Szeress, mindennél jobban szeress!

231 14 5
                                    

Meghoztam a következő részt, megpróbáltam sietni vele. :) 

Jó olvasást 


Ben szemszöge 

- Héj, Ben! 

- Mond. Anna (munkatársam) felé fordultam, miközben eltörölgettem egy kávéscsészét. 

- Ismerek egy helyet ahol iszonyat jókat lehet bulizni, nincs kedved velem jönni? 

- Mára már van programom. Zártam le ennyivel a dolgot. Nem azt mondom hogy nem szimpatikus a csaj, hisz ha ránéz bárki is, láthatja hogy egy igazi bomba nő. Egyszerűen csak ráakaszkodik az emberre, nekem meg ugye bár barátnőm van. 

- Mindig nemet mondasz, egyszer igazán eljöhetnél velem. A haját lesöpörte a válláról majd hátat fordított nekem. Talán megsértődött - Van valakid? 

- Eltaláltad. Kacagni kezdtem, de úgy igazán. A bárszékre ültem, most igazán kiürült a kávézó így este felé. 

- Miért nem ezzel kezdted?! Hisztisen fonta össze karjait mellkasa előtt miután megfordult.  

- Kérdezted? Mosolyogva ráztam meg a fejemet. - Amúgy sem a te dolgod. Felpattantam a székről majd kimentem rágyújtani. Elképesztő ez a csaj.


Elizabeth szemszöge

Fáradtan rakosgattam helyére a könyveket, melyeket a vásárlók ide oda letettek. Tetszett az állás, nem azzal volt a gond, egyszerűen csak elfáradtam. 

- Mennyit kell még a helyére pakolni?

- Körülbelül húsz könyv van még elöl. 

- Rendben azt még segítek elpakolni, majd bezár a főnök. Nevetve rakosgattam a helyére továbbra is a könyveket.


Félórával később kilépve az épületből elköszöntem Amandától ( munkatárs) Megszaporáztam a lépteimet, nem akartam lekésni a buszt. Amint a buszmegállóba értem lefékezett mellettem a busz. A járműn kerestem egy szabad helyet, majd hátradőltem. 

A telefonom megrezdült. Ben-nek már most hiányzok. Vigyorogva válaszoltam a kérdésére. 



Ben szemszöge

Munka után, nem haza mentem, inkább Elizabeth -hez mentem. Előhalásztam a zsebemből a lakáskulcsot, majd kinyitottam az ajtót. 

Becsukva magam mögött az ajtót, egyből az erkélyre mentem. Remegő kézzel  vettem ki egy cigit a dobozból, majd rágyújtottam 

Elővettem a telefonomat majd írtam egy üzenetet Elizabethnek 


"- Mikor jössz már, haza?"

"- Már a buszon ülök."

"- Siess"

Tíz percel később besétált a lány a konyhába , miközben én falatoztam a zabpelyhet. 

- Szia. Mosolyogva jött oda hozzám.

- Szia. Teli szájjal válaszoltam, mire ő vigyorogva ült bele az ölembe.

- Hiányoztam? 

- Uhum. Még én is elvigyorodtam teljesen kisgyereknek éreztem magam egy pillanatra. - Holnap meddig dolgozol? 

- Délelőttös vagyok.  

- Francba, én délután dolgozom. Idegesen hajtottam hátra a fejemet. Ilyen nincs, mostantól sosem lesz időnk egymásra?! 

- Mi a baj? Végigsimított a mellkasomon majd a hajamat kezdte birizgálni. 

- Sosem lesz időnk egymásra? Kaptam rá a tekintetem.

- Dehogynem, csak nem annyi mind ezelőtt. - Most nem fogjuk minden nap látni egymást, de ez nem azt jelenti hogy nem lesz egymásra időnk. 

Dereka köré kulcsoltam kezeimet majd hosszasan megcsókoltam a lányt aki mindennél fontosabb nekem!

Dereka köré kulcsoltam kezeimet majd hosszasan megcsókoltam a lányt aki mindennél fontosabb nekem!

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.


Csend mely megőrjít   °°BEFEJEZETT°°Onde histórias criam vida. Descubra agora