Dnes se koná zápas Nebelvíru s Havraspárem a já jsem neskutečně nervózní. Oliver nás proháněl pětkrát týdně a sotva jsem stíhala všechny domácí úkoly. Jako náš kapitán je samozřejmě náležitě pyšný na to, že v týmu máme dva Kulové blesky. Létají na nich hráči i těch nejlepších týmů. Navíc, let na něm byl hotový požitek. Měnil směr tak jemně, že stačilo jen pomyslet a rychlé výpady a střemhlavý let, což byla má specialita, se mi dělaly téměř samy. Havraspárské družstvo má samé Komety a Zametáky! Poslední trénink před zápasem mi Oliver nic nevytkl, což mi přišlo velmi divné. Vypadal zasněně.
,, Páni, s takovouhle tě nemají havraspárští šanci dohnat a když k tomu přidáš i nějaký ten blafák na brankáře, Sel, budeš skórovat jedna radost. Jako chytačka Havraspáru nastupuje Cho Changová a je hodně dobrá, se svou Kometou proti tobě ale nemá šanci, Harrry. Dva Kulové blesky v týmu. Už se těším, jak jim to nandáme," řekl Oliver. Tak motivační proslov je za námi, teď ještě naplnit Oliverova optimistická proroctví. Nebelvír má totiž poslední šanci ucházet se o pohár a my ho po sedmi letech opět vyhrajeme, musíme! Počasí bylo tentokrát jako z pohádky a my v zářivě karmínových hábitech nastoupili na hřiště, zatímco se z nebelvírské tribuny ozýval ohlušující potlesk.,, Woode, Daviesi, podejte si ruce," zavelela madame Hoochová, ,,a nasedněte na košťata...na moje písknutí...tři, dva jedna. Teď!"
Odlepila jsem se ze země a rychle se rozhlédla. Camrálu se chopila Katie, přihrála ho Alici a Alice mně. Já jsem se na svém Kulovém blesku řítila skoro nadzvukovou rychlostí, brankář mě sotva stihl zaregistrovat a už jsem střílela do jedné z obručí a....neminula jsem! Lee Jordan komentoval utkání, ale mluvil spíš o Kulovém blesku, než o stavu hry, a viděla jsem, jak se na něj Minnie dívá. Nejradši by mu mikrofon vytrhla a postavila k němu někoho objektivnějšího.
,, Camrál má v držení Nebelvír, Katie Bellová z nebelvírského družstva míří k bráně, střílí, ale brankář střelu odráží, camrálu se chopil Havraspár, pozor, přihrávku chytá Whitová, páni, podívejte se na tenhle mazácký kousek, Kulový blesk v jejích rukách to je...ehm, pardon profesorko...Whitová se blíží k bráně, střílí a Nebelvír vede třicet nula." Takhle to pokračovalo ještě mockrát. Oliver zářil štěstím a jakýkoli pokus o útok na naši bránu úspěšně zvrátil. Harry neustále pátral po zlatonce a jednou jsme se málem srazili, jak jsem v rychlosti mířila k bráně, zatímco on se hnal za tím neposedným zlatým míčkem. Cho ho následovala a Havraspár přešel do protiútoku. Vedli jsme už jen o padesát bodů a pokud Harry rychle nechytí zlatonku, tak prohrajeme. Najednou se na zemi něco začernalo a já slyšela Harryho, jak vykřikl nějaké zaklínadlo. Byla jsem na opačném konci hřiště, takže jsem neviděla, co se přesně stalo, ale podle řevu Lee Jordana se zdá, že Harry chytil zlatonku!!! Rychle jsem se snesla na zem, drtila Harryho v objetí a dala mu pusu na tvář.
,, Jsi pašák," opakoval Oliver pořád dokola. Alice a Katie mu taky daly pusu a Fred ho zmáčkl, div ho neudusil.
,, To je ono!" vřískal Ron.
,, Dobrá práce, Harry!" pochválil ho Percy.
,, To se ti povedlo!" hulákal Seamus Finnigan.
,, Senzace!" ozval se Hagridův dunivý hlas.
,, To byl Patron, jak se patří," ozval se Remusův hlas.
,, Ti mozkomorové na mě vůbec nepůsobili!"
,, To bude pravděpodobně tím, že to,no, nebyli to praví mozkomorové. Pana Malfoye jsi ošklivě vyděsil, Harry," poznamenal Remus a já se začala chichotat. Malfoy a jeho poskoci se převlékli za mozkomory a mysleli si, jak Harryho nevyděsí a přitom vyděsil on je. Na zemi bylo něco dlouhého a černého a z toho trčela Malfoyova hlava a Goylovy nohy. Oba se z toho pokoušeli vyprostit a vypadali jako velká černá housenka. Najednou se nad nimi tyčila Minnie. Rty měla stažené do tenké čárky a z očí jí sršely blesky. Ti ale dostanou bídu!
,, Pojď, Harry, oslavíme to v nebelvírské společenské místnosti!" volal George a vyrazili jsme směrem k hradu.
ČTEŠ
Znala jsem Siriuse Blacka II ✔
Fanfiction!!!DOPORUČUJU SI NEJDŘÍV PŘEČÍST PRVNÍ DÍL- ZNALA JSEM SIRIUSE BLACKA I !!! Siriuse neprávem odsoudili za vraždu dvanácti mudlů dříve, než mu Helene stihla říct, že čeká dítě. Nezbude jí nic jiného, než se pokusit vychovat ho sama. Její nejlepší pří...