Ebenden yavrum ebenden!

3.7K 183 5
                                    

İyi okumalar

Beril'den

Tırnaklarımı bir yandan yerken bir yandan Beste teyzeyi sakinleştirmeye çalışıyordum.Kızgın olduğu için kızarmış yüzüyle bana bakarken tek yapabildiğim tırnaklarımı yemekti."Ya öyle değil cidden" dememle susturdu beni."Neden bu sorumsuzluk Beril.Bu günün önemli olduğunu tam 1 ay önce söylemiştim ona.Sorumsuzlaştı iyice bu kız" diye kendi kendine konuşurken Derine içimden sövüyordum.Bu gün Derinin kontrolü vardı ve bende unutmuştum.Konturol olması gerekiyordu çünkü ağladığı Zaman bayılıyordu buda onun vücudunda kalıcı bir rahatsızlık bıraka bilirdi,bundan dolayı her yıl Konturol ediliyordu.

"Beste teyze tamam ben uyandırıcam onu birşekilde" diyip kalktım yerimden.Aramayı denemek gelsedeiçimden telefonu kapalı olduğuniçin duymayacağı tekrar aklıma geldi.Bir ümit Demir'i aradığımda telefonunun açık olduğunu anladım.

Tam çağrıyı sonlandırıcakken "Noldu" diyen uykulu bir ses işittim.Öküz olduğunu sonra yüzüne vurmayı kafama yazıp konuya döndüm."Hemen Derini uyandırıyorsun" dedim.Emir veren sesime siniri bozulduğunu anlamıştım ama o sesine yansıtmadan "Neden" diye sordu."Bu gün ayın kaçı" diye sordum.Ses gelmediğinde tarihe baktığını anlamıştım.Telefondan "Sikir" diye bir ses geldiğinde göz devirdim."Bu kadar geç anlamanı Cidde'n beklemiyorum enişte" diye dalga geçtim."Dalgayı boşverde o bu gündü diymi" Dedi."Evet o yüzden hemen kalkın Beste teyze delirdi" dedim."Tamam,geliyoruz biz" diyip telefonu yüzüme kapattı.

10-15 dakika sonra Derin içerden güzelce giyinmiş bir şekilde çıktı.Yerimden kalkıp "Hemen uçarak gidiyoruz" diyip kolunu tuttum."Annem çok kızdı diymi" Dedi.Kafamı sallayıp "Beni dövücekti" dedim durumun ciddiyetini fark ettirmek için."Aptal kafam" diyip arabaya bindi.Ben diyordum sana inanmıyordun,aptalcımcıcım.

****

Derin'den

Odanın kapısından çıkarken gayet mutluydum.Hiç bir sorun yoktu.Demir yerinden kalkıp yanıma geldi.Gülümseyip "Merak etmeyin,gayet iyiyim" dediğimde Demir derin bir nefes verip saçıma öpücük kondurdu."Hadi gidelim,yemek yemek istiyorum" diyip Kapıya sürükledim bizimkileri.Bu arada Yankı,Mert,Kaya ve Çağlar ne ara gelmişti????

Önümdeki sufleyi miydeme indirirken Demir'i izliyordum.Sanki benim için gelmişti bu adaketsiz dünyaya.Düşünsenize,etrafınızda size tapan ölüp biten yüzlerce kız var ve siz sadece birine aşık oluyorsunuz.BadBoy olup bütün kızları kullanmak varken size duygusu olduğunu bilmeden bir kızı seviyorsunuz,seviliyorsunuz.Bu dünyada illa eşi var zaten her insanın ama bağısı geç geliyor bağısı erken.

"Yatak odasına geçelimmi?" Diye sordu Demir piç gülümsemesiyle.Diğerleri kıkırdarken utanmadan "Ne var be! Sevgilimi izliyorum" diye kızıp Demir'den uzaklaştım.Kafasını eğip güldüğünde kolumu uzatıp saçlarını çektim."Napıyorsun güzelim" dediğinde tıslayarak "Ortam içerisindeyiz vicdansız,yapma şu gülüşü" diyip sert olmayan bir şekilde kafasına geçirdim.Yankı Beril'e sarılıp "Sakın çekiyim deme bu BFF'ine" diyip duydummu diye bana baktı.Kaşlarım havaya kalkarken "Çakma enişte valla sana turşu yediririm,deli etme beni" siye kızdım.Turşu dememle kusma sesleri çıkarırken ben hayla Kaş'larım çatık oturuyordum.

Telefonum titreşimimde olduğu için cebimdeki telefon sayesinde 4.3 şiddetinde bir titreme olduğunda telefonu çıkardım.Gördüğüm mesajla Kaş'larım tamamen çatılırlen,daha fazla Nasıl sınana bilirdim merak ediyordum.

'Çatma o Kaş'larını,güzelim! Yakışmıyor.Gülümsede Mutlu olayım diymi!?.Ha bide yanındaki ite tiribini sonuna kadar destekliyorum ve bu yüzden ayrılabilirsiniz.İyi düşün.
                                                    C&G

Demire bakıp "Gel sarılıcam" dedim.O mesajı görmediği için garip bir şekilde bakarken hiç beklemeden sarıldı.Değerini bilmiyordum bağzen.Başkmızda böyle insanlar varken ona darılamazdım.

Beril'in "Güzelininede,kaşınada" diye fısıltı şeklinde söylenirken yanımda oturduğu için duyduğunu anladım.Kafamı ona çevirip kulağıma "Sus duyucaklar" dedim.Kafasını sallayıp tırnaklarıyla oynamaya başladı.Sonra neden tırnaklarım şekil almıyor ebenden yavrum ebenden.Tövbey.

•••••••••

Selam.Aslında bölümü atmıyıcaktım bildiğiniz gibi İzmir'de patlama gürü birşey oldu ve ben izmirdeyim.Atmak içimden gelmesede atıyorum,sizi bekletmek istemedim.Öpüldünüz💞

YAZ KAMPIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin