Natrhneme jim ty jejich zmijozelské zadky! ✔

3.7K 250 19
                                    

Blížil se famfrpálový zápas se Zmijozelem a celá škola byla jako na trní. Oliver nás proháněl pětkrát týdně, sotva jsem stíhala se učit, natož psát sáhodlouhé eseje do lektvarů pro Mastňáka Černovláska! Napětí mezi zmijozelskými a nebelvírskými by se dalo krájet. Oliver dokonce ustanovil Harrymu ochranu, aby ho zmijozelští nemohli vyřadit ze hry. Na chodbách se konaly drobné potyčky mezi studenty a dospělo to až do bodu, kdy jeden nebelvírský a druhý zmijozelský skončili na ošetřovně. 
Ano, dnes je to tady! Došla jsem na snídani mezi prvními a měla extrémně bojovnou náladu, Wood nám neustále, teda hlavně mně, opakoval, že musíme zvítězit velkým bodovým rozdílem, což v praxi znamenalo, že se budu muset snažit, aby mě Flint nesmetl z koštěte, chytat přihrávky, opět se snažit vyhnout Boleho Potlouku, střílet, dát gól a tohle opakovat alespoň pětkrát. Nacpala jsem do sebe toast s marmeládou a pak se náš tým přesunul na hřiště. Bylo krásně. Pofukoval jemný větřík a sluníčko svítilo. Oliver zhodnotil podmínky a pak jsme se šli převléct do zářivě červených hábitů. Vyšli jsme ven a ozval se ohlušující jásot.
,, Tady máme družstvo Nebelvíru! Potter, Bellová, Whitová, Johnsonová, Weasley, Weasley a Wood, téměř nejlepší tým, jaký jsme tady viděli za kolik let-" další řeč zanikla v přívalu nesouhlasného bučení ze zmijozelské tribuny. Teď přicházelo družstvo Zmijozelu a mně se stáhl žaludek. Fuj, to jsou ale hromotluci. Co kdyby mě někdo chtěl smést z koštěte? Brr. Musím využít toho, že jsem menší, rychlejší a obratnější.
,, Kapitáni, podejte si ruce!!" zavelela madame Hoochová.

,, Nasedněte na košťata! Tři-dva-jedna..." Hvizd její píšťalky zanikl v jásotu a čtrnáct košťat se zvedlo do vzduchu.
,, Míč má v držení Nebelvír, Katie Bellová z nebelvírského družstva má Camrál a míří s ním přímo ke zmijozelské brance, to vypadá slibně. Katie! Ale, sakra...Camrálu se zmocnil Warrington, který se řítí přes celé hřiště a jako blesk zasahuje Selene Whitová, která má v držení camrál! Tak dělej Selene, páni, super klička kolem Montaguea, pozor Potlouk!" zařval a já se na poslední chvíli sklonila, jinak by mě strefil přímo do spánku, a soustředila se jen na zmijozelskou bránu. Dobře mířená trefa neminula svůj cíl.
,,...A DÁVÁ GÓL!DESET NULA PRO NEBELVÍR!"
,,AU, co to sakra bylo?" křičela jsem a mnula si ruku. Dav začal hlasitě protestovat. Narazil do mě Flint a s jeho vahou...zatraceně, ta ruka dost bolí...Ale zvládnu to, nesmím Olivera zklamat!

,, Pardon, omlouvám se, já ji neviděl!" omlouval se s úšklebkem. To určitě, ty blbečku, pořiď si teda brýle! Křičel můj hlas v hlavě. Hned na to mu dal Fred Weasley odrážečskou holí do zátylku.
,, Ještě jednou jí něco uděláš, tak uvidíš!" řekl mu při tom.
,, Tak to by stačilo! Trestné střílení pro Nebelvír pro bezdůvodné napadení jejich střelkyně! Trestné střílení pro Zmijozel za úmyslné zranění jejich odrážeče!" zaječela madame Hoochová.
,, To ne, slečno!" zavyl Fred a Katie se chystala na střílení. Já jsem měla strach, že by mě ruka zradila, tak jsem raději navrhla ji. 
,, Do toho, Katie! TO JE ONO! OKLAMALA BRANKÁŘE A NEBELVÍR VEDE DVACET NULA!!" hulákal Lee Jordan. Rychle jsem stočila svůj Kulový blesk a skoro jsem ani nedýchala. Olivere, to dáš! Ano, chytil to!! Je to vážně vynikající brankář. 
,, Míč má v držení, vlastně ne, Zmijozel, opět Nebelvír, Katie Bellová drží Camrál a řítí se s ním přes celé hřiště-TOHLE BYL ÚMYSLNÝ FAUL!!"

Zmijozelský střelec se dostal obloukem ke Katie a zatáhl ji za vlasy, že se sotva udržela na koštěti, ale upustila míč. Tohle mě neskutečně namíchlo. Tentokrát budu trestně střílet já! Popadla jsem camrál a nadzvukovou rychlostí letěla celou dobu na pravou obruč, ale v posledním metru jsem to prudce stočila na levou a dala gól!
,,TŘICET NULA, TO VÁS NAUČÍ VY ŠPINAVÍ PODVODNÍCÍ-"
,, Jordane, komentujte nezaujatě-"
,, Říkám, jak to vidím, paní profesorko." Páni, dneska to je snad nejtvrdší hra, co jsem kdy zažila. Viděla jsem, jak se zmijozelští odrážeči pokoušejí Harryho sevřít ze dvou stran, už by se jim to povedlo, kdyby se Harry rychle neřítil vzhůru a jejda! Ty dva zelené zmijozelské tanky to nevybraly a s hlasitým křupnutím se srazily! Lee Jordan se chechtal.
,, Máte smůlu, hoši! U míče je zase Nebelvír, Camrál drží Jonhsonnová-Flint letí vedle ní! Dej mu loktem  Angelino. To byl jen vtip, profesorko. Né, míč má Flint a letí směrem k nebelvírské brance. No tak, ukaž, co umíš Woode! Chyť-" Flint nám však dal gól a Lee zaklel, tak, že se mu Minnie pokusila mikrofon vytrhnout z ruky.

,, Ehm, pardon, paní profesorko, už se to nestane! Takže Nebelvír vede třicet ku deseti." Čím více jsme vedli, tím byli Zmijozelští naštvanější a surovější. Bole- zmijozelský odrážeč, udeřil Angelinu holí a vymlouval se, že si ji spletl s Potloukem, i když, on je takový idiot, že by toho byl schopen. George ho na oplátku praštil do obličeje loktem. Opět byla dvě trestná střílení a my vedli o třicet bodů. 
,, Camrál má v držení Nebelvír, Selene Whitová se na svém Kulovém blesku řítí k bráně Zmijozelu. VY ZBABĚLÍ-" křičel Lee, protože jsem od Derrica dostala takovou ránu do břicha, že jsem upustila camrál a chvíli jsem se jen vznášela, jinak bych se nejspíš pozvracela. Byla jsem v předklonu a držela se za žaludek. Madame Hoochová zapískala trestné střílení a Katie dala gól. Mezitím na mě volal Oliver.

,, Selene, jsi v pořádku?"

Já jsem kývala hlavou, ale ve skutečnosti se mi pořád chtělo zvracet. Sakra Selene, jsi Blacková, vzpamatuj se a natři jim to. Zhluboka jsem se nadechla a napřímila se. Je to padesát deset pro nás. Rozhodla jsem se svůj žaludek ignorovat, nechtěla jsem Malfoyovi a ostatním zeleným tupcům dopřát tu radost. Fred a George kroužili kolem Katie, aby jí zmijozelští odrážeči nemohli zasáhnout. Ti si ale vybrali za cíl Olivera. Oba ho trefili Potloukem do břicha a já myslela, že je snad vlastnoručně uškrtím, měla jsem takový vztek!! Chudák Oliver visel ve vzduchu jako před chvílí já a nemohl popadnout dech. Jelikož to byl těžký faul, bylo další trestné střílení. Ujala jsem se ho já a proměnila jsem. Šedesát ku deseti. Camrálu se chopil Warrington, ale Fred zasáhl a Angelina ho prohodila zmijozelskou bránou. Sedmdesát ku deseti! Harry se chtěl vrhnout vzhůru, ale Malfoy se chytil jeho koštěte. Ten hnusák! Sáhla jsem po hůlce.

,, Conifundus!" řekla jsem a Malfoyovo koště začalo dělat neplechu, ale Harry ztratil Zlatonku. 
,, TY HAJZLE ŠVINDLÍŘSKÁ, TY ŠPINAVČE, PODVODÍNKU SMR..." Lee soptil do mikrofonu všechny možné nadávky. Bylo další trestné střílení. Ujala se ho Angie, ale byla tak rozzlobená, že minula. Celá tribuna bučela nad Malfoyovým chováním. Náš tým byl vzteky bez sebe a Zmijozel se pokusil o ofenzivu. 
,, Angelina Johnsovová získává Camrál, Angelino, leť!" křičel Lee a celé zmijozelské družstvo se za ní pustilo. Já a Harry jsme naše Kulové blesky otočili proti nim, abychom jim zatarasili cestu. Před překážkou tvořenou našimi těly rychle uhýbali a Angie měla volnou cestu.

,, JE TO GÓL! JE TO GÓL!" křičel Lee.
,, Harry, Malfoy!!" zařvala jsem, když jsem viděla, jak se řítí k zemi s triumfálním výrazem. Harry okamžitě pobídl svůj Kulový blesk a pomalu ho doháněl. Harry chytil Zlatonku a stadion explodoval! Letěla jsem k Harrymu, když mě najednou něco ošklivě zasáhlo zezadu do hlavy. Zavrávoral jsem a mé tělo mě přestalo poslouchat. Pomalu jsem se svezla z koštěte a cítila jsem, jak mě někdo chytil. Někdo mě nese v náruči a právě mě položil na zem a odběhl. 
,, Selene, jsi v pořádku? Ten zmetek Bole po tobě hodil odrážečskou hůl. Fred mu šel rozbít hubu. Za nás za všechny. Harry chytil Zlatonku, vyhráli jsme," mluvil na mě Oliver a já se usmála. Oči jsem měla pootevřené, všichni členové našeho týmu skandovali Harrymu.
,, No, je to taky zásluha Selene. Kdyby mě neupozornila na Malfoye, tak Zlatonku chytil on."
,, Fakt?" ptali se mě.

,, No, ehm, tak trochu, ale Harry ji sám chytil, takže vítězství je jeho dílo," řekla jsem a Oliver mě pohladil po hlavě. Opatrně mě položil na zem a někdo jiný mi dal ruku na rameno. Byl to Fred a měl monokl. Přiběhla k nám i Mc Gonagallová a plakala štěstím. Všichni zářili jako sluníčka a dav nesl mě a Harryho k tribuně, kde čekal Brumbál s obrovským famfrpálovým pohárem. Vzlykající Oliver ho předal Harrymu. Byla jsem tak šťastná! Najednou jsem pod havraspárskou tribunou zahlédla obrovského černého psa a podlomila se mi kolena.  Někdo mě chytil a držel kolem pasu. Znovu jsem se podívala, ale pes tam už nebyl. Že bych už trpěla halucinacemi? Otočila jsem se a zpod zrzavé kštice se na mě usmíval Fred s nateklým okem.
,, Jsi v pořádku? Předtím jsi dostala do břicha a pak do hlavy," řekl starostlivě.
,, Frede, to jsi neměl, počkej, Glacius," řekla jsem a vykouzlila jsem kus ledu, zabalila ho do kapesníku a zlehka mu ho přiložila k oku.
,, Sss, díky, to je úleva. Pomstil jsem se mu za Wooda, tebe i Harryho."

,, No, ehm, díky, ale to jsi nemusel."
,, Ale jo," řekl a usmál se svým typickým úsměvem.

Je tady další kapitolka, tentokrát celá famfrpálová! Snad se líbila. Jsem ráda za votes/komenty, jinak pěkné počtení, vaše sprucelady123 :)

Znala jsem Siriuse Blacka II ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat