6.Bölüm

12.1K 483 75
                                    

Multi Cenk
Şarkıyı açamız gereken yarı söyliyicem
❤️İyi okumalar❤️

"Derin!?"diye bağıran bi ses duyduğumda Demir'le olan bakışmamı zor olsada bitirdim.Yerden kalkıp sesin geldiği yere baktım.Cenk??.

Demir kalkıp yanıma geldi."Derin kim bu çocuk"diyerek yanıma yürümeye başladı Cenk.Ama ben yerimde kala kalmıştım yaklaışık 1 ay'dır ortada yoktu ve ben tam onu unuttum,onun adiliklerinden kurturdum derken,yine ve yine geldi.

En sonunda azımı açmayı başardığımda "Ne işin var burda"dedim tıslayarak.Dahada yaklaşmaya başladığında Demir kolumdan tutup geriye çekti.Cenk,Demirin yaptığı harekete pis ve sinirli bi şekilde gülüp bakışarını,kolumu tutan elinden Demire döndürdü.

"Sen kimsin lan"diye gürledi Cenk bir anda.Demir sinirlenmiş olmalıki çenesi kasılmaya başladı."Asıl sen kimsin piç herif"diyerek bağırdı Demir'de.Cenk sinsi sinsi gülüp "Sevgilisim"dediğin'de "Nee!!"diye çığlık attım.
.
Demir,kolumu tutmayı bırakıp 2-3 adım geriledi.Gözlerimi ona çevirdiğimde hüzünlü bakıyordu.Bu hali daha çok canımı yakamasını sağlıyor ama NEDEN!

"Cenk,sen ne dediğinin farkındamısın.Tam olarak 1 sene oldu piç herif beni aldatalı.Sen benim ne sevgilimsin nede arkadaşım hiç bir bokum değilsin."diye bağırdım.Bağırmamla bir kaç adım geriledi.Tekrar arkamda duran Demire dönüp gözlerine baktım."Ve benim değer verdiğim insanlara bulaşma"dedim Demire bakıp ama Cenke söyliyip.Demir bundan güç almış olmalı ki kendini toparlayıp Cenke baktı."Şimdi burdan siktir olup git,bi dahada gelme"diyip elimi tutu ve beni arkasından sürüklemeye başladı.Lan elimi tutu.Bak benim ELİMİ.

"Demir dur"dediğimde hiç bi bok yokmuş gibi beni sürüklemeye devam etti."Lan dur"diye bağırdığımda kafasını arkaya çevirip durdu.Sırıtıyomu o.

"Şimdi bana her boku anlatıyosun sonrada bana nasıl değer verdiğini"sırıtmaya devam ederken teredüt içindeydim.Söylersem ayrı söylemesen ayrı dert.

"Sözümü kesmeden dinle"dinle değimde 'tamam' anlamında başını salladı."Bundan 1 sene önce biz Cenkle sevgiliydik.Ve sorun şu ki.Cenk beni ne zaman öpmek istese izin vermezdim.Yani ilk öpücüğümü nedensizce ona vermek istemiydum,onu seviyordum ama içimden bir ses istemiyordu.Ve ben izin vermedikçe Cenk daha'da sinirlendi ve beni en yakın arkadaşımla aldattı."dedim gözümden akan bir yaşla.Demir karımda mal mal dikilmek yerine yanıma gelip kolunu attı omzuma."Azra yani en yakın arkadaşım tam bir sürtüktü bunu biliyordum ama iyi anlaşıyorduk ve o beni sevdiğim çocukla yattı."diyip kafamı Demirin göğüsüne koydum."Sen hayla Cenki seviyomusun peki"diye sordu Demir.Ses tonu sanki sevmemm için dua ediyo gibiydi.Evet onu unutamamıştım ama şu 1 haftada net oldu kafam ben Cenki sevmiyorum sadece yaptığı piçliği unutmadım."Hayır,yani ben onu unuttum"Demir derin bi nefes verdiğinde rahatladığını hissedim.Ben de rahattım.Demir'in Vanilya kokusu o kadar rahatlatıyorki insanı.
~~~~~~~~~~
1'Hafta sonra
~~~~~~~~~~
Beril'den

Gözlerimi saçımla oynanmasıyla araladım.Çağlar.Kafamı kaldırıp yüzüne baktım.Duvara dalmış bi şekilde bakıyor.Düşünüyor gibide ne düşünüyo bu."Çağlar"saçımdaki eli durdu ve bana döndü.Yüzü hayla düşüktü.Ne oluyo ya.
-Müziği açın-
Yatakta doğrulup,bağdaş kurdum."Çağlar bana bak"dedim sert çıkan sesimle çünkü,göz temesı kurmuyordu.Kafasını bana çevirdiğinde gözünün dolduğunu gördüm.Noluyo bu çocuğa.Elimi yanağına koyup "Ne oldu" elini benim elimin üstüne koyup öptü.Çok pis şeyler oluyor yoksa böyle davranmaz bu çocuk."Seni seviyorum biliyorsun diğmi" gözünden bi yaş düştüğünde benimde gözlerim dolmaya başladı."Anlatıcakmısın"dedim pürüzlü sesimle."B-Ben"dedi kekeliyerek."Evet sen" gözlerini duvara dikip "Ben gidiyorum" gözümden 2 yaşında firar ettiği zamandı işte.Nasıl gidio ya."N-ne nasıl" gözlerini bana çevirip "Amerikaya taşınıyorum,tamamen"dedi ağlamaya devam ederken."Neden"diye sora bildim bitek,diyicek bişey bulamadım.

YAZ KAMPIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin