Bitva o Bradavice 2/2 ✔

3.3K 238 56
                                    

Ráno po bitvě bylo až děsivě tiché. Klimbala jsem na lavici ve Velké síni. Najednou se mnou někdo zatřásl. Byla to Ginny.
,, Sel, venku se něco děje!" řekla úzkostně a spolu s ostatními přeživšími jsme vyšli před hrad. Průvod s Voldemortem v čele se blížil. Několik Smrtijedů drželo svázaného Hagrida, v jehož náruči nehybně spočívalo něčí tělo.

,, K-koho to Hagrid nese?" zeptala se Ginny rozechvěle. Já ale s hrůzou zjistila, kdo to je. Byl to Harry.
,, Ne!" vydral se srdceryvný výkřik z hrdla profesorky Mc Gonagallové a nějaká žena se zasmála krákavým smíchem. Bellatrix. 
,, Ne!" vykřikla jsem a do očí se mi vedraly slzy. 
,, Ne!" křičela Ginny.

,, Harry! Harry!" vykřikli Ron, Hermiona a Neville současně a jejich hlasy zazněly ještě srdceryvněji. Postupně se k nim přidali i ostatní a začali Smrtijedy zasypávat nadávkami.
,, Ticho!" vřískl Voldemort a z jeho hůlky vylétl proud světla, který všechny umlčel.
,, Je po všem! Polož ho, Hagride, sem na zem k mým nohám, kam patří! Vidíte? Harry Potter je mrtvý! Nikdy nic neznamenal, byl to jen kluk, který za sebe nechal obětovat jiné!"
,, Porazil tě!" zařval Ron a ostatní znovu začali pokřikovat, dokud je Voldemort opět neumlčel. 

,, Byl zajat a zabit, když přede mnou prchal! Chtěl si zachránit svou vlastní kůži!" křikl s vítězoslavným úšklebkem. Najednou z davu vyběhl Neville a pokusil se Voldemorta zasáhnout nějakým kouzlem.
,, Kdopak se mi to postavil? Kdo se dobrovolně uvolil předvést ostatním, co se stane těm, kteří neustanou v boji, protože je bitva ztracená?" zeptal se tichým syčivým hlasem Voldemort a Bellatrix se potěšeně zachechtala.

,, To je Neville Longbottom, můj pane. To je ten syn těch dvou bystrozorů, vzpomínáte si na ně?"

,, Ach ano, vzpomínám si. Ty jsi ale čistokrevný čaroděj, ne, můj milý statečný chlapče?" zeptal se Nevilla, který se zvedl ze země, byl neozbrojený a hleděl mu přímo do očí.
,, A co má být?" odsekl.

,, Je vidět, že máš odvahu a navíc jsi ze vznešeného rodu. Byl by z tebe skvělý Smrtijed."

,, Nikdy!" vykřikl Neville znechuceně.

,, Tak tedy, myslím, že se vrátím k původnímu plánu. Můžeš si za to sám," dodal tiše. Z rozbitého okna vylétlo něco, co vypadalo jako zmrzačený pták, a přistálo to ve Voldemortově ruce. Byl to Moudrý klobouk.
,, Žádně zařazování se už napříště konat nebude. Škola se už nebude dělit na koleje, bude pod barvami a záštitou mého slavného předka, Salazara Zmijozela. Co říkáš, Neville?" řekl, znehybnil ho a narazil mu klobou na hlavu až po oči. Obránci hradu pozvedli hůlky a Smrtijedi, kterých bylo podstatně více, nám nedovolili zasáhnout.

,, Tady Neville vám ukáže, co se stane každému, kdo bude natolik pošetilý, že mi bude nadále vzdorovat!" řekl a klobouk na Nevillově začal hořet. Kolem mě zazněly výkřiky a Neville hořel, stál jako přikovaný, nemohl se pohnout.

,, AQUA ERUPTO!" zařvala jsem a obrovský proud vody se valil na Nevilla a Smrtijedy. Ze vzdáleného koutu pozemků se ozval bojovný pokřik a zdálo se, že nám běží posily! Voldemortovi obři se do sebe pustili jako vzteklí sloní samci. Potom se ozval řev a bušení kopyt. Kentauři nám přišli na pomoc! Zasypávali Smrtijedy smrští šípů a ti před nimi vyděšeně prchali. Neville se vyprostil ze svazujícího kouzla a z mokrého klobouku vytáhl cosi stříbrného. Potom jedním mocným pohybem usekl hadovi hlavu! 

,, Kde je Harry?" vykřikl najednou Hagrid. Zavládl všeobecný zmatek. Smrtijedi prchali před kentaury. Ve vzduchu se objevili hipogryfové a snažili se útočícím obrům vyškrábat oči. Každou sekundou se zesilovalo dunění posil, které přibíhaly neznámo odkud. Běžela jsem do Velké síně a zapojila se do lítého boje. Do síně vtrhli tři kentauři a vrhli se na Smrtijedy. Dveře vedoucí do kuchyně se rozlétly a dovnitř vběhli domácí skřítkové s různými ostrými předměty a pokoušeli se Smrtijedům ublížit. Bodali je noži do nohou. První běžel Krátura a poháněl ostatní do boje.

Znala jsem Siriuse Blacka II ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat