Nagyon, nagyon szépen köszönöm a díjat Strawberryhana :)
Szabályok
1. Tedd ki szabályzatot
2 . Írj 10 tényt magadról
3. Válaszolj 10 kérdésre
4. Jelölj meg 10 embert
5. Tegyél fel 10 kérdést
10 Tény magamról
1. Nagyon sok történet összeáll a fejemben, amit leírnék még is annyira elvagyok bizonytalanodva, hogy inkább le se írom mert valamelyik tényleg pocsék lenne.
2. Nekem egyik történetem sem tetszik, de ha más szereti akkor szívesen írok.
3. Az elején mikor is regisztráltam a wattpadra, és elkezdtem könyvet írni, nem gondoltam volna hogy lesznek emberek akik olvasni fogják azt amit írok.
4. Imádom a zöldséget, jobban mint a gyümölcsöt.
5. Mindig is szerettem volna boxolni, de lehet hogy ez nem lenne a legjobb amibe valaha belekezdenék.
6. Az ismerősei közül nagyon sokan megkérdezték hogy miért nem valami vidámabb történeteket szoktam írni.... Hát erre csak az a válaszom hogy nem írom meg jól a szerelmes, vagy a pozitív történeteket.
7. Imádom a horror filmeket.
8. Imádok wattpadra feljönni, és olvasgatni, hisz ez egy nagyon jó kis oldal, és nagyon sok jó embert ismerhetek meg, no meg jó könyveket lehet itt olvasni.
9. Utálom az édességet
10. Imádok sújt emelni.
10 Kérdés , válaszok
1. Nyár vagy tél?
Mindkettő
2. Mi a kedvenc színed?
Kék
3. Mi a véleményed a Nyírd ki ezt a napló- ról?
Még nem olvastam, sőt nem is hallottam erről a könyvről.
4. Hogy érzed magad?
Remekül :D
5 Mit szólsz hozzá, hogy jövőhéten suli.
Hát én már nagyon várom, új suli, új emberek, na meg persze izgulok és félek is egyszerre :)
6. Kedvenc tantárgy?
Fizika
7. Kpop-pal hogy vagy?
Nem a kedvencem közé tartozik
8. Kedvenc színész?
Robert Pattinson
9. Nézel valamilyen sorozatot?
Nem nagyon
10. Imádom a könyved tudtad?
Neeeem :D Én is a tiédet :)
Szörnyű vagyok, de tényleg, de most az egyszer nincs kit megjelöljek :( És az a baj hogy mostanában legtöbbször Írni szoktam így nem nagyon jut időm olvasni sem. Nem rég kaptam meg a második díjamat is... Sajnos nincs most per pillanat olyan ember akit megtudnék jelölni :(
Minden kedves olvasómnak köszönöm hogy velem tart, és olvassa a könyvem, mert én ettől vagyok a legboldogabb :) És nemsokára a következő részt is kiteszem, valószínűleg még ma de ha nem akkor holnap :)