Dostala jsem (přes držku) ✔

3.6K 267 6
                                    

Dneska byl famfrpálový zápas proti Zmijozelu a musím říct, hraní není pro slabé povahy. Harryho pronásledoval splašený potlouk, který mu nakonec zlomil ruku, chudákovi. Což o to, v péči madame Pomfreyové by z toho za chvíli byl venku, ale Zlatoblb Lockhart se vehementně snažil ji spravit, až Harrymu tu kost nakonec docela odčaroval. Musel pak chudák zůstat na ošetřovně. Chtěla jsem ho jít navštívit na ošetřovnu. Šla jsem chodbou a ani by mě nenapadlo, že by mě někdo mohl pronásledovat, když mi najednou na obličeji přistála něčí pěst a potom dlaň. Upadla jsem a ucítila kopnutí do obličeje. Někdo velmi nehezkým způsobem odřel můj obličej svou podrážkou. Snažila jsem se nepřestat dýchat, přestože se mi pusa plnila krví. Viděla jsem rozmazaně postavu se zelenou kravatou, jak utíká chodbou pryč. Opřela jsem se o stěnu a pokusila se dobelhat k ošetřovně, kam jsem původně chtěla jen na návštěvu a ne na delší pobyt. Hlava mi třeštila, měla jsem tunelové vidění a krev z nosu mi kapala na čistě bílou košili. Zatraceně, musím vypadat jako válečný veterán. Zpoza rohu najednou vyšel vysoký hnědovlasý kluk, mé podvědomí v něm poznalo Wooda. Když mě uviděl, tak se jeho čokoládové oči doslova vytřeštily.
,, Poroboha Selene, co se ti stalo?" uslyšela jsem jeho hlas. Zastavila jsem se a zvedla hlavu. Moje krev najednou začala kapat na podlahu a ne na košili.
,, Ehm, to dic nedí, o-opravdu, spadla jsem ze schodů," zahuhlala jsem a Oliver rychle něco hledal v kapse.

,, Takhle bys nevypadala ani kdyby ses skoulela ze všech schodů v Nebelvírské věži," řekl přísně. ,, Tak kdo ti to udělal?" zeptal se mě.

,, Já nevím, neviděla jsem ho, vím, že měl zelenou kravatu," potáhla jsem a utřela si nos do rukávu. Proč ta hlava jenom tak třeští?!

,, To je škoda, Nebelvírům nikdo ubližovat nebude, vyřídili bychom si to s ním," řekl, sáhl pro kapesník a podal mi ho.
,, Vyřídili?" zeptala jsem se, ale on neodpověděl.
,, Musíš na ošetřovnu, jdeme," řekl a zvedl obočí na znamení, že to je rozkaz.

,, Ne, to není nutný, nějak se tam dobelhám, nemusíš se mnou-" snažila jsem se ho přesvědčit.

,, Já se tě ale neptal. Takhle ještě někde zkolabuješ, jdeme."
,, Dobře, ale musím pomalu, trochu se mi motá hlava, dostala jsem do ní," řekla jsem a rychle se opřela o zeď, protože jsem se houpala sem a tam.

,, Víš co, chyť se mě kolem krku," řekl a já to udělala. Vzal mě do náruče a nesl na ošetřovnu. Zavřela jsem oči, bylo mi v jeho náruči tak hezky, až bych skoro i usnula. Nesmím si jeho péči vykládat nějak mylně. Jsem jen hloupý prvák a on se o mě stará jen jako by se staral o svoji malou sestru. Wood mě položil na postel vedle Harryho a vzal si ode mě svůj zakrvácený kapesník.
,, Sel, kdo ti to udělal?" zeptal se Harry překvapeně, když mě uviděl.

,, Nevím, neviděla jsem ho," snažila jsem se mluvit normálně, ale díky natrženému koutku a ústům plným slin smísených s krví jsem spíš huhlala.
,, Každopádně, musel to být pořádný ubožák."
,, Viděla jsem zelenou kravatu, nejspíš to byla odplata toho zmetka za to, co jsem mu řekla," ulevila jsem si.

,, Cože?" zeptal se Harry nechápavě.

,, Harry to neví, běžel s Ronem za Hagridem," řekl Oliver a Harry se na nás zvědavě podíval.
,, No, trochu jsem pomstila Hermionu," řekla jsem s námahou.

,, No nic, už musím jít, držte se a ty," ukázal na Harryho, ,, se koukej rychle uzdravit, tým tě potřebuje," řekl Oliver spěšně a zmizel.

,, Všiml jsem si, že teď moc času netrávíš s Ginny," řekl Harry do ticha.

,, Chová se divně a je na mě hrubá, bezdůvodně. Poslala mě do háje, tak v tom háji teď jsem," řekla jsem smutně.
,, Neboj, to se určitě vyřeší," usmál se na mě.
,, Snad máš pravdu. Mamka mi říkala, že bys chtěl bydlet s námi, víš, do čeho jdeš?" řekla jsem se smíchem, Harry se taky pousmál.

,, To bych byl moc rád. Loni na konci roku jsem ji o to poprosil. Každý den s Dursleyovými je horší a horší."

,, Jsou to mudlové, že?"

,, Ano a úplně nesnáší kouzla, myslím, že nesnášejí i mě," zašklebil se Harry.

,, Vždycky jsem si přála bráchu. Mám jenom mámu a strýce. Myslela jsem si, že i Ginny, ale teď nějak nevím."

,, Selene, můžu se na něco zeptat?" řekl Harry opatrně.

,, J-jo, jasně," odpověděla jsem.

,, Co se stalo s tvým tátou? Vím, že Helene žije sama a-"

,, Máma mi o něm nic neřekla, nevím o nic víc než ty," zalhala jsem, protože mi máma nařídila, že mu nic o Siriusovi nesmím říct.
,, To je mi líto, Sel."
,, Harry, to nemusí, pořád mám mámu, nejlepší mámu na světě," řekla jsem a on posmutněl.

,, To věřím, kéž by tvoje máma byla i moje máma, alespoň na chvíli."

,, Chtěl bys být mým bráchou?" usmála jsem se, i Harry pookřál.

,, Jasně, moc rád," přikývl s úsměvem.

,, Něco ti řeknu. Víš, máme doma myslánku," začala jsem a Harry se podivil.
,, Co je to?" nechápal.

,, Je to nádoba s vodou, do které vložíš vzpomínku a ponoříš hlavu. Můžeš si tak přehrávat, co už jsi viděl, jako mudlovský film," objasnila jsem.
,, Páni, a co jsi v ní viděla?" zeptal se Harry se zájem.

,, Víš, já...viděla jsou spoustu věcí. Když mamka nebyla doma, prohlížela jsem si její vzpomínky, které si schovala. Viděla jsem třeba tebe jako miminko. Byl jsi ještě malinký a moje máma tě vynášela ze zničeného domu a hystericky brečela, dál už jsem se nedívala, protože mě přistihla."

,, Myslíš, že to bylo ten večer, kdy zemřeli mí rodiče?" zeptal se Harry se zatajeným dechem.
,, Ano a myslím, že ona byla u toho. Byla s vámi v tom domě, když tam přišel...Voldemort. Občas mívá noční můry a křičí jména tvých rodičů. Myslím, že si vyčítá, že je nedokázala zachránit, protože ji zasypala zeď a byla pak v bezvědomí," řekla jsem a sklopila pohled.
,, Byla to nejlepší přítelkyně mojí mámy?"
,, Ano, často na ni vzpomíná. Bez Lily se cítí moc sama, i po těch letech."

Harry už mi nic nestihl říct, protože do místnosti vešli Brumbál s madame Pomfreyovou. Můj spolužák Colin byl proměněn v kámen.

Znala jsem Siriuse Blacka II ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat