Ayy heyecanlandım gız.Uzun Zaman oldu yazmayalı😹😹❤️
İyi okumalar
Çağlar'dan
Gecenin sessizliğine gömülmüş hissediyordum adeta.Kimsesiz gibiydim ama etrafıma baktığımda beni seven bürsürü insan var.Derin,Kaya,Mert en önemliside Beril.
Ona karşı hislerimi bitirdim diyemem ama aklım'da bitmişti.O mutluydu ve o mutluysa bende mutluydum.Yankı ona benim kadar iyi bakıyordu ve en önemliside onu seviyordu.O,onlar Mutlu olsunlar bana yeter.
Derin'den
Yavaşça kapıyı açıp kafamı içeri soktum.Kafası buraya çevrildiğinde oflayıp içeri girdim."Ben uyandırıcaktım ama" diyerek yastık attım kafasına.Gülüp "Erken uyanmaya alışmışım orda" diyerek göz kırptı.Kafamı sallayıp yatağa oturdum.
Tırnaklarımı yemeye başladığımda Çağlar kıkırdayıp "Sor" Dedi.Kafamı ona çevirip "Hiç söylemiyiceksin sandım ha.Ya şey hani Beril,yani bi anda gittin ya yıkıldı biraz ve yanında Yankı çok durdu.Ben yoksam o vardı bildiğin.Seni tanıyorum kesin 'onu seviyormudur' diye düşünmüşsündür bu yüzden söyleyim dedim.Smin ol diye şey ettim.
Çağlar tebessüm edip "Biliyorum.Hem ben Yankınında Beril'inde birbirini sevdiğini anlaya biliyorum.Birbirlerine çok güzel bakıyorlar." Dedi.Ağzımı tam açıcakken telefonum çalınca elimi cebime atıp telefonu çıkardım.Ekrandaki BayÖküz yazısını görünce ayağı fırlayıp "Benim kalas arıyor" diyip öpücük attım ve odadan çıktım.Ben odama geçene kadar Arama bitince kendime nalet okuyup tam arıyıcakken tekrar aradı.Anında açıp kulağıma koydum.
**********
Hepimizi bizim parkta toplamıştım ve şuan bildiğin gülmekten yarılıyordum.Mert malı bildiğin kendini ben süpermenim diyerek salıncağın tepesinden yere atmıştı kendini.
"Olum Malmısınz sen gerçi bunu niye soruyorum ki belli malın önde gidenisin.Birazdan 'gazman geliyor" diyerek uçmaya çalışıcak ondan korkuyorum" Dedi Demir.Artık gülmekten gözümden yaş gelirken biranda sadece bizim kahkahamızı dolduran parkta Demir ve benim telefonun mesaj sesi yankılandı.İkimizde birbirimize bakıp telefonları çıkardık.Demir söverken ben sakin olmaya çalışıyordum.
Gizem ve Cenk ikimize'de mesaj atmıştı.Ve mesajlar aynıydı.Mesajda tam olarak şunlar yazıyordu.
'Çok güldünüz sanki! Artık ağlama vakti gelmemi ne? Bence geldin çünkü o Zaman gülen 'biz' olucaz.Ha birde,dikkat edin derim kendinize.Heran bir sürpriz ile karşı Karşıya kalabilirsiniz.
C&GBana şunları öldürmem için bir sebep söyleyin ya.Ciddiyim arık dayanacak gücüm kalmadı.Yeter."Sikicem böyle işi ha" diye sinirle soludum.Beril telefonu elimden alıp okudu ve tabi bizimkilerde.Çağlar olayı anlamadığı için Bizimkiler ona olayı anlatırken Demir beni ordan uzaklaştırdı biraz.
"Güzelim senden tek birşey istiyorum.Bu piçler'in kafasında bir plan var ve onu yapıcaklar ve ne olursa olsun,ne derlerse desinler,ne gönderirlerse göndersinler bırakmıyıcaz birbirimizi.Bizi zor Zaman'lar bekliyor gibi ve biz bunun üstesinden el ele gelicez.Birşey olduğunda birbirimize sormadan haraket etmiyicez.Söz ver bana.Benim içinde aynıları geçerli.Söz ver kadın bana" Dedi.Gülümseyip "Söz veriyorum Adam.Ben zaten yapamam sensiz,sen benim pusulamasın.Sen nereyi gösteriyorsan bilki ben oradayım.Söz Adam söz" dedim.Kendini bana yaklaştırıp anlımı öptü.Gözlerim yavaşça öpüşüyle kapanırken tekrar anladım.Beni sevdiğini.
********
Uykudayken yan tarafımda bir ağırlık hissetmem ve kokusunu almam bir olmuştu.Ona dönüp "Kapıyı kitledinmi?" Diye sordum.'Hıhı' dediğinde gözlerimi açmadan "Perdeyi çektinmi?" Diye sordum bu sefer.Yine 'Hıhı' diyerek geçiştirdi."Hıhıymış" diye söylenip arkamı göndüm.Kendi kendine söylenip "Ulan dön bana en nefret ettiğim şeyi yapıp durma!" Diye kızdığında omuz silkip uyumaya devam ettim.Yine kendi kendine söylenip belimden tutup beni kendine çevirdi."Öh be" diye söylenip geri kaçtım.Ama gözlerimi hayla açmamamıştım.
Belimden tutup beni kendine çeki ve kollarını belime sıkı sıkı sardı.Anlını anlama yaslayıp dudaklarıma narin bir öpücük kondurdu "Kaçma benden,son kaçacağın insan benim senin" diyip bu sefer anlımı öptü.Yavaşça gülümseyip kendimi ona daha çok yasladım ve kollarımı boynuna dolaydım."İşte böyle" diyerek yanağımı yanağına sürttü.Kıkırdayıp boynunun en sevdiğim yerini öptüm.Öpmemle huylanırken tikimin olduğu here parmağını bastırdı.İki büklüm olurken "Tövbe bismillah" diye bilmiştim Bitek.Verdiğim tepkiyle gülerken sinir olup alt dudağını ısırdım.Bir elini belimden çekip dudağına götürdü."Wow sert" diyip güldü.Gülme la şöyle,ay eridim.
******
Yavaşça gözlerim açılırken hep ya ımda olduğu zamana olduğu gibi yüzüme Kocaman bir gülümseme yayıldı.Yanağına çok baskı uygulamadan öpücük kondurup telefonumu aldım komedinden.Galarimde gezinirken bir fotoğrafta durdum.Kıkırdayarak instagrama girdim.Direk Fotorafı paylaşıp altına 'belkide aşk,o kişiyle çocuk gibi gülüşüp,eğlenmektir' yazıp paylaştım.
-Fotorafı sona koyucam-
"İşte bu kokuyla uyanmayı seviyorum" diyerek gerindi.Kendimi tamamen ona çevirip "Günaydın" dedim.Kollarını yine belime dolayıp "Günaydın güzelim" diyip durnumu öptü."Bence bu gün bütün gün uyuya biliriz.Ben Beril'i tembihlerim annemi ikna eder.Bu gün uyuyalım beraber" diye sordum.Gülümseyip "Bana her türlü uyar" diyip gözlerini kapattı.Berile kısa ve özetliyici bir mesaj atıp telefonu kapattım ve Demir'e gömdüm kafamı.
Galiba bir ömür burda yaşaya bilirdim.O kadar huzur doluydu ki,anlatamam.Kokusu,teni herşeyiyle büyülüyordu insanı kendine.Mükemmel bir varlıktı.İyikilerim'den biriydi o.Her sabah ve her akşam hiç pişman olmadığım tek şeydi o.Benim herşeyim,iyikimdi o.
*******
Attığı fotoğraf buğHeeeeeeeeeeeeeyyyoooo
Evet evet isterseniz dövün,isterseniz sövün,isterseniz yumurtalayın.Ne isterseniz yapabilirsiniz.Biliyorum Çoook uzun süredir bölüm yok ve inşallah ponçik okuyucularım gitmemiştir.Gerçi gittilersede hakılar ama gitmeyen varsa yorum yapsın lütfen.Konuşalım biraz,özledim siz baya.Tekrar tekrar ve tekrar özür dilerim söz bir daha bu kadar büyük bir boşluk bırakmıyıcam.Ha bide öpüldünüz demeyi çooook özledim anlatamam.ÖPÜLLLLLDÜNNNÜÜÜÜÜZZZZZZ❤️ ÖPÜLLLLLDÜNNÜÜÜÜZZZ💕 ÖPÜLDÜNNNNÜÜÜÜÜZZZZZ💜💜💜 ÖPÜLDÜNNNNÜÜÜZZZZZZZZ💚💚💚💚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZ KAMPI
Teen FictionEn yakın arkadaşı sayesinde bir kampa giden kızın hikayesi.Başına neler gelicek habersiz.Ama ya bu masum kızımız aşık olursa.İşler karışıcak.Karşı çıkılacak ama kızımız Derin sevmekten vazgeçicekmi.Ya peki Demir,Derine karşı anı Duyguları besliye bi...