Dopis a tátova hlava v ohni ✔

3K 222 8
                                    

Školní rok pomalu ubíhal a já si začala zvykat, že je mamka zase ve škole a taky, že se ten idiot Malfoy stal prefektem. Teď mi bude moct napařit trest, kdybych se k němu náhodou chovala "neslušně". Kapitánkou našeho družstva se stala Angelina a v pátek byl konkurz na brankáře, protože Oliver vyšel školu. Ten post nakonec získal Ron. Na prvním tréninku se ovšem moc nepředvedl. Vím, že byl nervózní, protože na tribuně seděl Zmijozel a měl na nás hloupé poznámky. Když jsem ho viděla s Harrym, šlo mu to dobře. Trápí mě článek v Denním věštci. Psal, že se táta zdržuje v Londýně, což je pravda. Taky mi otravuje život ta odporná ropucha, Umbridgeová. Jenom kvůli tomu, že jsem svou hůlku nechala na lavici, mi udělila školní trest. Musela jsem psát jakýmsi hnusným brkem, který mi nápis vyrýval do kůže. Letos se máme učit o kletbách, které se nepromíjejí. ,Jelikož byla výuka tohoto předmětu neuspokojivě nevyrovnaná, budeme se řídit plánem pečlivě sestaveným ministerstvem' bla,bla, bla. Tak jsem se těšila, až si na Parkinsonové vyzkouším Imperius a donutím ji políbit školní záchod...ne, to bych neudělala, i když...Učitelé nám navalili úkolů jako much a každý den jsem chodila spát po půlnoci. Musela jsem stíhat famfrpálové tréninky, při kterých nám někdy pomáhala mamka. Vůbec se netěším na příští rok, to budu skládat NKÚ. Moje mamka měla vážně dobré výsledky, tak se mohla stát bystrozorkou. Co když ji zklamu? Ne, nesmím na to myslet. Mysli na tu esej, mysli- Uslyšela jsem zaťukání na okýnko, to je přece Oliverův puštík Apolon! Rozbušilo se mi srdce, když jsem v prstech držela obálku a vytahovala z ní dopis. 

Milá Selene,

děkuji za tvůj dopis, jsem rád, že družstvo převzala Angelina. Doufám, že se ti dobře daří. Přikládám dva lístky na náš příští zápas, kdyby ses náhodou chtěla jet podívat a vzít ještě někoho. 

S pozdravem

Oliver

Složila jsem dopis, vytáhla z obálky lístky a sedla si ke stolu, abych napsala odpověď.

Milý Olivere,
děkuji moc za lístky, budu se snažit si na ten zápas udělat čas. Opatruj se
.

S pozdravem

Selene

PS: Brankářem se stal Ron Weasley. 

Dopis jsem poskládala do obálky a vložila ho do zobáku jeho sově. Kéž by tady byl. Seděli bychom spolu na pohovce a povídali si. Já bych pozorovala, jak se oheň v krbu zrcadlí v jeho krásných očích a on by mi vyprávěl o jeho nejnovější taktice proti Zmijozelu...

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

Už je kolem půlnoci a ve společence už sedí jen trio a já. Sedím v křesle u ohně a mrzutě píšu esej do lektvarů. 

,, Zatracený Srabus, tohle budu psát do rána," zanadávala jsem a slyšela jsem uchechtnutí. Podívala jsem se do ohně a v něm byla tátova hlava. Měla jsem co dělat, abych nezačala ječet. Podařilo se mi ovšem vylít lahvičku s inkoustem na bílou košili.

,, Vážně díky, tati, pulírexo,"  zamumlala jsem a košile byla čistá.

,, Sel, říkala jsi něco?" zeptal se mě Harry unaveně.

,, Jo, ehm, koukni do ohně," řekla jsem a Harry se nahrnul k ohništi.

,, Siriusi!" 

,, Harry, musel jsem ti odpovědět na tvůj dopis a tohle byl jediný způsob, který mě napadl. Řekni mi, ta jizva tě pořád bolí?" zachraptěl táta.

,, No, jenom občas-"

,, Vím, že to není nic příjemného, ale s ostatními jsme se shodli, že to není nic, s čím by sis měl lámat hlavu. Pobolívala tě celý minulý rok, ne?" zeptal se táta.

,, To ano, Brumbál říkal, že k tomu dochází pokaždé, když Voldemort prožívá něco silného," odvětil Harry.

,, Víš, teď, když se vrátil, bude tě ta jizva jistě bolet častěji," zhodnotil táta.

,, Myslíš, že to nemělo nic společného s Umbridgovou, když se mě dotkla?" ptal se Harry.

,, Pochybuji o tom. Hodně jsem toho o ní slyšel, ale pochybuji, že by patřila k Smrtijedům," opáčil táta.

,, Hnusná je na to dost," prohlásil chmurně Harry.
,, Vím ale, že je to odporná stvůra, nechtěli byste slyšet, jak o ní mluvil Remus."

,, Lupin se s ní zná?" zeptal se Harry. 

,, Ne, ale před dvěma lety sepsala něco k zákonu o vlkodlakům, díky kterému nemá prakticky šanci najít práci."

,, Co má proti vlkodlakům?" zeptala se pohotově Hermiona.
,, Nenávidí křížence. Vedla i kampaň, aby byli odděleni jezerní lidé. Jak vůbec vypadá její vyučování, učí vás zabíjet křížence? " ušklíbl se táta.

,, Vůbec nám nedovoluje používat hůlku," vložila jsem se do toho.

,, Vám taky?" zeptal se Ron.

,, Jo. Nějak jsem ji zapomněla schovat a potom, no, ehm-"

,, Co?" zeptali se všichni tři a já si stáhla rukáv. Musím poslouchat příkazy své profesorky. Tohle jsem měla vyryté na hřbetu ruky. 

,, Proboha, ty taky? Harry, musíte to ohlásit!" vybuchl Ron a Harry si schoval ruku.

,, Harry, ukaž mi tu ruku!" nařídila Hermiona a chytila ji.

,, Nemám vykládat lži," vydechla a všichni jsme se zadívali na Siriuse.
,, Panebože. Ta šereda má ale jasný plán. Popletal nechce, aby jste se vyškolili v boji. Myslí si, že Brumbál buduje kouzelnickou armádu, aby převzal Ministerstvo."

,, To je přece šílené."

,, To ano, ale Popletal to nemá v hlavě v pořádku."

,, Siriusi, neviděl jsi něco o Brumbálovi v Denním věštci?"

,, Nevím, nikoho z Řádu jsem už týden neviděl, jsem v domě sám s Kráturou," řekl trpce. Určitě mu chybí máma. Ta jediná byla schopná ho dostat z chmurných myšlenek a když je teď tady bez něj, musí to být těžké. 

,, Mimochodem, kdy máte další návštěvu Prasinek? Tak mě napadlo, že by..." začal táta.

,, NE!" vykřikli jsme všichni naráz.

,, Tys nečetl Denního věštce?" zeptala se ho Hermiona.

,, Ach tak, ty myslíš tohle...to oni jen tak čeří vodu, nic neví-" řekl táta.

,, Jistě, ale my si myslíme, že tentokrát ví. Z něčeho, co Malfoy říkal ve vlaku, jsme usoudili, že tě na tom nádraží poznal, raději se tady neobjevuj, co kdyby tě znova uviděl-" řekl Harry.

,, Dobrá, dobrá, je mi to jasné," řekl táta a vypadal dost dotčeně. ,, To byl jen takový nápad. Myslel jsem, že byste mě rádi viděli."

,, To bych opravdu moc rád, ale nechci, abys byl znova v Azkabanu!" 

Nastala odmlka a tátovi se na čele udělala vráska. Pohlédl na mě a já se přes únavu pokusila o úsměv.
,, Podobáš se otci míň, než jsem myslel...právě to riziko by Jamese bavilo," řekl chladně, až jsem se divila, že takový tón hlasu vůbec použije na Harryho.

,, Poslyš," začal Harry.

,, Promiň, ale už musím pryč, Krátura jde po schodech," zahuhlal a zmizel. Bylo nám jasné, že lhal. Chudák. Nejspíš byl příliš dlouho sám.


Znala jsem Siriuse Blacka II ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat