19.Bölüm-İlk Öpücük-

7.8K 305 21
                                    




İyi okumalar

Demir'den

Etrafa gözlerimi gezdirdim ama aradığım şeyi bulamadım,o şey nemi.Derin."Nerde kaldı bu kız" dedim ayağımla ritim tutarken."Bilmem" dedi Beril.Ne kadar rahar lan bu kız.Peki ben niye bukadar meraklıyım."Beril tuvalete bi baksanmı" dedim ama bu sormaktan çok emir vermekti."Ya kızı bi rahat bırakırmısın,belki önemli bişey var allah allah" dedi.Önemli ne olmuş ola bilirki."Yok ben bakarım" dedim ve yerimden kalktım.Merdivenlere hızlı adımlarla gelip çıktım.Yürürken tuvaletin kapısı açıktı.Yani orda değil e nerde bu kız.


Tuvaletin yanındaki duvarda yaslanmış bir şekilde dururken bir anda bağırma sesi işittim"Sürtük,sen ne adi bir insansın lan" diye bağırıyordu.Biraz daha bağrışları dinlediğimde sesin Derin'e ayit olduğunu anladım.Odaların önerinden geçerken hepsi açıktı bir tanesi hariç.içeri girdim ama Derin'in söyledikleriyle kala kaldım "Sen sen onu hakatmiyosun Gizem.Sevmiyosun bile" dedi.Gizem yine o cırtlak sesiyle "Senmi onu hak ediyosun,senin gibi varoşmu hak ediyo.Sen asıl benden sürtüksün sevgilisi olan çocuğun yanında geziyorsun.Asıl sürtük sensin.Varoş sürtük" dediğinde bekledim,Derin'in vericeği cevabı.Yüksesk sesli bir hıçkırık çıktı boğazından ve konuşmaya başladı "İlk önce ben sürtük değilim ben senin gibi her gün 3 kişiyle birlikte olmuyorum ben daha ilk öpücüğümü bile saklıyorum lan.Ve etrafında gezmiyorum ben senin ona hissetmediğin aşkı yaşıyorum.Aşk ne onu bile bilmiyorsundur sen.Sen sevdiğin adamın yanına gidince o kalbin sanki yerinden çıkıcak gibi atmasını,sana bir-iki adım attığında heycanlanma hissini,elleriniz yanlışıkla deydiği zaman küçük çocuklar gibi kızarmak nedir bilmessin Gizem.Aşk ne bilmessin." dedi ve kapıya doğru geldi.Beni gördüğün'de akan ve kırmızı gözlerinden daha çok göz yaşı aktı ve gözlerini sıkıca kapattı.

Şu an gözlerini sıkıca kapatmış küçük çocuklar gibi karşımda ağlıyordu ve içim acıyordu her akıttığı göz yaşında.Daha fazla dayanamıyarak elimi beline koydum ve kendime çektim.Ani çekişimle korkup bana  sarıldı.Gözlerini yavaşça açarken ben onun dudaklarına bakıyordum.O dolgun dudaklar beni kendine çekiyordu.Onu kolundan tutup arka kapıdan hızlıca peşimden sürükledim ve dışarı çıkardım.Çıkış kapısına onu yasladım ve o kırmızı gözlerine baktım."Seni öpe bilirmiyim" diye sordum.Sormasaydım öldürürdü bu kız beni.Kafasını olumsuz anlamda salladı ve hıçkırdı.Kaşlarım çatılırken "Neden" diye sordum aama vericeği cevabı biliyordum."Çünkü beni sevv-seven birine vericem" dedi.Sesi titriyodu."O zaman doğru kişiye vericeksin" dedim ve dudaklarına uzandım.Ellerimi beline sarıp kendime çektim ve dudaklarının üstüne dudaklarımı bastırdım.Gözleri kendiliyinden kapanırken ellerini omzuna koydu.Üst dudağını emdiğimde oda dudaklarını araladı.Direk alt dudağını emdim ve oda beceriksizce üst dudağımı emdi.Bu kızın ilk öpücüğünü ben aldım ve bu kız artık benimdir.Bu kızı kimseye değişmem artık.


*


Derin'den

Şu an beni öpen adam benim ilk kalbimi çalan ve ilk öpücüğümü çalan kişi.Pişmanmıyım.ASLA.Ben seviyorum Demiri bunu hiç bir güç değiştiremez.Üst dudağımı son kez emip ayrıldı benden.Sırıttığında kolunu cimcikledim."Sinir etme bak beni" dedim ve aklıma beni öpmeden önce'O zaman doğru kişiyle vericeksin' diyişi geldi.O zaman Demire beni seviyor yani bu o anlama geliyor diymi.Yüzümde kocaman birgülümseme oluşurken Demir beni izliyordu.Kafamı kaldırıp ona baktım "Artık benden kurtuluşun yok" dedi ve elimi tutu.What yaptın gülüm?"Sen benim elimmi tutuyosun şu an" dedim ve ani bir şekilde elimi çektim.İstemediğim için değil,sadece sevgili olmadan olmaz felsefesine geçicem.Sürünsün kopek.

"Hadi içeri girelim" dedim  ve arka kapıdan girdim.Demir sinirli bir şekilde yanıma gelip yürümeye başladı.Merdivenlere geldiğimizde aşşağıda Gizemi gördüm.Sürtük .Demiri nasıl başka erkeklerle aldatır ya hayla düşünemiyorum."Sakin küçük" dedi Demir.Anlamayan bakışlar attığımda gözleerini devirdi,ne ya anlamadım işte "Bakışlarınla yedin kızı" dedi ve merdivenlerden inmeye başladı.Ben arkasındaninerken Gizem bizi gördü.Demir gidip Gizimin kolun'dan tutu ve dışarı sürükledi.İçimi hüzün ve merak sararken arkaların'dan baktım.Ne konuşçaklar şimdi ya,yani benim yanımda'da konuşa bilirdiler.


YAZ KAMPIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin