Naše družstvo stálo nastoupené a kapitánka Angie si potřásala rukou se zmijozelským kapitánem Montaguem. Ten hulvát se jí pokoušel rozdrtit ruku, ale neúspěšně. Madame Hoochová je pryč na zdravotní dovolené, takže zápas rozhoduje moje mamka.
,, Nasedněte na košťata!" křikla, vložila si do úst píšťalku a pískla. Čtrnáct košťat se okamžitě zvedlo do vzduchu a camrálu se chopila Angie.
,, A míč má Johnsonová, ta ale umí hrát, no říkám to pořád, ale stejně mi nedá šanci-" rozplýval se Jordan.
,, JORDANE!" vykřikla pohoršeně profesorka Mc Gonagallová.
,, Ach, no, ehm, jistě, takže míč má Johnsonová, vyhnula se Warringtonovi, přihrává Whitové, ta prolétla kolem Montaguea a sakra! Zezadu ji trefil potlouk od Crabbeho, no tak, Weasley, pomsti ji, teda ehm, pardon, Montague chytá camrál a letí přes celé hřiště...á, výborně mířený potlouk od Weasleyho, já to říkal, Montague dostává do hlavy a pouští camrál, kterého se opět chopila Selene Whitová, která dozadu přihrává Katie Bellové, oklamala Warringtona, vyhýbá se potlouku a počkat, copak to diváci zpívají?" zeptal se pro sebe Lee Jordan. Já, jelikož jsem kolem zmijozelské tribuny létala, často jsem ten ohavný škvár slyšela.,, Kdo by se Weasleyho bál,
neumí hrát famfrpál.
Zmijozelem zní chorál:
Weasley je náš král!Ze hnoje se vyhrabal,
nedosáhne na camrál,
k vítězství nás vede dál,
Weasley je náš král..."
Křičela sborově zmijozelská tribuna a bylo mi Rona upřímně líto. Lee se snažil překřičet popěvek, aby Rona alespoň trochu uklidnil. Schválně jsem létala co nejblíže těm zmetkům ze Zmijozelu a s potěšením jsem konstatovala, že po mně vržené potlouky zasáhly právě je. Parkinsonová to schytala do svého buldočího ksichtu. Upřímně jsem se rozesmála. Ron mezitím pustil tři góly. Zkusím bezhůlkovou magii. Zesílím si hlas, snad to vyjde.
,, RONE, NEPOSLOUCHEJ TO, JSI NEJLEPŠÍ, NENECH SE VYVÉST Z MÍRY!" křičela jsem přes celé hřiště a podařilo se mi alespoň na chvíli přehlušit ty idioty. Super, Harry se řítí za zlatonkou, no tak, chyť ji...ano, vyhráli jsme!!! Mamka zapískala a ukončila tak zápas. Ten idiot Crabbe zasáhl Harryho do zad potloukem! Harry spadl na zem a já k němu rychle slétla.,, Harry, jsi v pořádku?" strachovala jsem se.
,, J-jo, hlavně, že jsem chytil zlatonku," sípal.,, Byl to Crabbe, ale hlavně, že jsme vyhráli, byl jsi skvělý!" pochválila ho Angelina.
,, Zachránils Waesleyovi krk, co? V životě jsem neviděl horšího brankáře-" zasyčel Malfoy.
,, A já většího idiota," poznamenala jsem a Harry se uchechtl.
,, Tss, co bychom taky čekali, když se vyhrabal z hnoje, co? Ostatně, jak se ti líbí ta moje písnička, Pottere?" zeptal se Malfoy posměšně. Harry se od něj odvrátil a pozdravil další spoluhráče.
,, Říkal jsem si, co takhle přidat ještě pár veršíčků. Nenapadl nás ale žádný rým na tlustá a ošklivá, to je totiž jeho matka," pokračoval Malfoy a mně se začala vařit krev, o Molly takhle mluvit nebude!,, Mluví z něj závist," poznamenala ledabyle Angelina.
,,... a taky se nám nehodil ubohý budižkničemu, to je jeho otec, abys rozuměl..." mlel si Malfoy dál a mně začínalo tikat v oku, já ho tak zbiju, parchanta, úplně mě svrbí pěsti...
Fredovi a Georgovi došlo, o čem Malfoy mluví. Ztuhli a probodávali ho očima. Tušila jsem, co se stane, bleskurychle jsem Freda chytila za paži.
,, Kašlete na něj, je to idiot, jen závidí, že prohrál, jen ať si nadává, alespoň tím dává najevo, jaký je to posera..."řekla honem Angelina.
ČTEŠ
Znala jsem Siriuse Blacka II ✔
Fanfiction!!!DOPORUČUJU SI NEJDŘÍV PŘEČÍST PRVNÍ DÍL- ZNALA JSEM SIRIUSE BLACKA I !!! Siriuse neprávem odsoudili za vraždu dvanácti mudlů dříve, než mu Helene stihla říct, že čeká dítě. Nezbude jí nic jiného, než se pokusit vychovat ho sama. Její nejlepší pří...