***********************************************************************************************
POHLED HELENE
***********************************************************************************************,, Harry, HARRY!" volala jsem nahoru po schodišti.
,, Ano?" odpověděl mi, když vykoukl z pokoje.
,, Je tady profesor Snape, chce ti něco říct," řekla jsem opatrně.
,, Cože, Snape?" vyhrkl Harry.,, Profesor Snape, Harry," opravila jsem ho a on neochotně sbíhal schody.
,, Neboj, bude s tebou i Sirius," mrkla jsem na něj a šla vedle do kuchyně, kde jsem si zalila čaj a čekala, než se mi vylouhuje.
,, Posaďte se, Pottere," řekl Severus ledově.
,, Poslyš, asi bych ocenil, kdybys tady takhle nerozkazoval, jsi přece jen v mém domě, Snape," ozval se hlasitě Sirius. Bože, ten trouba ho schválně dráždí.,, Měl jsem se s vámi setkat mezi čtyřma očima, Pottere, ale tady Black..." začal Snape.
,, Jsem jeho kmotr," skočil mu do řeči ještě hlasitěji Sirius.
,, Přišel jsem na Brumbálův příkaz, ale samozřejmě tu můžeš zůstat, Blacku. Vím, že si rád připadáš...využitý," řekl tiše a kousavě Severus.
,, Co má tohle znamenat?" vyštěkl Sirius a slyšela jsem, jak nějaká židle spadla s rachotem na zem.
,, Jen to, že nepochybně musíš být...hmm...otrávený při pomyšlení, že nemůžeš pro Řád udělat něco užitečného," řekl Severus a zdůraznil při tom dvě poslední slova. ,, Ředitel mě sem poslal, Pottere, abych vám vyřídil, že se v příštím roce budete zabývat studiem nitrobrany," dodal a já doufala, že tím pověří mě, protože já nitrobranu ovládám. Ani Severus se mi nedokázal dostat do mysli.,, Cože mám studovat?" zeptal se Harry překvapeně.
,, Nitrobranu, Pottere. Kouzelnou obranu vlastní mysli proti narušení zvenčí. Je to málo známá oblast čar a kouzel. Může ovšem být velice užitečná," vysvětloval Snape značně otráveně.
,, Proč mám ale studovat tu nit...nitrobranu?" ptal se Harry nechápavě.
,, Protože si Brumbál myslí, že je to dobrý nápad. Budete dostávat hodiny jednou týdně, ale nikomu to neprozradíte. Hlavně Dolores Umbridgeová se o tom nesmí dozvědět," řekl Severus.,, Ano, kdo mě bude učit?" zeptal se Harry zvědavě.
,, Já," řekl Severus a mně bylo jasné, že tohle nemůže dobře skončit. Vím, co Harrymu dělá při lektvarech, a když si vzpomenu, jak se Selene hrabal v mysli, tu nitrobranu by spíš potřebovala ona.
,, Proč zrovna ty?" zeptal se Sirius útočně.
,, Nejspíš proto, že ředitel může přenechávat méně příjemné úkoly svým podřízeným. Budu vás čekat v pondělí v šest hodin v mém kabinetu, Pottere. Kdyby se vás někdo vyptával, tak řekněte, že máte doučování z lektvarů. Nikdo, kdo vás viděl na mých hodinách, nemůže popřít, že to potřebujete," řekl Snape s úšklebkem.
,, Počkej ještě okamžik," zarazil ho Sirius, to není dobrý.
,, Mám dost naspěch, Blacku. Na rozdíl od tebe nemám volného času nazbyt," štěkl po něm Severus.
,, V tom případě hned přejdu k věci. Jestli se dozvím, že těch hodin nitrobrany zneužíváš k tomu, abys mohl Harryho šikanovat, osobně si to s tebou vyřídím," řekl Sirius výhružně.,, Jak dojemné. Jistě ti ale neuniklo, že se Potter velice podobá svému otci," prskal Snape.
,, Ne, to neuniklo," přisvědčil pyšně Sirius.
,, V tom případě ti musí být jasné, že je natolik arogantní, že si kritiku prostě neumí připustit," prohlásil Snape klidně.
,, Siriusi!" vykřikl Harry a já rychle vešla do místnosti.
,, Já tě varoval, Srabusi. Je mi jedno, jestli si Brumbál myslí, že ses napravil, já vím svoje..." křičel Sirius a vypadalo to, že by se na něj nejradši vrhnul.
,, Ano? Tak proč mu to neřekneš? Nebo se snad bojíš, že nebude brát vážně někoho, kdo se už šest měsíců schovává v maminčině domě?" šklebil se Snape.
ČTEŠ
Znala jsem Siriuse Blacka II ✔
Fanfiction!!!DOPORUČUJU SI NEJDŘÍV PŘEČÍST PRVNÍ DÍL- ZNALA JSEM SIRIUSE BLACKA I !!! Siriuse neprávem odsoudili za vraždu dvanácti mudlů dříve, než mu Helene stihla říct, že čeká dítě. Nezbude jí nic jiného, než se pokusit vychovat ho sama. Její nejlepší pří...