***********************************************************************************************
POHLED HELENE
***********************************************************************************************
Líně jsem se protáhla a jen s námahou jsem od sebe odlepila spánkem ztěžklá víčka. Sirius vedle mě pořád ještě spokojeně oddechoval a vypadal tak sladce. Přesto, že je srpen, jsem se trochu otřásla chladem a přitáhla jsem si přikrývku blíž ke krku. Raději jsem sáhla po noční košilce a natáhla si ji, protože kdyby sem někdo vtrhl, neměla bych na sobě už vůbec nic. Najednou jsem uslyšela křik své nerudné tchyně. Panebože! Sirius sebou trhl a chtěl vyběhnout, aby svou máti umlčel, ale já ho rychle zastavila.
,, Lásko, počkej, vždyť na sobě nic nemáš!" zasmála jsem se.,, Ježiš, nojo!" lamentoval a hned na sebe rychle něco natáhl. S peprnými nadávkami běžel po schodech.
,, ZMLKNI UŽ TY STARÁ ČARODĚJNICE! POČKEJ, AŽ NAJDU ZPŮSOB, JAK TĚ SUNDAT ZE ZDI, TO UVIDÍŠ!" křičel na ni vztekle. Já se zívnutím vyšla z ložnice a viděla, jak Sirius mermomocí zatahuje závěsy před obrazem své uřvané matky. Po chvíli se vrátil.,, Ta zatracená ženská! Jestli ještě jednou začne vřískat, vezmu nůž a její portrét bez milosti rozdrásám!" nadával a já ho pohladila po zádech.
,, Klid, lásko. Ona si v životě taky určitě vytrpěla své. Byla opravdu tak příšerná matka?" zeptala jsem se laskavě a dala mu ruku na rameno.
,, Ještě horší, než si myslíš," zašeptal a já ho chtěla obejmout.
,, Já vím, že ty o nich nemluvíš, ale, prosím, chci vědět, co se stalo. Chci ti porozumět," řekla jsem a on si povzdechl.
,, Helene, já...Když tady tak chodím, všechno se mi to vybavuje. Támhle," řekl a ukázal na chodbu, ,, jsem ležel s popraskanými žebry, když jsem se dostal do Nebelvíru a matka na mě použila cruciatus," dodal a já vydechla.
,, Panebože," řekla jsem a on se jen bolestně usmál.
,, Mám pokračovat, nebo si zbytek domyslíš?" řekl a já ho beze slov objala.
,, Domyslím," řekla jsem a tiskla ho k sobě jakoby to bylo naposledy, kdy ho vidím.
,, Helene, no tak, už jsem v pohodě, opravdu. Mám tu tebe a Sel, takže mám všechno," zasmál se, ale já ho nepouštěla.
,, Víš, jak dlouho jsem byla bez tebe?! Zasloužím si tě mačkat každý den, Blacku!" okřikla jsem ho. On se smál a políbil mě do vlasů.
,, To víš, že zasloužíš, ty moje Muchomůrko," řekl a já protočila panenky.
,, Neříkej mi tak, Blacku!" kňourala jsem, zatímco jsem ho pevně svírala v objetí.
,, Ale prosím tě," řekl a láskyplně se na mě podíval.
,, Nechceš jít zpátky do postele?" navrhla jsem a on se zasmál.
,, Aleeee, tobě to v noci nestačilo?" zašklebil se a já ho plácla přes ruku, kterou se snažil dostat pod lem mojí noční košile.
,, Ne tak nahlas, Blacku!" vyjekla jsem a Sirius mě se smíchem popadl. To už jsem se smála taky a nohou jsem drcla do dveří, abychom mohli projít zpátky do ložnice. Sirius mě položil na postel, kouzlem zamkl dveře a lehl si ke mně.
,, Nechci ti kazit iluze, ale včera v noci tě už stejně slyšel celý dům," řekl s úšklebkem a já začala rudnout.
,, Přestaň si vymýšlet, Blacku, byla jsem potichu, vždyť na konci chodby spí Sel!" vysoukala jsem ze sebe a on se naplno rozchechtal.
,, Někdo nám tady zčervenal...No tak, Helene, jen tě škádlím," smál se a já ho začala třískat polštářem.
,, Ty jsi ale vůl, Blacku!" prskala jsem, zatímco on mi sebral polštář a povalil mě do lehu.
,, Ty jsi ale roztomilá, Whitová," zašeptal mi do ucha a začal mi pusinkovat krk. Chichotala jsem se, protože mě při tom jeho vlasy lechtaly na holé kůži. Kéž bychom mohli takto zůstat navždy.
***********************************************************************************************
POHLED SELENE
***********************************************************************************************
Probudil mě křik mé poněkud nervově labilní babičky. Slyšela jsem, jak táta běží po schodech a snaží se jí umlčet. Měla bych si s ní promluvit. Vstala jsem z postele a sedla si před Regulusův obraz.
,, Regu? Regu, vstávej! Zjisti, co dělají naši," zaprosila jsem a on se zašklebil.
,, Tss, včera jsem viděl něco, co jsem fakt vidět nechtěl," řekl a nakrčil nos.,, Svou matku ve spodním prádle?" zašklebila jsem se a on protočil panenky.
,, Moc vtipné," ušklíbl se a já na něj udělala psí oči.
,, Regu, chci si promluvit s babčou a nechci, aby mě u toho naši viděli," zaprosila jsem, ale on zakroutil hlavou.
,, Tvoje máma je sice kočka, ale vidět ji pod svým bráchou jsem fakt nikdy nechtěl, takže ne, díky," řekl a já se znechuceně zašklebila.
,, Fuj, Regu, u Merlina! Tohle jsem slyšet nechtěla!" prskala jsem a vyběhla z pokoje ven. Sešla jsem po schodech a opatrně roztáhla závěsy. Madame Walburga Blacková si mě povýšeně měřila.
,, Dobré ráno, madame Blacková," pípla jsem a ona se potěšeně zašklebila.
,, Překvapuje mě, že ten krvezrádce má slušně vychovanou dceru. Je na čase, aby sis osvojila zvyky rodiny Blacků. Kolik ti je let?"
,, Bude mi patnáct.",, No výborně, akorát čas pomýšlet na vdávání!" zajásala a mě polilo horko.
,, Ehm, jste si vážně jistá?" dostala jsem ze sebe.
,, Samozřejmě! Tvoje matka sice nebyla z nijak bohatého rodu, ale je čistokrevná, to se musí nechat. Musíme pro tebe někoho vybrat, co takhle syna mé neteře Narcissy, Draca?" řekla a já na prázdno polkla.
,, To nepůjde. Naše vztahy jsou hluboko pod bodem mrazu-" začala jsem, ale ona mě přerušila.
,, Nebudeš si ho přece brát z lásky, ale pro zachování rodu! Já tvého dědu také nemilovala!" řekla babča rázně.
,, Nebyla jste nešťastná?" zeptala jsem se a její obličej trochu ztratil ten povýšený výraz. Teď v něm byla i trochu lítost.
,, Byla má povinnost se dobře provdat a jako poslušná dcera jsem ji splnila. Na mé pocity se nikdo neptal," řekla tiše.
,, Vy jste dokázala žít s někým, koho jste nemilovala?" divila jsem se.,, Zvykla jsem si. Zachovala jsem rod Blacků, ale mí synové...Darmo mluvit. Jeden je krvezrádce a druhý je mrtvý. Ten první má alespoň tebe, když už tak pošpinil čest naší rodiny," řekla babi o něco rázněji.
,, On ale není žádný vrah, je nevinný!" řekla jsem zvýšeným hlasem.
,, To jistě....a s tím mladým Malfoyem, nedělej si hlavu, já už to zařídím-" rozjela se babča a já neměl slov.
,, Cože?! Ne, proboha! Vždyť jsme příbuzní!" řekla jsem.
,, Já si také vzala svého bratrance-" řekla babi, jakoby se nechumelilo!
,, To ano, ale přeci, je to nepřirozené-" protestovala jsem.
,, Možná, ale pro zachování čisté krve nutné."
,, Prosím, nemohla, ehm, no, někdo jiný by nebyl? Malfoye bych si nevzala ani za nic-" smlouvala jsem s babčou, aby mi už dala s vdavkami pokoj.,, Ticho, jako Blacková se slušně vdáš a hotovo!" křikla a já raději zatáhla závěsy. Bože, moje mrtvá babča mě chce vdát a ještě ke všemu za Malfoye. Jen z té představy se mi zvedal kufr. Já a Malfoy? To raději skok z Astronomické věže!
ČTEŠ
Znala jsem Siriuse Blacka II ✔
Fanfiction!!!DOPORUČUJU SI NEJDŘÍV PŘEČÍST PRVNÍ DÍL- ZNALA JSEM SIRIUSE BLACKA I !!! Siriuse neprávem odsoudili za vraždu dvanácti mudlů dříve, než mu Helene stihla říct, že čeká dítě. Nezbude jí nic jiného, než se pokusit vychovat ho sama. Její nejlepší pří...