Svatba Billa a Fleur ✔

2.8K 206 45
                                    

Svatba Billa s Fleur se blížila a v Doupěti panoval pořádný chaos. Molly měla hlavu plnou starostí a všechny v domě úkolovala od rána do večera. Sice se mi nechtělo, ale nechtěla jsem být nevděčná, vždyť u nich přece bydlím. Tak jsem vázala květiny, utírala prach, převlékala postele a tím, že jsem mohla zdobit dort, mi zřejmě teta Molly prokázala velkou důvěru, protože nikdo jiný na něj nesměl ani sáhnout. Už dneska se koná obřad a všude je zatracený zmatek. Zrovna jsem si oblékala šaty, když do pokoje vrazil Fred. Naštěstí se mi je povedlo zvednout tak, aby neviděl moji holou hruď, ale zapnout jsem si je už nestihla. 
,, Neumíš klepat?" křikla jsem na něj s rudým obličejem. On se jenom uchechtl.

,, Však jsem nic neviděl...škoda," dodal a místo toho, aby odešel a zavřel za sebou dveře, se rozešel směrem ke mně.

,, Já ti dám škoda!" řekla jsem nakvašeně a hodila po něm polštář. On ho chytil.

,, Ty šaty se určitě musí špatně zapínat, ukaž," řekl a než jsem stihla zaprotestovat, tak už byl za mnou. Lehce vzal do prstů ramínka a vrátil mi je na ramena. Pak uchopil zip a šaty mi jedním táhlým pohybem zapnul. Potom mi omotal ruce okolo pasu a položil si hlavu na moje rameno. Jeho horký dech mě šimral na krku a já věděla, že každou chvíli zčervenám. Cítila jsem nával horka všude, kde se mě dotýkal. 

,, Frede, ty prevíte," vydechla jsem, ale na víc jsem se nezmohla. On mi moc nepomáhal, protože mi dal pusu za ucho. 

,, D-dost," šeptla jsem, ale místo toho, aby mě poslechl, tak mi pusinkoval krk od ucha až ke klíční kosti. Srdce mi bilo jako splašené a zrychleně jsem dýchala. Pak najednou přestal a rozesmál se, když uviděl můj rudý obličej.

,, Opravdu mám přestat? Vypadáš, že by sis dala líbit ještě!" smál se a já ho bouchla do ramene.

,, To teda nevypadám, musím pomáhat tetě Molly, určitě mě hledá! A-a...vůbec, musím se nachystat, tak padej, určitě tě taky shánějí!" vyjekla jsem a on se smíchem odešel. Proč mi tohle dělá? Nejhorší je, že měl pravdu, hrozně jsem chtěla, aby nepřestával. Sel, soustřeď se! Opláchla jsem si obličej studenou vodou, abych se zbavila ruměnce.  Měla jsem starorůžové šaty s volánky a k nim lodičky ve stejné barvě. Učesala jsem si nízký drdol a navlnila pramínky okolo tváře. Trochu jsem si zvýraznila oči a sešla dolů. Obřad se blížil a já se posadila vedle Hermiony, které to mimochodem moc slušelo. Ginny se sestrou Fleur šly za družičky. Bill byl nachystaný u oltáře a trpělivě čekal na svou vyvolenou. Na chvíli jsem si představila, že se budu vdávat...fuj, no to ne, ježiš...organizace mé svatby by se jistě ujala Molly a já bych skončila s obrovskou slávou pro dvě stě lidí. A hlavně - nemám ženicha. Fňuk. Raději jsem se probrala ze svých myšlenek a mrkla se dozadu. Fleur byla tak nádherná! Vypadala jako víla, princezna z pohádky. Skoro bych ji Billovi záviděla. Teda až do chvíle, než by otevřela pusu. Během celého obřadu bylo slyšet štkaní tety Molly a paní Delacourové. Koutkem oka jsem pozorovala Freda a zachytila jsem jeho pohled. Zatřepala jsem hlavou. Obřad skončil a Fleur s Billem se odebrali na taneční parket. Začala hrát hudba a já přemýšlela, jestli mě někdo vyzve k tanci. V jednu chvíli se ke mně blížil jeden vzdálený bratranec Weasleyových.

,, Ahoj, jsem Fabián, smím pr-"

,, Odpal, bratránku, ona je moje," ozval se honem Fred a zastoupil svému příbuznému cestu. Já se na něj omluvně usmála. 

,, Smím prosit, Zelenoočko?" zeptal se mě Fred a já si povzdechla. 
,, Tak dobře," houkla jsem a přijala jeho rámě. Došli jsme doprostřed parketu a přidali se k dalším tančícím párům. Zrovna hrála pomalá hudba, dalo by se říct, že ploužák.
,, Došlo mi, že jsme spolu vlastně nikdy netančili, zajímalo mě, jaké to je," řekl Fred s úsměvem a já sklopila pohled. 

Znala jsem Siriuse Blacka II ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat