Yinemi?

4.1K 204 12
                                    

İyi okumalarr🍫🍫

Derin'den

Gözlerim dolarken daha sıkı sarıldım.Kokusunu içime çekip boynunu öptüm.Oda saçlarıma kafasını gömüp "Özliyicem kokunu" dedi.Dudağımı ağlamamak için dişleyip "Bende" dedim ve tekrsr öptüm boynunu.Beni kendinden ayırıp "Git artık yoksa bırakmıycam seni" dedi.Kafamı sallayıp "Özle beni" diyip öpücük attım ve arabadan indim.Eve doğru yürüyüp son kez yüzüne baktım ve eve girdim.

*

"Prensesim yüzün neden asık" dedi babam.Uçağın camından belli olan bulutlara bakıp "Uykumu alamadım ondan" dedim.Yalan söylememiştim ki Demiri uyurken izlediğim için en fazla 1 saat uyumuştum.

Uçağın inicdğine dair anos yapıldığında Amerikanın şimdiden benim için eğlencdli olucağını ümit etmeye başlamıştım.

*
Oflayıp "Canım kalasım benim,gidemessin bara falan" dedim.Beyfendi benden habersiz bara gidiyormuş ve son dakika Beril aramıştı ki bara gitmeden araya bilmiştim.

"Derin gidebilirmiyim demiyprum ki,gidiyorum diyorum" dedi.Kaşlarımı çatıp "İyi git" diyip kapattım telefonu kırgın sesimle.Neden bu kadar tepki verdim derseniz,adam yakışıklı,zengin,kaslı bir adam ve ben olmadan gece bara gidiyor.Bürsürü sürtük var orda ve kesinlikte hepsi ona bakıp ona yürüyücekler,eminim.

Telefonum çaldığında onun sradığını gördüğümde telefonu sessize alıp elime 'Ölüme Fısıldayan Adam' adlı kitabımı aldım ve okumaya başladım.

Ne kadar uzun süre okumuştum bilmiyorum ama kitabın başındayken sonuna gelmiştim nerdeyse.Gözlerimin artık acıdığını hissettiğimde gözlerimi kırpıştırıp kitabı bıraktım.Yatakta duran telefonumu alıp gelen bildirimlere baktım.'37 cevapsız arama,38 tane mesaj,5 tane sesli mesaj'ı görmemle "Ananın amı" dedim bir olmuştu.Hepsinin Demirden olduğunu gördüğümde sadece 'Uyuyorum' yazıp kapattım telefonu.Onuda yazma amacım bu akşam bana rahat vermiyicekti çünkü.

Gece yarısı telefonuma gelen mesaj sesiyle uyandım.Demirin gönderme ihtimali vsrdı biliyorum ama duvardaki saat 4'ü gösteriyordu.O bile olsa önemli olmalı ki bu saate yazmıştı.

Tekrardan hissettiğim o tanıdığım acı bütün vicudumu sararken tek yapabildiğim şey gözlerimden akan yaş oldu.Fotorafa tekrsr baktığımda yüzleri çok yakındaydı,öpücek kadar yakındaydı.Ve daha 1 gün önce böyle bir fotorafla karşılaşmıştım ama bu seferki daha ağır gelmişti.Gizem sürtüğünğn onun yanı da olması daha çok koymuştu.Hele ki altındaki yazı...

Fotoraf

'Gizeme,Demiri kendi elinle veriyorsun ve Gizem şuan senin ağladığına tersi olarak DEMİRLE mutlu'

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

'Gizeme,Demiri kendi elinle veriyorsun ve Gizem şuan senin ağladığına tersi olarak DEMİRLE mutlu'

Bunu gönderen bana 2-3 gün önce mesaj yazan geçmişimin ve şimdi ki belam olan Cenkti!.Ama şuan bana bunu göndermesi o kadar doğru geliyordu ki,anlatamam.Belki bana bunu atmasaydı bilmiycektim Demirin böyle birşey yapıcağını,bilemezdim.

Telefonumu tekrar sıkı bir şekilde tutup Berili aradım hemen.Bu saate öküz gibi uyuyor olmasıan rağmen açtığında "Demir nerde,öğren bana" dedim hızlı bir şekilde."Bende iyiyim sağol ve Benim odamdalar" dedi.Nasıl ya? "Nasıl seni odandalar "Ya annemler bu gün evde değiller bende senin Demiri bara salmıyıcağını bilmediğim için Yankıyı zorla ikna edip bize soktum ikisini" dedi.Üzerimden büyük bir yük kalkarken fotorafın eski olduğunu anladım.Beni yine kandırmıştı piç."Teşekkürler" diyip kapattım ve tekrardan uykunun beni esir almasını bekledim.

*

Kafamı olumlu anlamda sallayıp "Evet babacım benim dönmem daha iyi" diyip yanaklarını öptüm.Babam tebessüm edip "İyi bakalım" diyip sarıldı bana.Ayrıldığımızda uçağa doğru yürümeye başladım.Ha evet dönüyordum.

Sabah kalksr kalkmaz dn erken uçak biletini alıp babamı aramıştım.Ne!! Bu olaylardan nüsonra ne yapmamı bekliyordunuz psrdoon ama yani.Demiri daha fazla orda tek bırakamazdım çünlü Cenk ve Gizem iş birliği yaptıkları açıkça belliydi.Çünkü Cenk o fotorafları bulamazdı o kadar geniş bir çevresi yoktu Cenkin.
*
Zili çalıp yüzüme kocaman bir gülümseme yerleştirdim.Berillere gelmiştim çünkü hem Yankı hemde Demşr burdaydı.Kapı açıldığında ilk önce "Hoşgel...DERİN!?" Diye bağırıp üstüme atladı Beril.Kıkırtayıp bende sarıldım."Nasıl ya nasıl geldin" diye sorduğunda omuz silkip içeri girdim.Demir, mutfakta kulağında kulaklıkla yemek yapıyordu.Yüzümd yayılan kocaman gülümsemeyel hızla ona yaklaşıp ellerimi beline sardım.Demir anında "Küçüğüm" diyip bana döndü.Kulaklığını çıkarıp sıkıca sardı bedenimi,bende doladım kollarımı ona,sevdiğim adama.
***

Heyyyyyyy!
Napıyorsunuz gençlik.Sınavlar başladı ve zor haftalar geliyor yavaşça.Umarım bölümü beyenmişsinizdir kısa olsu biraz ama affedin.Öpüldünüz❤️💜💚💙💛

YAZ KAMPIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin