Tegyél boldoggá!

238 12 2
                                    

Ben szemszöge 


Presszó Kávézó 

Nagy betűkkel virított a hely neve.  Idegesen fújtam ki a füstöt a számon majd a földre hajítva a cigicsikket  besétáltam az ajtón.  Nyugis helynek tűnt, pár vendég ült egy egy asztalnál. A zene megvallva őszintén eléggé unalmasnak hangzott, viszont ez volt a legkisebb probléma. 

- Helló, mit adhatok?  A lány aki a pult mögött állt, kedvesen rám mosolygott várva a válaszomra. 

- Én jelentkeztem az üres állásra. Vakargattam meg a tarkómat, majd elvigyorodtam. 

- Oh, igen már emlékszem. - Gyere velem, kérlek!

Elvezetett a főnök irodájához, majd kedvesen megveregette a vállamat. 

- Sok szerencsét.  Kedvesen elmosolyodott majd hátat fordítva nekem elsétált.

- Kösz.  Halk szavam elveszett a nagy csendben. Egyszerűen beparáztam, de hát egyszer úgy is meg kell tennem ezt a lépést.

Minden erőmet összeszedve, bekopogtam, majd miután hallottam egy halk "szabad" ot  benyitottam az irodába.

- Jó napot.

- Jó napot, foglaljon helyet. Mutatott a székre mely az íróasztala előtt "pihent"... - - Ha jól emlékszem magával beszéltem két nappal ezelőtt az állással kapcsolatban. 

- Igen igen, velem tetszett beszélni. Olyannyira ideges voltam hogy kedvem lett volna elszaladni, vagy csak elsüllyedni.

- Rendben, úgy döntöttem hogy felveszem, viszont egyenlőre csak próbaidőre, ha ez magának megfelel. 

- Mindenképpen megfelel, köszönöm. - Mikor kezdhetnék?

- Holnaptól, kezdhet is. 

- Rendben. Kézfogás után egyből  kispuriztam az irodából. - Viszlát. 

- Viszlát.


Vigyorogva léptem ki a kávézóból, majd rágyújtottam egy cigire. Az idegességem egyből elszállt, viszont mikor eszembe jutott Elizabeth szomorúan vettem elő a telefonomat. Folyton elcseszek mindent vele kapcsolatban. 

Mikor közöltem vele hogy van állásom, még nem is volt meg de már ezzel piszkáltam. Sóhajtva raktam vissza a zsebembe a készüléket.


Elizabeth szemszöge


A könyvesbolt előtt állva mély levegőt vettem majd benyitottam az ajtón. 

A pulthoz sétáltam, majd kevesen rámosolyogtam a hölgyre aki a pult mögött állt. Körülbelül negyven éves lehetett, haja feketére volt festve. 

- Jó napot. - Az üres állás miatt jöttem. Remegő kezeimet a zsebembe mélyesztettem. Ha ez most nem jön össze akkor fogalmam sincs mihez kezdjek. 

- Igen, az üres állás. - Egy pillanat. Bólintottam, közben körbenéztem a boltban. Végül visszatért a hölgy, mögötte meg egy férfi sétált. 

- Jó napot. Rázott kezet velem. - Magával beszéltem három nappal ezelőtt. 

- Igen. Bólogattam. 

- Jöjjön velem. A férfi elindult én meg követtem őt egyenesen az irodába, ahol már jártam így nem volt annyira idegen a környezet. - Foglaljon helyet Elizabeth. 

Leült velem szemben majd rámutatott a szemben lévő székre.  

- Felvettem magát, megkapja az állást, de egyenlőre próbaidőre. 

- A próba idő meddig tart? - Ha szabad megkérdeznem.

- Két hét a próbaidő. - Holnap már kezdhet is.

- Rendben, Köszönöm szépen! - Viszlát. 

- Viszlát. 

Vigyorogva csuktam be magam mögött az ajtót, majd előre sétáltam. 

- Na, hogy ment? A hölgy aki még mindig a pult mögött állt most hatalmas bizakodó mosollyal nézett rám.

- Felvett, próbaidőre. Vigyorogva tartotta a kezét, amibe én nevetve csaptam bele. 

- Mikor kezdesz? 

- Holnap. 

- Rendben, akkor majd holnap átadom a ruhádat, elmagyarázva a szabályokat. 

- Oké, akkor holnap. - Helló.

- Szia. 


El sem hiszem hogy megkaptam a munkát, hihetetlen. 

Hazaérve, kitakarítottam a lakást, majd ledőltem egy kicsit pihenni, forró kávét iszogatva. 

Épp hogy elkezdtem nézni egy filmet aminek a címét nem igazán néztem meg, "annyira nem is érdekelt" Mikor is elkezdett csörögni a telefonom. Hát nem más volt az mint a kedves Ben. Hát persze hogy ő az ki más lehetne az?! 

- Szia. A kezeim remegni kezdtek, idegesen harapdáltam a szám szélét. 

- Szia, otthon vagy? 

- Igen, mit szeretnél? 

- Öt perc és ott vagyok. Bontotta a vonalat. Jellemző volt rá. Sosem felel a kérdéseimre. 


Igazán pontos volt, öt perc múlva már az erkélyen gyújtott rá egy cigire. Idegesnek látszott, de az is lehet hogy tévedek. 

- Találtál munkát?  

- Találtam. Kisfiúsan elmosolyodott, majd közelebb jött hozzám. 

- Örülök. Szorosan karjai közé zárt. - Sajnálom hogy bunkó voltam.

Zokogva fúrtam arcomat a mellkasába. Annyira hiányzott. 

- Nem haragszom.  - Te találtál munkát? Szólaltam meg mikor alábbhagyott a sírásom. 

- Találtam.  Felelte vigyorogva. 

Ő kell nekem! Ő a boldogságom kulcsa!

Ő kell nekem! Ő a boldogságom kulcsa!

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.
Csend mely megőrjít   °°BEFEJEZETT°°Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang