bozulduğu için salıdım.

"Ee ne yapıyoruz şimdi"dedim arabadan çıkarken."Bu sefer ben taşımam valizleri,Herkes kendininkini alsın"diyip bagaja doğru yürüyen Kalas sayesinde beni takan olmadı.Zaten ne zaman takıyosunuz ki beni ya,att hiç sevilmiyorum ben.

Yanımıza yanaşan arabayla gözüm o tarafa kaydı.Hadi bilin bakalım kim.Zor değil.Aa doğru bilsiniz Sargınlar.

"Mertim,benim valizlerimi taşırmısın"diyip arkasına atladım."Ay sen hep bokunu bana yaprıtıyosun ama"diyip benim valizimi'de aldı."İniyim'mi"diye sordum.Çünkü elinde iki tane valiz birde beni taşıyor.Ufacık,tüfecik gözükür ama baya güçlüdür aslında."Yok"dedi.Sargınlar arbasına yaslanmış buraya doğru bakarken onların yanından geçtik.He bide ben gereken Demir Sargına ayağımla azıcık. vurmuş ola bilirim.Tmam çok değil ama azda değil.Tamam be bildiğin geçirdim ayağına.

"Dero,Demir Sargına vurduğunu görmedim sanam"diyip yanıma gelen Kalasla onun tepesine atladım."Hey,kıskanıyorum"diyen Beril'le ona döndük."Hıı ne olursa olsun Mertimi satmam,Sen Kaya'yageç"diyip tekrar Mertin sırtına bindim.Bindim ne lan otobüs sanki.

"Odaları nasıl yapıyoruz"diye sordu Beril.Kız kıza kalıcaktık ama benim için farketmez."Biz Beril'le kalalım"dedim."Tamam"diyip resepsiyona gitti Kaya."Dero sende in artık"diyip eyildi Mert.Dediğini yapıp indim.

"Sizin oda 101,bizim oda 102"diyip kartları verdi."Hadi artık çıkarım yukarı akşam gezeriz"diyip Berili yukarı çektim.

Asonsörün bu katta olmasının mutluluğyla binip,tam düymeye basıcağım sıra,asansörün kapısı açıldı.Yuh amına yinemi siz.Bildiğin psikopatımız oldular yeminle."Beril sıçtık"dedim eğilip kılağına."Hemde ne sıçmak,isal olduk" ben bunun yapıcağı espiriyede benzetmeyede sıçam.Ay ne sıçmak kelimesini kuladık ya.

"Selam"dedi Yankı.Hıı bana mı dedin,yok canım ölmek istemiyodur."Selam"dedi Beril.Oha Beril ya.

"Oh be sonunda"dedim asonsör durduğunda."Ne oldu daralmı geldi"dedi tam çıkarken.Kim söylemiş  ola bilir."Evet,Demir SARGIN.gözlerinizi üstümden ayırmadığınız için daral geldi"diyip Berili çektim.Bilerek SARGIN derken özel baskı yapmıştım.

Beril hayla azı açık bana baktığını gördüğümde "Azına kapa koca ağız"diyip elimle çenesinden tutup kapattım.

Kapıya kartı sokup açtım.Oh be sonunda."Cam kenarındaki benim"diyip kendimi attım."Ben uyuycam ya"diyip kalktım ve valizimden pijama takımlarımı çıkardım.Tuvalete gidip giydim ve yanıma aldığım makyaj temizleme suyuyla makyajımı çıkardım.

Oh be özgürlük diye bilirim.Kim makyajını çıkardıktan sonra rahat bi şekilde gözünü karıştırmıyo.Canlarım yanlız hisedirmeyin beni.

"Ben uyudum"diyip kendimi attım yatağa ve uykuya teslim oldum.Ama uyumadan önce tek düşündüğüm Demri Sargın olmuştu.

~~~~~~~~~

Selamm.Aslında hoşçakalın.Lütfen o yıldıza basmayı unutmayın.💕💕💕

YAZ KAMPIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin