Takže on je můj táta?✔

4.4K 298 7
                                    

O pět let později....

Je srpen 1991, mé Selene je už deset a příští rok pojede do Bradavic. Skoro pět let jsem tam učila obranu proti černé magii a potom mě Moody opět zlákal k práci na ministerstvu. Druhým rokem zaučuju bystrozory, je to celkem legrace. S většinou z nich jsem se znala z Bradavic, kde byli mými studenty. No, abych se pořád jen nechválila, trochu jsem zestárla. Vypadám teda na dvacet pět, ale je mi už třicet jedna. Už zas se chválím, ale tohle mi řekl Remus, takže je to pravda! Je to vážně hrůza, jak to všechno letí. Bohužel pro příští školní rok mé místo opčm opět dostal profesor Quirell. Přemítala jsem, jak bych se tam mohla znovu dostat. Seděla jsem na zahradě a vedle mě Selene. Ta ale vyrostla a je prostě nádherná, geny víly se v ní projevily ještě více než ve mně. Ze začátku jsem si myslela, že moje vílí geny byly zazděny geny trolla, ale nakonec šlo jen o to přestat chodit s brýlemi, které mi obličej zakrývaly jako dvě velké lupy, jelikož si kouzelníci na design brýlí moc nepotrpí. Taky jsem se naučila krotit své kudrnaté háro do něčeho normálního, takže jsem přešla z fáze kačátko do fáze labuť. Sel má vlasy rovné jako hřebíky, jaké má štěstí! Momentálně s Remusem hrála kouzelnické šachy a vypadala soustředěně, chápu ji, vždyť jí zbývala už jediná věž, střelec, dáma a král. Ještě se má co učit, Removi kouzelnické šachy opravdu šly a Sel si v prstech nervózně žmoulala rukáv. Neví, že je Remus vlkodlak. Jejda, Remus ji zase porazil a ona vyskočila ze židle a uraženě odešla k sobě do pokoje. Je stejná, jako Sirius. Vidím ho v ní čím dál více.

,, Je stejně výbušná jako on," řekl Remus. Jako by mi četl myšlenky. Spěšně jsem zavadila pohledem o prsten, který mi kdysi Sirius dal. Myslela jsem si, že zase začnu slzet, ale nestalo se. Asi už jsem vyplakala veškeré zásoby slz, které jsem měla. Ani bych se tomu nedivila. Ach Lily, Jamesi, Siriusi, mami, tati...

,, Teď jsem na to myslela. Včera se mě ptala, jestli nemám nějakou tátovu fotografii. Jistěže mám, ale bojím se, že až zjistí, kde je Sirius teď, prostě....mě začne nenávidět," pípla jsem a mávla hůlkou, aby se figurky uklidily do krabičky a krabička na polici.

,, Neboj, nezačne, je to chytrá a hodná holka. Budu u toho s tebou a pomůžu ti. Při nejhorším jí ho ukážeš v myslánce, tvoje vzpomínky nemůžou lhát," řekl Rem tiše.

,, Remusi, ty jsi génius!" řekla jsem a dala mu pusu na tvář. On se zakřenil a Selene přestala trucovat, protože jsem ji uslyšela přicházet.

,, Mami, je mi už deset a chci vědět, jak vypadal můj táta a jak se jmenoval. Chci o něm vědět alespoň něco," řekla odhodlaně, jak ji to teď jenom napadlo? Asi nás slyšela!

,, Selene, jsou tu jisté věci, které jsi možná slyšela, ale nejsou pravdivé, proto se prosím nevyděs, až se dozvíš pravdu," řekla jsem opatrně a ona mi očima vysela na rtech.
,, Kdysi, to ještě když jsem studovala v Bradavicích, byla taková parta v Nebelvíru. Byli v ní James Potter, Sirius Black, Remus Lupin a Peter Pettigrew. Všichni se zdáli jako moc milí kluci. Potom si James vzal mou nejlepší kamarádku Lily a měli spolu malého Harryho. Jeden mocný černokněžník se domníval, že by pro něj malý Harry mohl být hrozbou, tak se ho rozhodl zabít. Aby se Lily a James ochránili, použili Fideliovo zaklínadlo a k němu je potřeba strážce tajemství. Kdyby ho onen strážce někomu prozradil, tak je černokněžník najde. Tehdy se stal strážcem Peter Pettigrew a své přátele vyzradil Tomu, jehož jméno nesmíme vyslovit. Sirius Black ho chtěl najít a pomstít zradu svých přátel, protože strážcem měl být údajně on, ale bál se, že by byl příliš nápadný a nevydržel případné mučení. Když Pettigrewa našel, tak on vykřikl, že právě Sirius zradil své přátele. Nejsem si jistá, ale myslím si, že způsobil výbuch, který zabil dvanáct mudlů, a přemístil se. Sirius si jeho zradu uvědomil a zoufale se rozesmál, čímž se podle některých lidí usvědčil. On Potterovi nevyzradil, je nevinný. Jestli chceš, ukážu ti to v myslánce," řekla jsem a Selene mě napjatě pozorovala.
,, A jak to souvisí s mým tátou?" zeptala se netrpělivě a mně přeběhl mráz po zádech, teď to přijde.

,, Tvůj táta je...Sirius Black," řekla jsem a ona otevřela pusu.

,, Vážně je to pravda? Slyšela jsem, že udělal hrozné věci, ale když říkáš, že je nevinný...ukážeš mi ho v myslánce, prosím?" řekla a mně ze srdce spadl kámen o váze Země. Chytila jsem ji za ruku a vedla k myslánce. Vytáhla jsem z hlavy vzpomínky na něj a vložila je do myslánky. Selene ponořila hlavu a já jsem byla jako na trní.

*********************************************************************************************** Pohled Selene
***********************************************************************************************

To snad není možné, vidím holku v hábitu a vedle ní krásného vysokého kluka, který ji oslovuje Whitová a ona jeho Blacku! Takže tohle jsou máma a táta! Táta si z mámy dělá srandu kvůli brýlím a ona ho odzbrojila, jsou tak roztomilí. Další vzpomínka. Máma sedí u jezera a táta na druhém břehu a mířil k němu mozkomor a máma ho zachránila! Další vzpomínka.Máma a táta jsou na hodině lektvarů a najednou má červené vlasy, málem tátu zabila a ani se jí nedivím, ti dva jsou takoví temperamenti! Další vzpomínka. Táta se kvůli mámě porval se svým bratrem, páni, mám strejdu? Další vzpomínka. Jejda, opilý hráči famfrpálu a táta taky pil. Oslovoval mámu Vlčice a seděla mu na klíně, už se dali dohromady. Táta ji pozval na rande, to jsem vážně zvědavá! Další vzpomínka. Jsou u nějakého srubu, nebo co, a máma tam naštvaně čeká. Už chtěla odejít, ale táta ji zastavil. Chvíli se pošťuchovali a potom si dali romantický piknik, páni! Další vzpomínka. Máma se táty zeptala, jestli ji miluje, ale on mlčel. Máma s brekem odběhla. Nedivím se jí. Další vzpomínka. Táta mámě řekl, že ji miluje!!Další vzpomínka. Máma, táta, Lily a James se spolu koulují a vypadá to na pořádnou bitvu, já fandím holkám! Ale ne, už je konec.Další vzpomínka. Tátovi se říkalo Tichošlápek a mamku oslovoval Tichošlápkova princezna, to je roztomilé. Dávali si dárky k Vánocům. Ten přívěsek, který mamka nikdy nesundává, je od táty! Další vzpomínka. Viděla jsem, jak spolu bruslí na zamrzlém jezeře a drží se za ruce. Potom táta mamku vyválel ve sněhu.Další vzpomínka. Viděla jsem mamku v jejích zlatých šatech a byla opravdu nádherná a tančila s tátou. Další vzpomínka. Páni, rodiče, když poprvé byli v našem domě.Další vzpomínka. Tohle je svatba Lily s Jamesem a mamka jde za družičku! Ona i táta vypadají nádherně a tančí. Potom si mamka sedla k strejdovi Remusovi.Další vzpomínka. Mamka je v nějaké bílé místnosti, nemocnice, a je tady i Lily a vedle ní miminko, malý Harry Potter! Další vzpomínka. Táta mámu požádal o ruku!Další vzpomínka. Tátu odváději bystrozorové a máma omdlela.Vzpomínky skončily a já vynořila hlavu.

*********************************************************************************************** Pohled Helene
***********************************************************************************************

,, Věříš mi, že by táta něco takového neudělal?" zeptala jsem se Selene.
,, Ano, věřím, že je táta nevinný, ale proč je v Azkabanu a psalo se o něm tolik špatného? Byl sice číslo, ale myslím, že to neudělal," řekla a já ji objala. Byla jsem tak šťastná, že mi věří.
,, To jsem moc ráda. Víš, zlatíčko, nešlo nijak dokázat jeho nevinu, bohužel."
,, Byli jste moc roztomilí a táta tě požádal o ruku?"zeptala se Sel najednou a já si z ruky sundala prsten.

,, Ano, podívej," řekla jsem a dala jí prsten do ruky. Sel si ho zaujatě a skoro s posvátnou úctou prohlížela. Dělala to tak vždy, když zjistila, že některá z věcí patřila Siriusovi. Tátovo koště, jak říkala, každý den sama oprašovala.

,, Aha a myslíš, že se táta někdy vrátí?" zeptala se posmutněle.

,, Tak to vážně netuším, ale nepřeju si nic jiného," odpověděla jsem se sklopeným pohledem.

,, Já teď taky," špitla a stiskla mi ruku svojí dětskou ručkou.

Znala jsem Siriuse Blacka II ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat