Skončila mi hodina se šestým ročníkem a já už chtěla prchat do kabinetu, když mě zastavil něčí hlas.
,, Profesorko Whitová, počkejte, prosím!" volal na mě Oliver Wood a já se s úsměvem otočila.
,, Copak potřebujete, Olivere?",, Já, víte, asi, ehm, jsem kapitánem nebelvírského kolejního družstva a vím, jak jste dobrá hráčka, a chtěl bych vás poprosit o pomoc. Blíží se zápas proti Zmijozelu a rádi bychom, no, byli v dobré kondici a navíc máme nového chytače."
,, Ano, já vím, malého Pottera, jeho otec byl vážně třída, dokázal chytit cokoli a jestli je Harry po něm, tak máte výhru v kapse. Mimochodem, víš, že mě před pár lety úplně o samou věc požádal tvůj bratránek David?",, Vážně?"
,, Ano, tvůj táta byl se mnou v útoku, to ty ale víš, že?"
,, Jistě, vyprávěl mi o vás, byla jste skvělá."
,, Nač ten minulý čas?" zasmála jsem se a on zčervenal.
,, Já, pardon, omlouvám se, takhle jsem to nemyslel.",, To nic, byl to jen vtip. Jak už asi z mých hodin víš, mám ráda legraci."
,, Jo, jste nejlepší na škole, jsme rádi, že jste zpět," řekl rozpačitě.
,, Tak to mě moc těší."
,, Přijdete na zítřejší trénink?"
,, V kolik ho máte?"
,, V pět.",, Budu tam, mám si obléct dres?"
,, Páni, vy ho ještě máte?" podivil se.
,, Fuj, tohle znělo, jako by mi bylo sto," řekla jsem se smíchem.
,, Ježiš, já jsem vážně vůl, pardon, víte, vypadáte na dvacet," řekl a já se rozesmála nad jeho upřímnou snahou smazat svůj domnělý prohřešek.
,, Fakt?"
,, Ano," zaculil se.
,, Dobře, znělo to věrohodně. Víš kolik mi je?",, No, ehm, netroufnu si tipnout."
,, Třicet jedna, je to hrůza, jak ten čas letí."
,, Stejně vypadáte na dvacet, tak se nemusíte bát," zaculil se a já se smíchem zakroutila hlavou.
,, Woode, Woode...tak utíkejte, uvidíme se na tréninku!" řekla jsem a on, červený až za ušima, vyšel z mého kabinetu. Já se posadila na postel a myslela na Seva. Poslední dobou jsem si všimla, že Severus hlídá každý Quirellův krok. Ano, taky se mi zdá divný, ale co ti dva mají za lubem?Za hodinu je večeře a já jsem šla temnou chodbou a najednou jsem ucítila něčí ruku na svém krku. Panebože, Quirell, co mi chce udělat?! Sakra, Helene, uklidni se, jsi přece bystrozorka, nelekneš se nějakého úchyla. Chytila jsem ho za zápěstí a pokusila mu jeho ruku odtrhnout a zajistit si tak přístup ke kyslíku. Nakonec se mi to skoro povedlo.
,, Panebože, Quirelle, proč?" sípala jsem.,, Jsi stejná, jako Snape. Oba mě sledujete a nejde se vás zbavit, jste jako otravný hmyz."
,, Už mi to došlo. Severus tě sleduje, protože chceš ukrást ten Kámen! Ale proč?" vydechla jsem a drtila jeho ruku, aby mi znovu nesevřela hrdlo.
,, Jsi chytrá, ale pro mého pána nebezpečná. Ale neboj se, zkoncuju s tebou i se Snapem.",, To se ti nepodaří."
,, Jednou jistě," řekl ledově a konečně úplně uvolnil sevření. Chvíli se díval na to, jak se předkloněná snažím nabrat dech a potom někam odešel. Podívala jsem se do okenní tabulky a zjistila, že mám na krku nafialovělý otisk jeho ruky. Jedno je ale jisté, musím za Severusem! Utíkala jsem k jeho kabinetu a zabušila na něj. Dveře se rozlétly a já vběhla dovnitř.
,, Severusi, Quirell chce ukrást Kámen! Nevím sice proč, ale tuším to," řekla jsem chraplavě.
,, Jak to víš a proč s tím jdeš právě za mnou?" zeptal se a já ztuhla.
,, Před chvílí mě málem uškrtil. Přiznal, že chce ten kámen ukrást a nás dvou se zbavit."
,, Já to věděl a tohle ti udělal on?!" řekl nakvašeně a dotkl se mého krku.,, Ano, ale zatím proti němu nemáme žádné důkazy, musíme čekat."
,, Máš pravdu. Nespustím z něj oči a tady máš něco na ty podlitiny," řekl a podal mi nějakou mast.
,, Děkuju."
Seděla jsem u učitelského stolu a rýpala se ve svém talíři. Dneska je předvečer Všech svatých. Všimla jsem si, že u stolu chybí Quirell. Najednou se otevřely dveře Velké síně a on běžel k nám.
,, Troll, troll, je ve sklepení! Běl byste to vědět," vykřikl a omdlel. V tu chvíli nastal hrozný chaos a panika. Naštěstí se ji podařilo Brumbálovi zvládnout a prefekti odváděli studenty do kolejí. A my, jakožto učitelé, jsme běželi toho trolla zneškodnit. Běželi jsme do sklepení, ale Severus s námi nešel. Chvíli jsme tu obludu hledali, ale pak jsme zaslechli křik z dívčích umýváren. Minerva šla napřed, a to už se k nám přidal i Severus, ale kulhal, co se mu mohlo stát? Ve zdemolované umývárně jsme našli omráčeného trolla a vedle něj tři vystrašené postavy. Rona, Harryho a ...Hermionu, tak se jmenuje! Panebože, oni ani neví, co se jim mohlo stát, taky dostali od Minervy pěkně vyčiněno, až mi jich bylo líto. Malá Hermi byla v mých hodinách vždycky aktivní a věděla odpověď snad na každou mou otázku. A teď, že by provedla takovou blbost? Stejně by mě ale zajímalo, jak toho smraďocha dokázali vyřídit.Další kapitolka je na světě, snad se líbila. Votes/komenty potěší, vaše sprucelady123 :)
ČTEŠ
Znala jsem Siriuse Blacka II ✔
Fanfiction!!!DOPORUČUJU SI NEJDŘÍV PŘEČÍST PRVNÍ DÍL- ZNALA JSEM SIRIUSE BLACKA I !!! Siriuse neprávem odsoudili za vraždu dvanácti mudlů dříve, než mu Helene stihla říct, že čeká dítě. Nezbude jí nic jiného, než se pokusit vychovat ho sama. Její nejlepší pří...