Összetörve!!!

982 64 2
                                    

Meghoztam a következő részt:) 

Jó olvasást 


Matt szemszöge

Megszeppenve bámultam magam elé, egyszerűen nem tudtam felfogni azt amit az előbb mondott. 

- Maga meg van huzatva. Emelem fel a fejem majd rá nézek. 

- Igazat mondok, miért nem tudod elhinni? 

- Már miért kellene magának hinnem? 

- Mert igaz amit mondtam.  - Még egészen kicsi voltál, amikor elkerültél tőlünk, azóta nem hallottam felőled semmit. 

- Maguktól? 

- Édesanyádtól, meg tőlem. Lehajtja a fejét, majd egy képet vesz ki a zsebéből. Felém nyújtja, mire én kikapom a fényképet a kezéből. Megdöbbenve nézek rá a képre, és egyszerűen nem vagyok képes felfogni amit látok. 

- Ez én vagyok. A szemeim megtelnek könnyekkel, majd a könnycseppek a képre hullanak.  - Mi van anyával? Szipogva kérdezek rá, miközben a szemeimet kezdem törölgetni.

- Édesanyád, otthon van. Mosolyodik el a férfi előttem.

- Héj, Matt. Hátrakapom a fejem, Majd Julie-ra nézek, aki kétségbeesetten, figyeli minden mozdulatomat. - Te hiszel ennek az embernek? Szemei megtelnek könnyekkel, ujjait kezdi tördelni. 

- Ezen a fényképen én vagyok, látod? Mutatok a kisbabára a képen. - Ez a kép nekem is megvan. Megint csak a férfire emelem a tekintetem. 

- Igen meglehet, hisz még mi adtuk neked. Jön közelebb hozzám, már ölelne magához, mikor is Julie vékony karjait körém fonja. 

- Ne tedd ezt velem. Szipog, miközben szorosan ölel. 

- Hogy lehetsz ilyen önző? Eltolom magamtól majd magammal szembe fordítom miközben erősen megragadom a karját. - Most hogy visszakaphatnám a családomat, te ennek nem örülsz. Julie zokogni kezd, majd a másik kezét az enyémre tesi. Remegnek a kezei. 

- Engedj el, ez fáj. Zokog. Hirtelen engedem el a kezét, mire ő felszisszen a fájdalomtól. 

- Ne haragudj. Hajtom le a fejem. - De azért örülhetnél annak hogy boldog vagyok. Nézek megint csak rá. Csak pár perc után szólal meg.

- Örülök hogy boldog vagy, azt meg sajnálom hogy mellettem nem lehettél az, sajnálom hogy szerettelek, kiabszottul sajnálok mindent ami veled kapcsolatos. 


Julie szemszöge:

Mikor az utolsó szó is elhagyta a számat, hátat fordítottam nekik, majd szaladni kezdtem. 

Mikor végre beértem a szállásunkra, felfutottam a szobánkba, majd becsapva az ajtót rohantam a fürdőbe. 

Teleengedtem a kádat vizel, majd belefeküdtem a kádba. Nagy levegőt vettem, majd a víz alá merültem. 

Matt szemszöge:

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Matt szemszöge:

 Mikor a szállodához értünk felrohantam a szobánkba. 

- Julie. Semmi válasz. Apám akkor ért be a szobába. 

- Héj, hol van? 

- Maradj csöndben. Tettem a mutató ujjamat a szám elé. Hallottam hogy csöpög a víz, mire észbe kaptam rohantam a fürdőbe.  Akkor és ott fájt amit láttam. Össze törve rohantam a kádhoz majd kiemeltem a vízből a lányt.

Zokogva néztem meg a pulzusát.  - Hívj mentőt! Ordítottam, majd elkezdtem újraéleszteni. Próbáltam összeszedni magam de akkor és ott össze törtem. 

Csend mely megőrjít   °°BEFEJEZETT°°Où les histoires vivent. Découvrez maintenant