Iyi okumalar🍫
Derin'den
Arabanın kapısını açarken kıkırdıyordum.Arabaya yaslanıp bana doğru gelen Demirin Arabasına baktım.
Arabyı kaydırarak durdurdu.Arabadan çatık kaşlarda inip bana yürümeye başladı."Haksızlık" diyip omuz silkti.Gülüp ona yaklaştım ve ellerimi omuzlarına koydum.
"Mızıkçılık yok" dedim.Beril arabadan inip yalandan öksürdü.Kafamı ona çevirip "Git Yankına hadi" dedim.Kaşları kalkarken "Satıldım anasını satıyım" dedi.Demir gülünce ona dönüp Kaşlarımı çattım.Elimle ağzını kapattım "Gülme" dedim.
Avuç içimi öptüğümde çatık kaşlarım direk normale dönerken gülümsedim,şebek gibi.Ellimi ağzından çekip ellerimizi kenetledi.Ben 4 gün önce sırf onu göremediğim için ağlarken şimdi elimi tutuyordu.Rüyasa eğer bu,ebediyen uyuya bilirim.
"Sapız biz haberiniz olsun ama" diyerek Kaya ile Mert arabadan indi.Demirin elini sıkı sıkı sıkıp "Benim kadar sevin.Sap olsanızda olsun" dedim ve Demire baktım.Hepsi bir ağızdan 'ooo' yaparken Demir uzanıp yanağımı öptü.
"Benim bankımı kapanın azına sıçarım" diyip Demiri sahile çektim."Merak etme,en son oturduğumda kafama oturdun" diye bağırdı arkadan Mert.Gülüp koşmaya devam ettim.
"Koşmamızın amacı ne" diyip bana baktı.Bankın yanına geldiğimizde durdum."Çünkü burası benim seni ilk sevdiğimi Anladığım yer" dedim.O gün Beril'le buraya gelip derleşmiştik ve kabul etmiştim,Demiri sevdiğimi.
"Romantik bişey söylemem lazım ama söylemiycem" diyip oturdu.Gözlerimi devirip bende oturdum."Yarın sabahtan annemler Antalya'ya gidiyor ve ev boş" dediğimde muzipçe bakıp "Sen yoksa" dediğinde koluna vurup "Ya salak bi Çekme konuları oraya ya.Süprizim var sana hem bizde kalırsınız" dedim.Gülüp kafasını salladı "Sen yinede benim aklımdaki düşünceyi düşün" dedi.Oflayıp kalktım yerimden.
Mert'i dondurma alırken gördüğümde koşup sırtına atladım.Alıştığı için kolayca tutup dengesini sağladı."Bir gün belimin ırzına geçiceksin diye korkuyorum" dediğinde gülüp kafasına vurdum.Tam ağzımı açıcakken belimden tutup indirildim "Ben geçicem Mert senin ırzına şimdi" diyip kafasına vurdu."Kıskanç tavuk" diyip dondurmacıya döndüm."Ben 3 top Çikolatalı alabilirmiyim" dedim.Adam kafasını sallıyıp hazırlamaya başladı.
"Bidakika sen bana kıskançmı dedin" dedi Demir."Yenimi idrak ediyosun" diyip garip garip baktım."Hazmedemedimde ondan" dediğinde güldüm."Dero,sen kilo almışsın" diyip beni süzdü Mert.Demir koluna vurup "Süzme lan" dedi."Evet çünkü.Şu yanımda gördüğün Şahıs beni o kadar çok depresyona soktuki hepsi çikolata" diyip karnıma vurdum."Yine top bana kaldı ya" diyip hayıflandı.Gülüp yanaklarını sıktım.Kaşlarını çatıp elimi indirdi "Kızım düzgün dur" dedi.
Dil çıkarıp Amcanın uzattığı dondurmayı alıp zıplayarak bizimkilerin yanına gittim ama Demirin "Kıvırtma" uyarıları yüzünden zevki çıkmadı tabi.
"Hadi Mertin geleneğini yapalım" dediğimde Yankı ve Demir anlamamış bir biçimde baktı.Gülüp "Şişe çevirmece" dediğimde aynı anda kafalarını salladılar.Bizim Demirle ilk tanışmamız bu oyun sayesindeydi ve en sevdiğim oyun olmuştu bu sayede.
"Ben çevirirsem" dedi Beril.Şişeyi ona uzatıp "Al aman" dedim.Şişeyi alıp çevirdi.Şişe Yankı ve Mert arasında durdu.
Yankı "Doğrulukmu,Cesaretlikmi" dedi.Mert şüpeyle "Doğruluk" dedi."Ama ben ne sorıyım bu geri zekalıya" diyip ofladı.Sonra aklına bişey gelmiş gibi Beril ile bana bakıp"Kızlar iğrençleşicem" dedi.
"Kaç kişiyle birlikte oldun" dediğinde sorunun cevabını bildiğim için Mert yerine ben "3" dedim.herkes bana dönerken yanımda oturan Demir bana kızgın kızgın baktı.Dudağımı ısırıp "Ne ya bilemezmiyim" diyip kendimi korudum."Bilemezsin" dedi Demir sert bir sesle."Ya Demir kardeşim gibi o benim tabi bilicem" dedim dondurmamı yalarken.Yumruklarını sıkıp "Derin bilmiyceksin" diye bağırdı.Bağrışıyla yerimde zıplarken koç damarım bastırdı ve "Sen acaba kaç kişiyle birlikte oldum bunuda bi düşün.Ama dur düşünemiyicek kadar çoktur diymi,pardon" diyip yerimden kalktım."Oyun boka sardı.Ben gidiyorum" diyip arabaya yürüdüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZ KAMPI
Genç KurguEn yakın arkadaşı sayesinde bir kampa giden kızın hikayesi.Başına neler gelicek habersiz.Ama ya bu masum kızımız aşık olursa.İşler karışıcak.Karşı çıkılacak ama kızımız Derin sevmekten vazgeçicekmi.Ya peki Demir,Derine karşı anı Duyguları besliye bi...