Hermiona si během snídaně prohlížela noviny a najednou se zamračila.
,, Tajné trápení Harryho Pottera. Možná, že je jiný, něž ostatní, ale prožívá muka dospívání. Od tragické smrti svých rodičů žije čtrnáctiletý Harry Potter v trvalém nedostatku lásky. Uvěřil však, že konečně našel útěchu u přítelkyně, v jejíž společnosti se objevuje už delší dobu- Hermiony Grangerové, dívky z mudlovské rodiny. Netušil, že v životě, už tak plném osobních ztrát, ho čeká další citový šok. Slečna Grangerová, nehezká, ale ctižádostivá dívka, má zřejmě slabost pro slavné kouzelníky, takže ji Harry sám nedokáže uspokojit. Od chvíle, kdy do Bradavic přijel Viktor Krum, chytač bulharského družstva, který se proslavil na mistrovství světa ve famfrpálu, si slečna Grangerová pohrává s city obou chlapců. Krum, kterému záludná dívka úplně popletla hlavu, ji už o letních prázdninách pozval na návštěvu do Bulharska a řekl, že nic podobného k dívce ještě necítil. Nelze ovšem vyloučit, že zájem obou nešťastných chlapců nevzbudily pochybné půvaby slečny Grangerové.
, Je opravdu ošklivá, ovšem nápoj lásky by hravě svedla' míní Pansy Parkinsonová. V tuto chvíli musí příznivci Harryho Pottera doufat, že příště jejich idol věnuje své srdce někomu jinému, kdo si to zaslouží více. V jeho blízkosti se prý také pohybuje i rok mladší milá dívka ze stejné koleje, se kterou se také přátelí. Snad našeho Harryho ochrání před vlivem její starší spolužačky slečny Grangerové. Držme proto slečně Whitové palce. Rita Holoubková."
,, Co to sakra je? Hermiono, ta ženská se tě pokouší zničit!" vyjekla jsem překvapeně.,, To já vím a musím jí vrátit úder! Zamáčknu ji jako švába!" běsnila Hermiona.
,, Hermiono, hlavně si z toho nic nedělej, nejsi ošklivá, vážně ne-"
,, Ale, snad bys ji neutěšovala, Whitová, raději to zkoušej na Pottera, prý máš teď šanci," ozval se za mnou hlas Pansy Parkinsonové. Tahle kravka už mi slušně lezla na nervy.
,, Alespoň jednou prokaž, že nemáš v hlavě jenom piliny, a zavři hubu, Parkinsonová!" křičela jsem na ni, že to bylo slyšet přes celou Velkou síň. Pansy se zašklebila a vyběhla ze síně.
,, Páni, to bylo dobrý," zašeptala Hermiona a já jsem se zděsila, že jsem klela tak nahlas.
Sníh se v malých chomáčcích snášel k zemi a já mířila do Prasinek, abych si trochu vyčistila hlavu. Byla jsem dost naštvaná a za Džinem v lahvi jsem se posadila na lavičku a užívala si, že tady není žádná blbá Holoubková, ani Parkinsonová. Zavřela jsem oči a opřela se. Někdo si ke mně přisedl, já sebou trhla a otevřela oči. To snad ne! Ze všech lidí se tady musel zjevit zrovna tenhle vybělenej šašek!
,, Přišel ses mi vysmívat, Malfoyi? Jen do toho," ucedila jsem kysele.
,, Výjimečně ne. Četl jsem ten článek. Snad máš dost rozumu a nebudeš se s Potterem zahazovat, sestřenko-"
,, Neříkej mi sakra sestřenko! Můj táta od své rodiny odešel a dobře udělal, stejně jako teta Andromeda!! Nechci s vámi mít nic společného! A teď bych ocenila, kdybys vypadnul, jinak tě zakleju tak, že tě ani Pomfreyová nedá do kupy."
,, Pozdě. Asi by se ti nelíbilo, kdyby se všichni dozvěděli, kdo tvůj táta vlastně je. Možná, že by tvou mamku vyhodili z ministerstva-"
,, Hodláš mi vyhrožovat, Malfoyi? Zkus cokoli a budeš litovat, žes mě kdy poznal," ucedila jsem
,, To jistě, Blacková."
,, Mysli si, co chceš. Jsi jenom nechutnej vyděrač!" řekla jsem naštvaně, žduchla ho a chtěla jsem vstát, ale on mě přitlačil zpátky. Zrychleně jsem dýchala a čekala, co udělá.
ČTEŠ
Znala jsem Siriuse Blacka II ✔
Fanfiction!!!DOPORUČUJU SI NEJDŘÍV PŘEČÍST PRVNÍ DÍL- ZNALA JSEM SIRIUSE BLACKA I !!! Siriuse neprávem odsoudili za vraždu dvanácti mudlů dříve, než mu Helene stihla říct, že čeká dítě. Nezbude jí nic jiného, než se pokusit vychovat ho sama. Její nejlepší pří...