Multiyi öylesine koydum.İsteyen dinleye bilir ve her bölümde bi şarkı koymayı planlıyorum.💜
💕İyi Okumalar💕
Derin'den
Şu an gecenin 4'ü ve ben mal gibi yatağım'da oturmuş düşünüyorum neyimi,Demiri.
'Sen zaten malsın biliyosun deme'diyen içsesime kafasına taş atarak susturdum.Taş çünkü,benim iç sesim olduğu için taş kafa ve başka bişey geçirmiyo.
Neyse konuya dönelim.Demiri düşünüyorum evet ama nedenini bende bilmiyorum işte bu yüzden düşünüyorum.İroni'in son noktasını yaptım bu arada.Ve evet geceleri götünde pireler üçüşarak uyuyan ben uyuyamıyorum.
"Derin"diye bi ses duyduğumda kafamı sağa çevirdim.Beril.Çok ağladığı için sızıp kalmıştı bende yatağına taşımıştım.Evet ben ne be küçücük bişey görünürüm ama güçlüyümdür.Yaşasın ben!!!!
"Hayırdır"dedi gözlerini ovalarken.Haklı kız,her gün öküz gibi uyuyan ben uyumuyorum,ben bu gün İnoni'in dibine vurucam belli."Uyku tutmadı"diyip yataktan kalktım.Banyoya giricekken Berilin dediği 2 cümleyle kala kaldım."Demir deme"dedi kıkırtılı ve uyku sesiyle karışık bir halde.Ona dönüp "Nerden çıktı"diye sordum.Beril bana "Uzaylılar bastı "demişim bakıyordu ama ne ya."Ben senin kaç senelik arkadaşınım Derin,dökül"eliyle yatağının yanını işaret ettiğinde gidip oturdum.Başımdan geçenleri ona anlatırsam eğer bu kamp boyu her şeyi ima ede ede beni kanser ederdi."Anlatıcam ama beni söylediklerinle kanser etme"dediğimde son cümlemle yüzü asıldı.Noluyo lan."Pişş"diyip elimi şıklattım.Kendine gelip "Hadi döküll"dedi heycanlı heycanlı ama gözlerinde bi boğukluk ve hüzün vardı hayla.Benden bişey saklıyor ama yakında öğrenirim yada kenera sıkıştırıp.
-
Berile yaklaşık yarım saatir Demirle aramızda olan her şeyi anlatmıştım ve Beril şu an,Ağızı koçaman açık,gözleri yıvalarından çıka bilicek kadar açık bir şekilde bana bakıyordu.Eğer konu Demir olmasaydı çok pis gülerdim ama ciddi bi konuydu bu.Evet ayda yilda bi ciddi olasım tutu.Napyım geliyorlar bazen."Şimdi ben yanlış anlamadım deme.1.Cenk geldi,2.Demir'e değer verdiğini ve hiç kimseye anlatmadığın Cenk olayını anlattım,3.Demir sana o soruyu sorduğunda ve sen 'Hayır' cevabını verdiğin'de rahatladı??."Yuh amına.Beril naptın lan sen yavaş gel.
"1.Evet,Cenk geldi ve azına sıçtım daha doğrusu sıçtık,2.Evet,Demire değer verdiğimi söyledim ve anlattım,3.Bana'mı öyle geldi bilmiyorum ama 'Hayır' cevabını duyunca derin bi nefes veri"oh ama ya ölecem nefessizlikten.Tamam benim Beril'den farkım yanım yok bende çok ve hızlı konuşurum'da,Beril yavrum,sen ne yaptın be,pardon ama kıçına motormu taktılar.Bak taktılarsa söyle bende taktırıyım yanlız hissetme kendini.
"1.Oh canıma'da deysin piçin oğlu iyi yapmışsınız,2.Demire değer veriyomusun,gerçekten,3.Eğer derin bi nefes verdiğise emin ol rahatlamıştır"Beril şu an yatağın üstünde durup bana bakarak konuşuyordu çünkü benim arkadaşım deli.Evet bas baya deli.
"Artık 1.şıkkı eliyorum,2'ye gelirsek emin değilim yani ne biliyim,garip hisediyorum.3 ise onuda eledim amk"Beril yataktan aşşağı attı nedenmi tebin demiştim deme deli diye.Buyrun kanıtı.
"Şöyle anlıyıcazsen şimdi Demir'in bi kaza geçirdiğini düşün ve bunu duyduğunda ne yapardın ve tepkin ne olurdu"diye sordu heycanlı heycanlı.Demir'in kaza yaptığını duysaydım,üzülürdüm bemde fazlasıyla,büyük ihtimal ağlardım."Eğer Demir kaza geçirse...Ağlardım ve üzlürdüm hemde hafdinden fazla."dedim düşünceli çıkan sesimle.Şu an Demir'in kaza geçirmemesi için dua etmiyorum kesinlikle.Ne edicem ölsün kafir.
'lan tepin ne diyodun şimdi ne diyon ayarsız' tamam iç sesim haklı ola bilir ama bi kerede inanın ya.İnanın yani inandınmı,inanmadınmı.Öff
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZ KAMPI
Teen FictionEn yakın arkadaşı sayesinde bir kampa giden kızın hikayesi.Başına neler gelicek habersiz.Ama ya bu masum kızımız aşık olursa.İşler karışıcak.Karşı çıkılacak ama kızımız Derin sevmekten vazgeçicekmi.Ya peki Demir,Derine karşı anı Duyguları besliye bi...