Odhaleni? ✔

2.8K 200 7
                                    

,, Selene, víš, že je dneska další schůzka BA?" zeptala se mě Hermiona u snídaně a já jen přikývla. Už jsem se těšila. Nevím, co dneska přesně budeme dělat, ale určitě se opět budeme v něčem zlepšovat. Už si na hodinách připadám hloupě, jak mě Harry pořád chválí. Raději už nikoho neomračuju, protože je moje kouzlo tak silné, že chudáka, co stojí proti mně, odhodí několik stop dozadu a je potřeba hodně úsilí, abychom ho probrali. Expelliarmus mi také jde. Překážecí kouzlo (Impedimenta) zvládnu též a jediné, co mi zbývá zvládnout, je fyzický Patron. Zakousla jsem se do svého toastu s marmeládou a napila se dýňového džusu. Všichni z pátého ročníku se připravují na NKÚ a jsou jako na trní. Jejich nervozita je až nakažlivá. 

Během dnešní hodiny bylinkářství jsme s Ginny stříhaly suché listy mandragor a obě jsme se nemohly dočkat večera, až bude další hodina Brumbálovy armády.

,, Sel, jdeš dneska večer, ty víš kam?" zeptala se mě rozechvěle Ginny.
,, Jasně, snad se konečně naučím fyzického Patrona. Zatím se mi povedla jenom taková stříbrná mlha."
,, Tobě to určitě půjde hned. Tvoje Mdloby na tebe a Expelliarmus jsou vážně dobré, moc dobré. Jsi na tom skoro tak dobře jako Harry. Jsem si jistá, že se ti ten fyzický Patron taky povede," řekla Ginny.
,,Ginny, ty jsi taky dobrá,fakt," řekla jsem povzbudivě.

,, Díky, ale ne tak, jako ty," povzdechla si.
,, Neříkám, že mi tvá pochvala nelichotí, ale nepodceňuj se. Jestli chceš, tak budu dělat, že mi to nejde," řekla jsem s úsměvem, ale Ginny se zamračila.

,, Prosím tě. Půjdeme tam teda spolu?" zeptala se a já zmateně zamrkala.
,, Ehm, ty tam nejdeš s Michaelem?" opáčila jsem.

,, No, o tom jsem s tebou taky chtěla mluvit. Vypadá to, že jsme se asi rozešli. Nějak jsme si nerozuměli. A navíc, vyčítal mi, že jsem lepší v odzbrojovacích kouzlech," povzdechla si Ginny.

,, Tak je idiot. Ach ta mužská ješitnost. Dobře, žes mu dala kopačky," řekla jsem a pohladila ji po rameni.
,, Máš úplnou pravdu," zamumlala a smetla si ze zástěry hlínu.

Konečně! Je večer a já se s Ginny ostražitě plížím chodbami až k místu, kde je vchod do Komnaty nejvyšší potřeby. Když se před námi objevily dveře, tak jsme natěšeně vešly dovnitř. Pár lidí už tady bylo a Harry se v rohu o něčem bavil s Hermionou.

,, Nazdar, Harry!" pozdravily jsme sborem. Harry se k nám otočil a pousmál se.

,, Ahoj Sel, ahoj Ginny," pozdravil nás a pohrával si s hůlkou.
,, Co budeme dneska dělat?" zeptala jsem se.
,, Zkusíme Patrona, že, Harry?" řekla Hermiona.
,, Ano, ale nejdřív si zopakujeme všechna kouzla, která jsme se zatím naučili," řekl Harry jako zkušený učitel.
,, To je dobře," usmála jsem se a poodešla. 
,, AHOJ, VŠECHNY VÁS VÍTÁM NA DNEŠNÍ HODINĚ! POPROSÍM VÁS, ABYSTE UDĚLALI DVOJICE, PROCVIČÍME SI VŠECHNA OBRANNÁ KOUZLA!" křičel Harry, aby ho všichni slyšeli. Postavila jsem se naproti Ginny, která se na mě nervózně podívala.

,, Sel, neodnesou mě pak na ošetřovnu, že?" zakňourala. 
,, No, pokusím se nesoustředit, abych tě nezasáhla," smála jsem se, ale pak mi došlo, že má fakt strach.

,, Tak dobře," pípla. 
,, Začni," povzbudila jsem ji. 

,, Mdloby na tebe!" vykřikla Ginny a já její kouzlo vykryla štítem jen tak, aby se neřeklo. Trošku jsem zavrávorala a zakašlala, aby se zdálo, že mě to praštilo do hrudi.

,, Mdloby na tebe," řekla jsem celkem ledabyle a mé kouzlo nebylo moc silné. Harry to přešel bez povšimnutí. On ví, co dokážu. Kouzlo sice Ginny zasáhlo, ale neomdlela. Jenom upadla, ale hned se zase postavila a pokusila se mě odzbrojit.

,, Expelliarmus!" zahřměla a já jejímu kouzlu uskočila.

,, Expelliarmus," řekla jsem polohlasně a její hůlka jí vyletěla z ruky a já ji ve vzduch zachytila.

,, Sakraaaaa," zaklela a šla si pro hůlku.

,, To je o tréninku a taky trochu o psychice. Kdyby před tebou stál někdo, koho považuješ za slabého soupeře, tak si myslím, že by ti to šlo líp, měla bys větší sebevědomí. Tak se vykašli na to, že jsem před tebou já a představ si, že jsem Umbridgeová, jen do mě!" řekla jsem a Ginny zamrkala.

,, MDLOBY NA TEBE!" vykřikla najednou a já to schytala do prsou. Obestřela mě tma. Po chvíli prázdné nicoty jsem ucítila, jak mě někdo políčkuje na tvář.
,, S-Sel, prober se!" třásla mnou Ginny.
,, Uklidni se, Ginevro, jsem v pohodě. Raduj se, vždyť jsi mě ukázkově omráčila," blekotala jsem, když jsem se hrabala do sedu.

,, Ale-" protestovala. 

,, Mlč už," řekla jsem se smíchem a ona mi pomohla na nohy.
,, Selene má pravdu, přestaň se podceňovat, Gin," ozval se Harry a Ginny se zazubila.

,, Jasně, Harry, jdu na to!" cukrovala Ginny a já se ušklíbla.
,, Harry, nechtěl bys teď chvíli být ve dvojici s Ginny? Já jdu za Nevillem, slíbila jsem mu to," navrhla jsem a zamrkala jsem při tom na Ginny. Viděla jsem ošklivý pohled Cho Changové, ale bylo mi to jedno. Ať se šklebí, jak chce. Poslední dobou pořád jenom brečí. Zamířila jsem k Nevillovi, který se na mě rozpačitě usmál. Poslední dobou dělá vážně velké pokroky. 
,, Co chceš cvičit?" zeptal se po chvíli.
,, Co třeba překážecí kouzlo?" navrhla jsem.

,, Proč ne. Chceš začít?" zeptal se mě gentlemansky.

,, Klidně. Běž na druhou stranu a rozejdi, nebo jestli chceš, rozběhni se ke mně," instruovala jsem ho.
,, Tak dobře," řekl a poodešel. Načež se proti mně rozběhl.
,, Impedimenta!" křikla jsem.

,, P-prot-aaa,"  vykřikl Neville a jako by narazil do neviditelné stěny, která ho odhodila dva metry dozadu. 
,, Jsi v pořádku?" zeptala jsem se úzkostně.

,, Jo, jasně, můžu teď já?" vyhrkl Neville a oprášil si svetr.

,, Samozřejmě," řekla jsem a rozběhla se proti němu.
,, Impedimenta!" křikl.
,, Protego!" řekla jsem rychle a ucítila jen slabý odpor. Dokázala jsem doběhnout až k němu.
,, Ach jo."
,, To neva, Neville. Kdybych nevěděla, že trénujeme překážecí kouzlo, takhle rychle bych asi nezareagovala," konejšila jsem ho.

,, HEJ, VŠICHNI, ZATÍM DOST!" volal Harry a souboje ustaly.
,, Tak, teď si zkusíme Patrona," řekl a všechno nám o něm vysvětlil. Pátrala jsem v mysli a našla vzpomínku. Poprvé jsme byli rodina. Já, táta a máma. Byli jsme všichni tři v jednom pevném objetí. Zavřela jsem oči.
,, Expecto patronum," řekla jsem a ze špičky mé hůlky vystřelil pruh stříbrného světla, který se začal formovat do nějakého zvířete. Můj patron je kůň? Počkat, ne, jednorožec?  Takže můj patron je jednorožec? Páni, ten je ale krásný! Ginny se Patron taky povedl. Jejím Patronem je kůň a mým jednorožec, no nejsme my nejlepší kamarádky? Najednou někdo přišel, Dobby! Chvíli mluvil s Harrym, který se začal mračit.
,, VŠICHNI RYCHLE NA KOLEJE, JDE SEM UMBRIDGEOVÁ!" křikl a já popadla Ginny. Protože jsme byli nejblíže ke dveřím, vyběhly jsme jako první a co nejtišeji jsme se snažily dostat k Nebelvírské věži. Po chvíli jsme uslyšely hlasy. Rychle jsem Ginny zatáhla za jednu sochu a čekala, až kolem nás projdou. Celá jsem se třásla z toho, co by se stalo, kdyby nás našli. Naštěstí se tak nestalo a po pár minutách běhu jsme se vydýchávaly před obrazem Buclaté dámy. Sdělila jsem jí heslo. Plácla jsem sebou na postel v dívčích ložnicích a myslela si, že jsme z toho vyvázly. 


Znala jsem Siriuse Blacka II ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat