Fontos lettél, nekem

1K 69 0
                                    

Matt mellettem bicegett, a kezemet szorongatta, féltett és ezt pontosan tudtam. 

- Héj mennyit kell még mennünk? Hangom megzavarta az éjszakai csöndet, valahogy olyan nyomasztó volt minden. 

- Szerinte reggelre már visszaérünk a szállásra. Megáll, becsukja a szemét. 

- Nagyon fáj? 

- Hááát, eléggé. Simít végig az érzékeny felületen, majd leül a földre. 

- Mi lesz ha megint megtalálnak? 

- Megszökünk, újra és újra meg szökünk ha kell. Fájdalommal tükröződő szemeit rám emeli, majd újait végigfuttatja arcomon  - Nem hagyom hogy bántsanak, érted?  Csak bólintok majd Matt feltápászkodik. Összekulcsolja kezünket majd, megindulunk. 

Hajnali négy óra 

Fáradtan sétálunk,  Matt már alig bírja, víz kellene neki. A távolban megpillantok egy benzinkutat, majd Matt felé kapom a fejem. 

- Héj, nézz oda. Mutatok a távolba. Matt mikor meglátja a benzinkutat, fáradtan elmosolyodik. 

- Menjünk. Rekedt hangja, fáradtan cseng, nem hiszem hogy már sokáig bírni fogja. 


A benzinkúthoz érve, megkönnyebbülten sóhajtok fel. Mattra emelem a tekintetem, aki becsukja a szemeit majd összecsuklik. Épp hogy meg tudom fogni, majd kiabálni kezdek torkom szakadtából. 

- Hívjanak mentőt. Zokogva, fogom a fiú fejét, aki nem reagál a mozdulataimra. - Egy nő szalad ki az ajtón telefonnal a kezében, miközben már  a mentősökkel beszél. 

- Mindjárt itt lesznek. A nő közelebb hajol Matthoz majd a kezét megfogva megnézi hogy van e púlzusa.  Meghallom a mentő autó hangját, a kocsi mellettünk áll meg, majd a mentősök kiszállnak a kocsiból. Az egyik mentős hozzánk  szalad míg a másik kettő a kocsiból előveszi a nagy piros táskát. 

- Van púlzusa. 

Felrakják a hordágyra, majd beteszik az autóba. 

- Mióta eszméletlen?

- Öt perce eszméletlen. Csuklik el a hangom. 

- Értem, és mi van a combjával? Leszedik a lábáról a ruhadarabot. 

- Én, én ezt nem hiszem hogy képes vagyok elmondani. 

- Héj, nyugodjon meg, és szépen mondja el hogy mi történt. 


A Váróteremben sok ember lézeng. Én a földön ülök, miközben a fejemet a falnak támasztom. Egy idős hölgy megáll mellettem, majd kérdő tekintetét, rám emeli. 

- Mi történt, angyalom?  Nem tudtam neki egy szót sem kinyögni, én csak ültem és néztem ahogy az orvosok elszaladnak mellettem.  - Héj angyalom. Az idő hölgy letelepedik a mellettem lévő székre majd ráteszi a kezét a karomra.  - Miért vagy most itt? 

- Mert, bántottak egy olyan embert, aki nagyon is fontos számomra. Zokogva fúrom a tenyerembe az arcom. 

- Minden rendben lesz, hidd el nekem.


Két órával később

Az  orvos, felém tart éppen. Legugol mellém, majd a szemeivel a lapját kezdi el tanulmányozni, ami a kezében van. 

- Rengeteg vért vesztett. 

- Mi van vele? Könnyek marni kezdik szemeimet, majd szépen csendesen lefolynak arcomon. 

- Most már minden rendben van vele, de ha később hozzák be, akkor lehet hogy már nem tudtuk volna megmenteni. 

- Bemehetek hozzá? 

- Persze, még azt szerettem volna megkérdezni, hogy a szülei hol vannak, a fiúnak? 

- Fogalmam sincs, én most bemennék hozzá. Mutatok az ajtó felé ahova bevitték Mattot. 

- Menjen. Mosolyog rám, majd felállva távozik.


Csend mely megőrjít   °°BEFEJEZETT°°Donde viven las historias. Descúbrelo ahora