Je to tady, opět se vracím do toho úžasného hradu skrývajícího nespočet tajných chodeb, míst a kouzel. Zase jedu do svých milovaných Bradavic. Ještě než poletím se strýčkem Remusem na nádraží, tak si musím sehnat školní potřeby a proto jsem tady. Dneska jsem s mamkou v Příčné ulici na nákupech a navštívíme i Harryho. Mamka se rozhodla, že se přemístíme k Děravému kotli. Ještě nikdy jsem se nepřemisťovala, tak jsem trochu nervózní. Mamka se na mě konejšivě usmála, podala mi ruku a přemístila nás. Nejdřív jsem ucítila škubnutí v pupíku a přišlo mi, že mé tělo se střídavě muchlá a pak roztahuje. Byl to hodně divný pocit, ale stálo to za to. Já se poprvé přemístila!
,, Myslím, že to bylo dobré, Sel, většina lidí poprvé zvrací," pochválila mě mamka.
,, Ehm, díky," odvětila jsem a nedočkavě ji táhla ke zdi, která tvořila průchod do Příčné ulice. Hůlkou klepla na několik vybraných cihel, které se začaly rozestupovat a před námi se rozprostřela Příčná ulice v celé své kráse. Nejdřív jsme vyrazily do Krucánků a Kaňourů pro učebnice. Mamka mi koupila už trochu použité, protože na jeden rok nemá smysl kupovat nové, i když na to máme. To jen někdo jako Malfoy musí mít zbrusu nové. Toulaly jsme se po všech možných obchodech, až jsme se zastavily u výlohy, kde byl vystavený nový nejrychlejší model koštěte, Kulový blesk. Já nemám žádné koště a moc bych se chtěla dostat do týmu.
,, Mami, prosím, nemohla bych Kulový blesk dostat k narozeninám?" zaškemrala jsem a mamka vypadala vážně nalomeně. Myslím si, že dokonce i ona by to nádherné košťátko chtěla.
,, Ehm, já nevím, co bys s ním dělala?"zeptala se mamka. Co asi?! Lítala na něm!
,, Já se chci letos dostat do famfrpálového družstva a hrát útok!" zvolala jsem a nasadila psí oči.
,, Vážně?"
,, Jasně! Mami, prosím, nemusíš mi nic dávat k svátku a ani k Vánocům, prosím!" škemrala jsem a škemrala, až mamka povolila.
,, Tak dobře, ale budeme ho mít spolu, taky se na tom krasavci chci proletět."
,, Mami, jsi nejlepší!!" volala jsem na ni a mačkala ji v objetí. Až to koště uvidí Malfoy, tak se posere! Musela jsem se sama pro sebe zachichotat. Potom mamka vešla dovnitř zařídit koupi Kulového blesku a já u stánku se zmrzlinou uviděla známou černou kštici. Potichu jsem za ním našlapovala a zezadu jsem mu zakryla oči, teda brýle.,, Hádej, kdo jsem?"
,, Ehm, že by ďáblík z druhého ročníku?" zeptal se nevinně, ale pořádně mě s tím dopálil.
,, Harry Jamesi Pottere, to už sakra není vtipný! Nebo bych spíš měla říct, čerstvá žabko v láku?" oplatila jsem mu to, ale on se rozchechtal.
,, Selene, jsem rád, že konečně vidím nějakého kamaráda. Ron i Hermiona tu zatím nebyli," řekl a já mu s růžovými tvářemi odkryla oči.
,,Představ si, že jsem mamku ukecala, takže mi k narozeninám koupí Kulový blesk, protože nemám vlastní koště, no není to super? Umírám nedočkavostí, už ho chci mít v ruce!" řekla jsem natěšeně.
,, Páni, musíš mě nechat se na něm proletět!" zasnil se Harry.
,, Jasně, ale až po mně. Chci to letos zkusit na útok," řekla jsem důležitě a Harry se zašklebil. ,, Co je?" ohradila jsem se uraženě.
,, Neuraz se, ale nejsi, ještě moc...mladá?"
,, Říká ten, co za kolejní družstvo hraje už od prváku," ušklíbla jsem se.
,, Tak jo, máš pravdu," řekl rezignovaně.
,, Harry, mamka mi nechtěla říct, proč jsi utekl z domova, prý jsi něco udělal své tetě," zeptala jsem se zvědavě a Harry se smutně pousmál.
,, Dursleyovi jsou, řekněme, že moc lásky od nich nedostávám, spíš strýčkovy obnošené ponožky...No a přijela na návštěvu jeho sestra, teta Marge, a ta mě nesnáší. Mluvila o mém tátovi, dost...nepěkně, prostě jsem se neudržel a nafouknul ji," řekl s potutelným smíchem.
,, Ty jsi ale číslo, Harry! Kdybych mohla, tak takhle nafouknu Snapa!" smála jsem se spolu s Harrym. ,, Ale utíkat sám ve tmě, to mohlo skončit nepěkně, ještě, že tě mamka našla," dodala jsem už trochu vážněji.,, Původně chtěla, ať zůstanu u vás, ale Popletal chtěl, abych zůstal tady. Myslím si, že to udělal kvůli Siriusi Blackovi," řekl Harry a ve mně hrklo.
,, Harry, co ty vlastně víš, myslím o Blackovi?" vyzvídala jsem zvědavě. Prosím, ať nic neví.
,, Vím jen, že je to vrah, který utekl z Azkabanu," řekl Harry a já jsem si trochu oddychla. Čím méně ví, tím líp, ale jak Harryho znám, nejspíš se to časem stejně dozví.
,, Když jsme mluvili o tom ovládání, taky jsem se jednou neovládla. A zrovna to bylo u Snapa v hodině," změnila jsem téma.
,, Vsadím se, že tě vyprovokoval."
,, No, byla jsem vytočená už před tím, ale on mě dorazil. Podařilo se mi rozbít všechna okna v místnosti," řekla jsem s úšklebkem.
,, Kolik ti strhl bodů?" smál se Harry.
,, Nevím, ale míň než Mrzimoru, protože jedna holka mu vylila lektvar na boty a dostala školní trest," řekla jsem a Harry se zase rozesmál.,, Harry, Selene!" volaly na nás dva známé hlasy z dálky. To jsou Ron a Hermiona!
,, Ahoj!" volali jsme s Harrym sborem.
,, No, konečně, hledali jsme tě v Děravém kotli, tam nám řekli, že jsi venku, byli jsme v Krucáncích a Kaňourech, u Madame Malkinové, až jsme vás našli tady."
,, Jak víš, že bydlím u Děravého kotle?" zeptal se Rona Harry.
,, To taťka," odpověděl Ron. Jistě, pan Weasley přece pracuje na ministerstvu.,, Všichni tě hlídají jako poklad, brachu," smála jsem se a Harry se zašklebil.
,, Páni, Harry, vážně jsi nafouknul svou tetičku?" zeptal se Ron.
,, Ehm, já nechtěl, prostě jsem se neovládl," řekl Harry provinile a Ron se rozchechtal.
,, Tohle je vážná věc, Harry má štěstí, že ho nevyloučili!"zlobila se Hermiona.
,, Copak nevyloučili, já dokonce počítal s tím, že mě zatknou," přiznal se Harry.
,, To by ti Popletal přece neudělal, jsi to ty. To kdybych já nafoukl nějakou svou tetičku, tak by ministerstvo jinak řádilo. Teda až po mamce, ta by mě za to asi zabila," smál se Ron, ,,jo, úplně bych zapomněl, my dneska u Děravého kotle spíme a zítra můžeš jen na nádraží s námi, Hermiona tu spí taky a co ty, Selene?" zeptal se Ron a já se na něj neurčitě podívala.
,, Já nevím, musela bych se zeptat mamky."
,, Bude sranda, uvidíš, zkus mamku přemluvit," vložil se do toho Harry a já se ohlédla na obchod s potřebami pro famfrpál, ze kterého mamka zrovna vycházela.
,, Nazdar Harry, Rone, Hermiono," pozdravila je a sedla si k nám.
,, Mami, nemohla bych přespat u Děravého kotle? Harry, Hermiona a Weasleyovi tam spí taky, zítra bych s nimi jela na nádraží."
,, Vždyť u sebe nemáš věci, Sel," ohradila se mamka.
,, Ale mám," řekla jsem pyšně a poklepala na její malou taštičku opatřenou nezjistitelným zvětšovacím kouzlem. Mamka si povzdechla.
,, Tak dobře, ale pošleš mi sovu, že žiješ."
,, Jsi skvělá mami," řekla jsem a nevinně se usmála. Mamka někam odešla.
,, Selene, nechceš být v pokoji se mnou?" zeptala se mě Hermiona a já to s radostí přijala.
,, Ano, moc ráda," odpověděla jsem s úsměvem.,, Já...madame Pompfeyová mi řekla, žes za mnou každý den chodila a mluvila na mě. Dávalas tam i čerstvé kytky."
,, To nic. Bylas se mnou, když se se mnou Ginny kvůli tomu deníku přestala bavit."
,, Páni, Hermiono, na kolik předmětů to vlastně chodíš?" zeptal se najednou Harry, když viděl, že táhne tři velké tašky plné učebnic.,, Na všechny."
,, Máš taky v plánu letos jíst a spát?" zajímal se Harry a Ron se uchecht.
,, No nic, ještě mi zbývá asi deset galeonů. Táta s mamkou mi dali peníze předem, abych si mohla k narozeninám koupit nějaký hezký dárek," zasnila se Hermiona.
,, Co takhle nějakou knížku?" navrhl Ron s úšklebkem.
,, Ne, měla jsem spíš na mysli sovu," řekla Hermiona otráveně. Nemá ráda, když ji kluci škádlí kvůli škole.
,, Tady vedle je obchod s kouzelnými tvory," poznamenal Harry.
,, Můžeme tam jít, Hermiona si koupí sovu a já se zeptám, jestli by neměli něco pro Prašivku, ten výlet do Egypta jí nějak neprospěl," řekl Ron a já pochopila, jak to myslel, protože jeho krysa vypadala vyzábleji a zuboženěji než dřív. Tak jsme zaplatili za zmrzlinu a zamířili do Kouzelného zvěřince. Vevnitř byl ohromný kravál a ještě větší množství klecí, jejichž obyvatelé krákali, skřehotali, houkali nebo syčeli. Ron přišel k pultu a snažil se sehnat něco pro svou krysu, zatímco já jsem si zvědavě prohlížela sovy. Byly tu všechny možné druhy, taky bych nějakou chtěla. Podobnou, jakou má Harry. Ze snění mě vyrušil výkřik.
,, Křivonožko!" křičela prodavačka na velikého kocoura, která se hnal po Prašivce. Ta vyběhla z obchodu a Ron s Harrym za ní. Já zůstala s Hermionou v obchodě. Ta si chvilku prohlížela Křivonožku a nakonec si ho koupila.
,, Ten je roztomilý," rozplývala se nad kocourem, který jí předl v náručí. Vyšly jsme z obchodu.
,, Ty sis tu bestii koupila?!" zeptal se Ron a s opovržením se na Křivonožku podíval.
,, Není on úžasný? Prodavačka říkala, že ho tam měla už dlouho, toho chudinku nikdo nechtěl."
,, Proč asi," ušklíbl se Ron.
,, Mimochodem, nechal sis tam to krysí tonikum," poznamenala Hermiona a Ron se pro něj vrátil.Je tady další kapitolka, snad se líbila. Budu ráda za votes/ komenty, příjemné počtení vám přeje sprucelady123 :)
ČTEŠ
Znala jsem Siriuse Blacka II ✔
Fanfiction!!!DOPORUČUJU SI NEJDŘÍV PŘEČÍST PRVNÍ DÍL- ZNALA JSEM SIRIUSE BLACKA I !!! Siriuse neprávem odsoudili za vraždu dvanácti mudlů dříve, než mu Helene stihla říct, že čeká dítě. Nezbude jí nic jiného, než se pokusit vychovat ho sama. Její nejlepší pří...