Tudnod kellene

344 17 2
                                    

Elizabeth szemszöge 


Sietve szedtem a lépcsőfokokat. Az épületből kiérve szaladni kezdtem a munkahelyemre, már megint késésben vagyok. 

Ben hajnalok hajnalán elhagyta a lakásom, amihez már hozzászoktam, még is néha jól esne ha egyik reggel arra ébrednék hogy mellettem fekszik. 

A telefonom egyfolytában csipog mint egy ketrecbe zárt kismadár, aki csakhamar szabadulni akar.

- Hol a fenében vagy? Ben hangja mérgesen csengett, mégis volt benne némi szelídség. 

- ŐŐ elaludtam. 

- Megtehetnéd hogy egyszer időben felkelsz és beérsz a munkahelyedre, hogy ne nekem keljen mindent csinálnom. 

- Te meg megtehetnéd hogy egyszer nem rohansz el hajnalok hajnalán. 

Meg se várva a válaszát egyből kinyomtam a hívást. Miért kell folyton parancsolgatnia?!  

Rengeteg embert kerülgetve futottam az utcákon, miközben azon agyaltam vajon a főnököm mikor fog kirúgni amiatt hogy folyton elkések. 

Az ajtót megint csak nagy hévvel nyitottam ki, ami mindig ugyan úgy visszacsapódik az eredeti helyére.  Ben morcos képpel vizslatott miközben a vendégeknek töltötte ki az itallyukat. 

- Jé, megtiszteltél minket azzal hogy végre beértél? 

- Abbahagynád végre? Megálltam Ben előtt, aki vigyorogva hajolt közelebb áthajolva a pult felett.

- Nincs mit abbahagynom mert még el sem kezdtem. Szemtelen vigyorral az arcán sétált el az italokkal a vendégekhez. 

- Ennél már nem lehet idegesítőbb. Morogtam az orrom alatt, majd hátrasiettem a raktárba. 


Fél órával később a raktárban pakoltam fel az érkezett árut a polcokra. Már eléggé idegesített hogy egy két dolog át lett rendezve.  Így nem találtam meg semminek a helyét. 

- Segítsek? Ijedtemben majdnem elejtettem a dobozt ami tele volt poharakkal. Noel mellém sétált majd elkezdte elpakolni a holmikat amiket én nem tudtam hova kell rakni. 

- Hogy lehet az hogy Te aki csak tegnap kapott itt munkát már tudja mit hova kell rakni?! 

- Jó a memóriám, amúgy Ben mutatta meg hogy mit hova kell pakolni. Vigyorogva vette el a kezemből a dolgokat, majd az utolsó darabokat is a helyére rakta. 

- Értem.  Sóhajtva  lépkedtem le a létráról, Noel minden mozdulatomat figyelte. Nem tudnám leírni mi volt a tekintetében. - Mi az?  Csodálkozva meredtem a férfira  aki előttem állt.

- Semmi, én csak nem értem. Megrázta a fejét majd hátat fordított nekem. 

- Mit nem értesz? 

- Hogy tudsz ilyen nyugodt lenni Bennel miközben ő úgy rángat téged ahogy kedve tartja.

- Ez hülyeség. Tiltakoztam, miközben próbáltam kimenni a raktárból, de Noel az utamat állta. 

- Fogadjunk együtt se vagytok. 

- Honnan veszed ezt a hülyeséget? Ijedten bámultam szemeibe. Ködös volt a tekintete.

- Ma is rángatott kedve szerint, nem igaz ? Kezeit a csípőmre rakta majd erőszakosan tolt neki a falnak.

- Mit akarsz? Idegesen kaptam tekintetem az ajtó felé, de Ben nem jött, így kéntele voltam egyedül megbirkózni ezzel a feladattal. 

- Szerintem eléggé egyszerű a válasz. Beteg vigyorától egyből rám tört a hányinger, egyszerűen képtelen lettem voltam a szemébe nézni. - Nézz a szemembe. Államat erősen megfogva fordított maga felé majd a nyakamat kezdte csókolgatni. - Én jobb vagyok mint Ben, kislány. 

- Azt kétlem! Ben megragadta Noel pulóverét, hátrarántotta majd ütni kezdte a földön fekvő férfit, aki nem is próbálta megvédeni magát. 

- Ben, állj le, kérlek. Már a főnök is berohant aki szétszedte őket. 


- Mi ütött belétek?! Noel idegesítő vigyorral állt Ben mellett aki undorral az arcán figyelt a főnökre. 

- Ez a faszkalap, bántotta Elizabethet. Ben megint csak megragadta Noelt, de a főnök időben kapcsolt így megint csak ő szedte le Ben-t Noelről. 

- Ki vagytok rúgva! Mutatott kettőnkre. Ben mellettem meglepődve rázta meg a fejét. 

- Miért minket rúg ki, mikor ez a faszkalap volt az aki... 

- Nem érdekel hogy ki kezdte, de Te voltál az aki verekedést kezdeményezett! A főnök már szinte ordított, én inkább meghúzódtam a sarokban. 

- Elizabethet miért rúgja ki? - Ő nem tett semmit. 

- Hát nekem nem úgy tűnt. Noel mocskos vigyorral engem méregetett. Hát persze hogy a főnök neki hisz. 

- Menjünk. Ben óvatosan megragadta a kezemet majd kihúzott az irodából. - Faszomba! Idegesen tépte le magáról a munkaruhát, majd egyenesen az öltöző felé húzott. - Siess! 


Két órával később már Ben lakásán voltunk. Egyikünk sem tudta elképzelni hogy ezek után most mihez kezdjünk. 

- Nem hiszem el hogy neki hitt a főnök és nem nekünk. Idegesen meredtem Benre aki a hajammal játszadozott. 

- Mondtam én hogy ezzel az idiótával valami nincs rendben. 

- Most hogyan tovább? 

- Megoldjuk kicsim, megoldjuk. 

- Kicsim? Mosolyogva simítottam végig az arcán - Nem vagyunk együtt. 

- Ki mondta ezt neked? Össze kulcsolta a kezeinket, arcát a nyakamba fúrta. - Nem tudom mi lenne velem nélküled. 

- Nem mindig tudok rajtad kiigazodni. 

- Ez a lényeg, bébi. - Ne akarj megfejteni! 

Csend mely megőrjít   °°BEFEJEZETT°°Onde histórias criam vida. Descubra agora