Členové řádu sem před několika dny přepravili Harryho a já byla ráda, že je konečně v bezpečí. Jeho disciplinární řízení proběhlo sice trochu pod tlakem, ale byl zproštěn všech obvinění a směl se znovu vrátit do Bradavic. Sirius byl zamlklejší, náladovější a mrzutější než předtím. Často seděl s Klofanem v pokoji jeho matky a já jsem se s ním potkala maximálně v ložnici, když sebou praštil na postel a snažil se rychle usnout, než jsem se ho stihla začít vyptávat. Už mě to štve. Myslím si, že je prostě otrávený, že musí být zavřený v tomhle domě. Když jsme se dneska odpoledne potkali v obývacím pokoji, tak jsem se k němu posadila na pohovku.
,, Siriusi, trápí tě něco?" zeptala jsem se jemně a chytila jeho dlaň.
,, N-ne, proč?" opáčil.
,, Chováš se, jako by tě něco trápilo, i Harry si toho všiml. Dokonce si myslí, že by tě potěšilo, kdyby ho vyloučili a mohl jsi s ním zůstat-" řekla jsem, ale on mě přerušil.
,, Cože? To je přeci hloupost-" vypálil.
,, Já vím, ale ten chlapec přemýšlí, proč jsi najednou takový a je přirozené, že ho napadne i tohle. Chápu, že ti připomíná Jamese a doufáš, že ho v něm zase najdeš, ale James...James je pryč, lásko, a Harry je ještě chlapec, navíc ve velkém nebezpečí. Určitě musí být v hloubi duše vyděšený a potřebuje veškerou podporu, kterou mu můžeme dát. Musíme být silní. Budeme silní pro něj, ano?" řekla jsem a Sirius mě přitáhl k sobě.,, Prostě mám o něj strach. Vím, že je v Bradavicích Brumbál, ale..." začal, zatímco já ho hladila po zádech.
,, Já vím," řekla jsem a on se mi stulil na klín.
,, Mami, mami, přišel ti dopis z Bradavic!" volala Sel a já se na ni překvapeně podívala.
,, Cože? Neprovedla jsi nic?" zeptala jsem se podezřívavě.
,, Jistě, že ne!" řekla kysele a podala mi obálku s pečetí Bradavic.
Vážená slečno Helene Leandro Whitová,
jelikož madame Hoochová, učitelka létání a organizátorka famfrpálových zápasů, odcestovala na zdravotní dovolenou, dovoluji si její místo nabídnout Vám.
S přáním pevného zdraví
Ředitel Školy čar a kouzel v Bradavicích, Albus Percival Wulfric Brian Brumbál
,, Co ti píšou?" zeptal se zvědavě Sirius.
,, Páni, Brumbál mi nabízí místo!" řekla jsem nadšeně.
,, Vážně? Tak to bys mohla dát na Harryho pozor-" řekl Sirius o něco veseleji.
,, Samozřejmě," nenechala jsem ho domluvit, protože Harry právě scházel ze schodů.
,, Nazdar, Harry, hádej, kdo bude učit v Bradavicích?" zahlaholila jsem a on se na mě široce usmál.
,, Ty? Tak to bude super! Doufám, že nás budeš mít na obranu-" rozvášnil se, ale já ho přerušila.
,, To bohužel ne, převezmu úvazek madame Hoochové."
,, Škoda, ale i tak, alespoň si na nás Zmijozel nedovolí," ušklíbl se Harry a já přikývla.
Odpoledne se konala oslava na počest Hermiony a Rona, protože se stali školními prefekty. Během večeře jsme se celkem nasmáli.
,, Na zdraví Rona a Hermiony, nových nebelvírských prefektů!" pozvedl číši pan Weasley a všichni jsme si připili.
,, Já osobně jsem to na prefekta nikdy nedotáhla," poznamenala Dory rozjařeně, když jsme si sedali k jídlu, ,,ředitel mé koleje říkal, že mi tomu chybí jisté nezbytné předpoklady."
,, Jaké?" zajímala se Ginny.
,, Například umět se slušně chovat," řekla a Ginny se Sel vyprskly smíchy.
,, A co ty, Siriusi?" zeptala se Ginny a tentokrát jsem vyprskla spolu s ním a Remusem já.,, Nikoho by v životě nenapadlo jmenovat mě prefektem. Byl jsem příliš často s Jamesem na nějakém školním trestu. Odznak dostal Lupin, to byl náš vzorný žáček," ušklíbl se Sirius.
,, Řekl bych, že Brumbál nejspíš doufal, že se mi je podaří zkrotit, ale očividně jsem zklamal," usmál se Remus.
,, A co ty, Helene?" obrátila se ke mně a já se usmála.
,, No, já jsem prefektka nebyla, i když jsem asi mohla být. Moje kamarádka Lily byla lepší, ale mně to nevadilo. Spíš jsem ji litovala, že musí chodit na hlídky s Potterem. Ti dva se neustále hádali. James ji zval na rande a Lily po něm metala kletby," řekla jsem a uslyšela jsem zachichotání.
,, Naši se nesnášeli?" zeptal se mě udiveně Harry.,, No, tvůj táta byl do tvojí mámy úplný blázen, ale tvoje mamka ho nemohla ani vystát. V sedmém ročníku se to nějak zlomilo," řekla jsem s potutelným úsměvem.
,, Evansová si s Dvanácterákem užila," uchechtl se Sirius.,, To jo," přitakali jsme já a Remus.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Většina se už vytratila domů, nebo do peřin, jen já a Molly jsme doklízely poslední kousky nádobí z oslavy.
,, Helene, běž spát, já vyřídím ještě toho bubáka," řekla Molly unaveně.
,, Nemám jít raději s tebou?" zeptala jsem se starostlivě.
,, Ne, to je v pořádku," řekla a odešla. Prostě mi to nedalo a kradla jsem se tiše za ní. Čekala jsem za zavřenými dveřmi a potom jsem uslyšela vzlyky. Rychle jsem vběhla dovnitř. Na zemi ležel Ron a byl mrtvý. Počkat, to není možné, Ron je přece dole...to je bubák!,, Ne! RIDDIKULUS!" křikla.
Prásk! Bubák se proměnil v mrtvého Billa. Prásk! Teď ležel na zemi Arthur.
,, Molly, ustup!" křikla jsem na ni a to už přiběhli i Remus se Siriusem. Stoupla jsem jsi před Molly a netušila jsem, v co se můj bubák promění. Prásk! Přede mnou stál mladý Lucius Malfoy.
,, No tak, musím tě mít dřív než ten krvezrádce!" řekl svým nechutným hlasem a chtěl na mě vztáhnout ruku.
,, RIDDIKULUS!" křikla jsem a představila si Malfoye v dámském baletním trikotu, s copánky a makeupem. Přiběhli i ostatní a když viděli mého bubáka, šíleně se rozřehtali, až se bubák rozplynul.,, To bylo fakt dobrý!" pochválila mě dvojčata, ale Molly pořád ještě slzela. Objala jsem ji a ona mi položila hlavu na rameno.
,, Helene, jsem hloupá, bojím se...celá rodina je v Řádu, co by se stalo s Ronem a Ginny-"
,, Klid, nic se nestane, ale kdyby náhodou...samozřejmě bychom se o ně postarali."
,, D-děkuju," vzlykala Molly. Taky mám strach o všechny tady, jsou jako moje rodina. Snad to ve zdraví přežijeme.
ČTEŠ
Znala jsem Siriuse Blacka II ✔
Fanfiction!!!DOPORUČUJU SI NEJDŘÍV PŘEČÍST PRVNÍ DÍL- ZNALA JSEM SIRIUSE BLACKA I !!! Siriuse neprávem odsoudili za vraždu dvanácti mudlů dříve, než mu Helene stihla říct, že čeká dítě. Nezbude jí nic jiného, než se pokusit vychovat ho sama. Její nejlepší pří...