Trénuju s Nebelvírem ✔

4K 306 10
                                    

Blížil se první famfrpálový zápas a já Woodovi pomáhala s tréninky. Zrovna teď se na jeden chystám. Oblékla jsem si svetr, kalhoty, boty a chrániče na ruce, vše v barvách Nebelvíru. Vzala jsem si svou Střelu a pohladila ji po násadě. Když jsem byla o prázdninách v Příčné ulici, tak jsem slintala nad Nimbusem 2000 a uvažovala jsem, že bych si ho koupila, ale vzpomínky jsou vzpomínky a já jsem si ze sentimentu rozhodla své staré košťátko ponechat. Šla jsem spěšným krokem po nádvoří, schovaná za skly slunečních brýlí, a moc se nedívala okolo sebe.
,, Hele, podívejme se, ti ubožáci z Nebelvíru maj dneska trénink, nechcete to rovnou vzdát, proti Zmijozelu stejně nemáte šanci," řekl někdo a já poznala hlas Flinta.
,, Však počkejte, my vám natrhneme ty vaše zelený zmijozelský zadky," řekla jsem, aniž bych se otočila, a všichni studenti okolo propukli v hlasitý smích.
,, Cos to řekla? Zopakuj to!" řekl a já koutkem oka zaregistrovala pohyb. Najednou se vedle mě zjevil Wood a já na něj mrkla.
,, Pravdu, Flinte," řekl klidně a kapitán Zmijozelu nabíral červený odstín.

,, Ale, ale, Woode, že by ses konečně zmohl na holku?" vyštěkl a já měla co dělat, abych se nezačala chichotat.

,, Myslím, že té šaškárny už bylo dost," řekla jsem, otočila se a sundala si brýle. Flint ztuhl, protože jsem jeho profesorka Bylinkářství, a všichni přítomní studenti lehli smíchy, teda až na ty ze Zmijozelu.
,, Vy jste nejlepší!" skandovali.
,, To se vám povedlo, profesorko!" slyšela jsem ze všech stran.
,, Pane Flinte, za to, jak pěkně povzbuzujete nebelvírský tým, jste si vysloužil pětistránkovou esej na téma Bezoár, teď jděte," řekla jsem a on naštvaně odešel. Já si plácla se všemi členy našeho týmu, včetně Harryho.
,, Myslím, že bychom měli trénovat," řekla jsem a zamířili jsme na na hřiště.
,, Profesorko, to bylo vážně super!" řekl Fred Weasley.

,, Víte co? Když tady budeme spolu, tak mi říkejte Helene, jo?" řekla jsem a všichni mou nabídku s radostí přijali. Potom jsem trénovala útočníky a občas zkusila i nějaký ten blafák na Wooda, kterého jsem oklamala jen dvakrát.
,, Harry, víš, že tvůj táta byl chytač?" zeptala jsem se a naklonila se k tomu sladkému klučinovi, který na mě koukal Lilyinýma očima.
,, Ano, viděl jsem jeho jméno na trofeji," řekl a zvědavě na mě koukal.

,, Byl i kapitán kolejního družstva a tréninky s ním byly vážně tvrdé, sedřel z nás kůži, ale nakonec jsme porazili i Zmijozel," smála jsem se a já viděla, že o něčem horečně přemýšlí.

,, Helene, znala jste se s ním?" zeptal se najednou a já uhnula pohledem.
,, Víš co? Až budeš chtít, tak za mnou přijď do kabinetu a můžu ti o něm vyprávět," navrhla jsem mu a jeho nadšený pohled mi prozradil, jak moc je na vyprávění o otci zvědavý.
,, Děkuju moc, určitě se zastavím!" až skoro vypískl můj malý Harry.
,, Schválně Harry, kdo z nás dřív chytí zlatonku?" řekla jsem a jemu se v očích bojovně zalesklo. Rychle chňapl po koštěti.

,, Olivere, vypusť zlatonku, prosím," řekla jsem a kolem nás se začala míhat ta malá zlatá mrštná věcička. Zakroužila mi kolem uší, já se za ní vrhla a těsně za mnou letěl i Harry. Zlatonka si to svištěla prudce dolů, já se vrhla střemhlav za ní a na poslední chvíli to vybrala. Chvíli jsem se viděla zabořená v zemi, přeci jen, dlouho jsem to nedělala. Postavila jsem se na koště a natahovala jsem se k ní. Harry se to pokoušel zopakovat, ale po chvíli balancování na letícím koštěti ztratil rovnováhu a padal.
,, Aresto momentum!" křikla jsem a obrátila svou pozornost zpět ke Zlatonce. Chvíli jsem ji musela nahánět, ale léta hraní famrpálu se přeci jen neztratily, zlatonka nakonec skončila v mé ruce.
,, To nevadí, naučím tě, jak na tenhle kousek," mrkla jsem na Harryho a on se usmál. Pomohla jsem mu na nohy.
,, Nejdřív se musíš pevně opřít do nohou a udržet stabilitu na koštěti, které se jen vznáší, ale neletí. Potom postupně zkoušíš zrychlovat a nahýbat se do boku. Jak už získáš jistotu, tak si můžeš i víc dovolit," protáhla jsem, vyhoupla se na Střelu a stoupla jsem si na ni. Letěla jsem okolo celého hřiště a ze stoje střelila camrálem po Woodovi, který ho na poslední chvíli chytil. Udělala jsem na koštěti holubičku a seskočila u Harryho.
,, Víš, co mi dělal tvůj táta?" řekla jsem a on zakroutil hlavou.

Znala jsem Siriuse Blacka II ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat