To se snad všichni zbláznili? ✔

3.3K 231 50
                                    

Byl prosinec, školou otřásal fakt, že se blíží Vánoční ples, a všechny holky jen šílely. Byla jsem tak ráda, že ten ples je pro čtvrté ročníky a výš, a pokud mě nikdo nepozve, mám klid. Svalila jsem se na pohovku vedle Rona a usmála jsem se na něj.

,, Co je?" zeptal se pobaveně.

,, Ale nic, konečně někdo, kdo se nebaví o šatech, účesech, botách, rtěnkách a podobně. Už mi z těch řečí jde hlava kolem. , Ach bože, myslíš, že mě někdo pozve? Já tak miluju tanec! Hele a mám si vzít tyhle šaty, ale ne, mám na nich flíček, tak to ne! A co tyhle boty z krokodýlí kůže, pěkný, co?' Je to hrůza."

,, To věřím. Ty tam jdeš?"

,, Pokud mě někdo pozve, tak ano, ale jinak se tomu ráda vyhnu," řekla jsem s úsměvem. Uvědomila jsem si, že potřebuju ještě nějakou knížku. Vyběhla jsem přes podobiznu Buclaté dámy a zamířila do knihovny. Můj zlozvyk je chodit těsně u zdi a teď někdo rychlým krokem vyšel zpoza roku. Já ho samozřejmě, jak jinak, srazila. To snad ne, já ho zase sejmula, už ZASE!! Cedric zavrávoral a já kecla na zadek. 

,, Promiň, nedíval jsem se na cestu...to jsi ty, Selene? Zrovna jsem se tě chtěl na něco, no, zeptat..."

,, Mě?"

,, No jo, chtěl jsem, ehm, jestli bys se mnou nešla na Vánoční ples?" řekl a já na něj vytřeštila oči.

,, J-já, ty chceš jít s-se mnou? Proč??" koktala jsem. On se jen usmál a nervózně si prohrábl vlasy. 
,, Ano, tak odpovíš mi?" řekl a já jsem byla úplně vygumovaná. Jako bych zapomněla mluvit. Po chvíli jsem se přece jen donutila a otevřela pusu.

,, Počkej, nejdřív ti pomůžu," řekl a zvedl mě do stoje.
,, D-děkuju, a já, no ráda s tebou půjdu, ale proč-" zamumlala jsem a on se usmál.

,, Budu se těšit," řekl a zamával mi. Já jsem se vpotácela do knihovny a vůbec jsem nemohla uvěřit, že já půjdu na ples s ním. Pozdravila jsem knihovnici a zamířila k oddělení s knihami, které by mi mohly pomoct s esejí do bylinkářství. Vytáhla jsem Kouzelné rostliny Irských vřesovišť a nalistovala příslušnou stránku. Položila jsem knížku před sebe a očima hledala potřebné informace, které jsem si vypisovala na pomocný pergamen a s nimi se esej psala o mnoho lépe. Spokojeně jsem knihu zaklapla a s informacemi jsem se chystala vrátit zpět do společenky. Vyšla jsem z knihovny a mířila zpět k nebelvírské věži rychlým krokem. Už jen asi dvě stě schodů, tři patra, uf. Tak to je vážně fajn. Chtěla jsem se z plesu vykroutit a zrovna jsem dostala nabídku. To bude určitě karma. Měla bych si rozmyslet, co si vezmu na sebe. Alespoň si večer pokecám s Ginny, než půjdeme spát, a vyberu si šaty, ve kterých půjdu. Moje mamka šaty moc nemusí, ale mně jich pořídila dost, i když jsem jistou odtažitost k tomuto kusu oblečení zdědila také. 

,, Třesky plesky," zamumlala jsem a Buclatá dáma mě pustila dovnitř. Nejdřív jsem zamířila ke stolu, poprala se s esejí a potom jsem unaveně vyšla schody do dívčích ložnic, dala si sprchu, převlékla se do pyžama. Mezitím přišla i Ginny. Svalila jsem se na postel a počkala, až se umyje. Povím jí, že i já jdu na Vánoční ples. Přišla s ručníkem na hlavě a potutelně se na mě usmívala. 
,, Copak je?" zeptala jsem se podezřívavě.
,, Jdu na ples, Neville mě pozval," řekla a úsměv na tváři se jí ještě zvětšil.
,, Tak to je super, uvidíme se tam," mrkla jsem na ni a ona na mě vytřeštila oči.

,, Páni, kdo tě pozval?" vyzvídala a já se rozesmála.
,, Zkus hádat, Ginevro," vyplázla jsem na ni jazyk a ona na mě hodila polštář. 
,, Že by Fred?"

,, Samá voda."

,, Fakt? Tak to potom nevím. Ale Rosaline chtěla pozvat Cedrika a on jí řekl, že už nějakou má, no chápeš to?"

,, Ehm, no, jo."
,, Kdo myslíš, že to je?"

,, Já-"

,, Cože?!"
,, No, ehm, já, šla jsem do knihovny a potkali jsme se. Zeptal se mě, nemohla jsem ho odmítnout."

,, Tebe pozval ON? Cedric Diggory?"
,, Jo a řvi ještě víc, ať nás jde slyšet až do Brumbálovy pracovny," řekla jsem a ona se rozesmála.

,, Promiň, ale je to zvláštní."

,, To vím taky. To zas bude otrava, šaty, boty, účesy, u Merlina-"

,, Tobě se to nelíbí?"

,, No, ani moc ne-"

,, Jsi blázen! Doufám, že ti budu moct asistovat, když se budeš chystat. Víš, že šampioni mají první tanec a zahajují tak ples?"
,, Vím. Co když to zvorám?"
,, Nezvoráš. Budu ti držet palce."

,, Díky Ginny, jsi vážně kamarádka, já bych se ti smál...au!" křičela jsem se smíchem, když mě zasáhl polštář. Ginny ví, že jsem to tak nemyslela, často si ji dobírám. Dneska jsem usnula snad ještě než jsem položila hlavu na polštář.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Achjo, blíží se dvouhodinovka lektvarů, to zase bude keců. ,Váš lektvar nemá ten správný odstín nachové, váš lektvar má o setinu menší hustotu, než by měl mít, tyhle vaše kousky kořene mandragory jsou o dva milimetry delší, než je v postupu...' Bože. Prostě Snape vždycky něco najde jen aby mi nemusel říct, že je můj lektvar správně. Šourala jsem se ke sklepení, když mě někdo najednou chytil za paži a zatáhl do jednoho temného zákoutí. Hrozně jsem se lekla a než jsem stačila křičet, ten někdo mě pustil a já ho hned poznala. Co ten sakra po mně chce?

,, Nazdar, Nebelvírko, mám na tebe několik otázek."

,, Co po mně chceš, Malfoyi?"

,, Tvůj tón hlasu se mi nelíbí, mohla bys být trochu milejší."

,, Můj tón neřeš a přejdi k věci."
,, Mám takový dojem, že mi něco dlužíš."

,, To bude asi vážně jenom dojem."

,, Nemyslím si, sestřenko."
,, Neříkej mi sestřenko!"

,, Budu ti říkat, jak budu chtít," řekl klidně a pousmál se Malfoyovským úsměvem.

,, Fajn, mohl bys mi konečně říct, co chceš?"

,, Chci, abys se mnou šla na ples," řekl a já málem upadla. Čekala jsem výhružky, nadávky, vydírání, ale tohle v žádném případě.
,, Chtít můžeš, ale máš smůlu."

,, No tak, jinak by ses tam přece nedostala."

,, Abys věděl, někdo už mě pozval a já nechápu, proč jsi chtěl, abych šla s tebou. Tos tam na mě hodlal vylít mísu s punčem, abys mě ponížil?"
,, Ne, ale bylo by fajn zbavit se Parkinsonové."

,, Aha, takže ti mám dělat repelent?"
,, Něco takového," ušklíbl se a já se podívala vzhůru.
,, Máš smůlu, někdo už mě pozval-"

,, Tak mu řekni, že sis to rozmyslela."

,, To neudělám."
,, Ani kvůli mně ne?"
,, Vážně sis myslel, že mě přesvědčí zrovna tenhle argument?"

,, Jo."

,, Holt smůla a já už musím jít, jinak přijdu pozdě. Snape to nemá rád a já taky nerada chodím po začátku hodiny," řekla jsem, se zvoněním vešla do třídy a sedla si k Ginny.

,, Kdes byla tak dlou-" začala, ale ozvalo se prásknutí dveří a Snape kráčel ke katedře. Jestli přežiju tohle, tak všechno.

Je tady další kapitolka, už se těším na ples :D Votes/komenty potěší. Koukala jsem se a ZSB II. je 84. v kategorii fanfikce. Má už 3K views a momentálně 377 votes, jste super ^^ !


Znala jsem Siriuse Blacka II ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat